Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Willem
Fotograaf regio Ninove
Hallo, wij zoeken een fotograaf voor onze trouw in september. Heeft er iemand tips voor goeie fotografen? Kan er ook iemand een indicatie geven van de kostprijs (ik heb hier absoluut geen idee van)? Bedankt!!
Fotografie Reacties: 12 23-1-2012 9:54:30

Joeri
Trouwkostuums gekocht
Nogmaals hey iedereen, Ja het was een productief weekend want de trouwkostuums zijn zaterdag ook gekocht. We hebben beide voor Cossmo gekozen, aangezien we allebei een kostuum dragen was het toch wel nodig om samen te gaan zodat we konden zien of he...
Voorbereiding Reacties: 10 23-1-2012 9:10:04

Joeri
Bedankjes
Hey Iedereen, We hebben wel een leuk ideetje als bedankt. We gaan theelichthouders kopen bij ikea 2euro voor 3theelichthouders, dan gaan we stickers laten maken met onze foto, namen en datum op en die gaan we dan op de theelichthouders. Voor +-130st...
Voorbereiding Reacties: 4 23-1-2012 9:06:47

Charlotte
Luc Beernaert of Danny David
Hallo iedereen, Net zoals vele bruidjes ben ik nog op zoek naar een ceremoniemeester. De keuze gaat nog tussen Luc Beernaert (Ichtegem) en Danny David (Torhout). Beide zijn goed en zitten in dezelfde prijscategorie. Maar wie kies ik? Help ! Groetje...
Ceremonie Reacties: 7 23-1-2012 7:37:51

Karen
Zaal omgeving Gent
Hallo, Mijn vriend en ik trouwen op 14 juli. We waren van plan ons feest te geven in een tent in de tuin van mijn ouders. Nu komt dit eigenlijk boven het budget uit dat we er wilden aan uitgeven, en zouden we misschien toch op zoek gaan naar een zaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 22-1-2012 22:23:30

nikki
kroontje of niet ??
hey bruitjes mss stomme vraag ik heb altijd gezegd ik wil een kroontje .. nu mijn vriend ziet het als op ik een mega grote kroon op men hoofd ga zette :s ik wil zo een klein kroontje als mijn haar is opgestoke er in zette iets kleintjes iemand het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 22-1-2012 22:10:55

Pascale
originele bedankjes
Originele bedankjes......dit is ons grootste probleem. We hebben bijna alle websites bekeken, maar vinden echt niet 'ons' ding. We willen dan ook niks traditioneel. Moest er toch nog iemand een originele ingeving hebben, wil je dit dan met ons delen?...
Voorbereiding Reacties: 15 22-1-2012 22:01:31

An
Nummerkeuze vermenigvuldigingsdans
Op welk liedje dansen jullie de tweede vermeningvuldigingsdans?  Als eerste nemen we waarschijnlijk You needed me van boyzone, maar voor de dans met men schoonvader weet ik het niet zo goed. Ik wil niet zo'n lied met een zeemzoeterige tekst. Ik ...
Openingsdans Reacties: 5 22-1-2012 21:51:28

nikki
trouwkapsel plus proef en make up regio mechelen
helo vraagje ik wil graag men haar ''speciaal ' laten doen voor de trouw als ook make up iemand een idee voor regio hofstade mechelen ?? wat zijn de prijzen zo al voor proef en kapsel dat heb ik al een idee ;-)
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 22-1-2012 21:34:14

Patricia
Humpie Dump - super!
Hey, Wij hadden uiteindelijk besloten niet via internet te bestellen maar toch 200 km te rijden naar Humpie Dump en er een familiedagje van te maken. Voor wie twijfelt ... een aanrader! Op zaterdag wel heel druk maar verkoopsters genoeg die verdorie...
Kledij - Suite Reacties: 7 22-1-2012 21:18:33

HANNE
rent a lounge
Heeft er iemand ervaring met de firma rent a lounge? Ze verhuren lounge meubels, doen inrichtingen en werken ook samen met cateraars. Bedankt!
Locatie Reacties: 0 22-1-2012 21:14:03

nikki
trouw kleed laten in nemen regio mechelen
hey vraagje ik heb een trouw kleed maar na lang wachten en zo is het te groot :s ik kan niet meer naar de winkel te lang geleden :s ik zoek iemand die het kan in nemen ' profecoineel' regio van mechelen hofstade vilvoorde grimbergen wolvertem ass...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2012 21:02:54

Nele
op zoek naar bolderkar
Hallo, heeft er iemand in regio West-Vlaanderen nog een bolderkar te koop? Of iets anders waar er twee kindjes in kunnen zitten?
Ceremonie Reacties: 2 22-1-2012 20:15:18

Charlotte
Joepiee!!!!
 Morgen de eerste pasbeurt van m'n kleedje!! Ben eens benieuwd! Kan al bijna niet meer wachten!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-1-2012 19:52:37

Veronique
Vrijzinnige viering
Goeieavond! Zijn er bruidjes die ervaring hebben met vzw Feniks? (www.plechtigheden.be) Wij trouwen niet voor de kerk maar willen wel een ceremonie of iets dergelijks. In februari hebben we een eerste afspraak, maar we weten nog niet goed waar we ons...
Ceremonie Reacties: 0 22-1-2012 19:18:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...