Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Pascaline
huwelijksreis via fox.nl
Wij zijn op zoek naar een betaalbare rondreis als huwelijksreis. (Een hele week aan het zwembad liggen is echt niets voor ons.) Nu vond ik op fox.nl heel mooie reizen voor betaalbare prijzen. Wij moeten in het hoogseizoen gaan omdat ik in het onderwi...
Huwelijksreis Reacties: 1 22-1-2012 12:36:28

Jill
Het verplichte babbeltje...
Hallo allemaal, Nog 46 dagen op de teller en soms slaat mijn hoofd toch eventjes tilt van de gedachte dat het daar bijna is!! Maar ik heb toch nog een klein vraagje... Zijn jullie van plan om tijdens het feest de toer van de zaal te doen, zodat je...
Ideeën Reacties: 8 22-1-2012 12:31:47

Ann
Wie kan mij helpen? --> CAKE LOLLY'S
Hallo allemaal, Hoewel ik een bruidstaart op zich heel leuk vind, was ik op zoek naar een leuk hip alternatief hiervoor. Deze heb ik gevonden in de vorm van Cake Lolly's (voor degene die hier nog geen beeld over kunnen vormen, zoek via google ff ond...
Ideeën Reacties: 7 22-1-2012 12:03:17

Melissa
Praktische vraagjes over 'trouwfuif'
Hey! Ik zit nog met enkele vraagjes.. Zal even kort schetsen hoe ons dagje er zal uitzien.. 's Morgens rond 10h komt mijn ventje mij thuis ophalen, we drinken daar iets met de getuigen enzo en dan tegen 11h15 moeten we op het gemeentehuis zijn....
Openingsdans Reacties: 2 22-1-2012 11:57:01

Veronique
Trouwringen... check!
Superblij! We zijn gisteren naar de Trouwbeurs in Gent geweest, en net toen ik dacht dat we niets gingen vinden (hebben nog heel wat nodig) zagen we ze plots staan! Onze ringen.... zo mooi! En betaalbaar :-) Ik ben echt zo blij dat we dit van ons lij...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 22-1-2012 11:28:43

julie
Schema van de grote dag!
Hello, Na het raadsel van de uitnodigingen zitten we met een volgend probleem...het verloop Van de dag! Zijn er onder jullie die geen receptie geven na de kerk? Zijn er mensen die mij hun schema van de dag willen meedelen dan heb ik er misschien e...
Voorbereiding Reacties: 9 22-1-2012 11:16:41

benita
kiezen van trouwuitnodigingen
Hoi iedereen! Wanneer gaan jullie achter trouwkaarten gaan kijken? En welke drukkerij zijn eventueel aan te bevelen?Grtjes en bedankt! 
Uitnodigingen Reacties: 3 22-1-2012 11:14:14

Britt
Kleine tip voor trouwers in de Grote Stove in Zuienkerke!!!
Hallo iedereen  Wij zijn ondertussen een half jaartje getrouwd en dit was in de Grote Stove in Zuienkerke. Nu gaat dit jaar een bevriend koppel van ons trouwen en ze hebben beslist om ook in de Grote Stove te feesten.Nu ons verhaal : We zij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-1-2012 10:37:11

Linsey
Kort trouwkleed... euhm
Gisteren kleedjes gaan passen! Ik had 2 weken geleden gebeld voor een afspraak en vermeld dat ik alleen korte trouwkleedjes wou zien. Geen enkel probleem die gingen ze allemaal klaarhangen wanneer ik langskwam. Aangekomen, met mama, zus en mijn ouds...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2012 9:22:28

natje
stress versus koorstblaasjes
hey bruidjes ik ben nogal een stresskieken en meestal als ik de dag ervoor veel stress heb heb ik s'anderdaags altijd een joekel van een koortsblaas op mijn lip kei veel   schrik dat ik op de dag van de trouw een koortsblaas op mijn lip ...
Ideeën Reacties: 14 22-1-2012 8:53:32

jeff
buidskindjes - outfit
Ik heb opgemerkt dat ze bij C&A de kommunie kollektie in de rekken hebben gehangen, mar voor de hele kleintjes hebben ze dezelfde dingen en soms reeds een volledig setje voor 45 euro! Ideaal om bruidskindjes te kleden, in de loop van het jaar vin...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 22-1-2012 7:19:51

Mieke
Vrijgezellen vriendin
Mijn beste vriendin  trouwt zo'n 8 weken voor ons. We hebben van in het begin dat 1 van de twee verloofd was afgesproken dat we elkaars vrijgezellen organiseren. En hebben er ook vaak over gesproken wat we wel of niet willen die dag. Een worksho...
Voorbereiding Reacties: 4 22-1-2012 2:06:07

Catherine
Gezocht leuke fotolocaties Limburg.
Ik zoek nog leuke buiten en binnen locaties om foto's te gaan trekken. Niet al te klassiek als het kan... Dit in de omgeving van Zonhoven , Houthalen, hasselt tot Sint-Truiden. Iemand tips.
Locaties - Fotografie Reacties: 6 21-1-2012 23:12:10

tessa
afspraak voor trouwkleed.
hallo iedereen, ik vraag me af hoelang op voorhand moet je een afspraak maken bij een bruidswinkel voor te passen? Ik wil nu ook niet te vroeg een afspraak maken maar ook niet te laat. Wat is zo de gebruikelijke tijd?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 21-1-2012 22:28:43

Ilse
uitnodigingen met kindjes op?
Hey, We hebben twee kindjes en ik weet nu niet goed of we een uitnodiging zouden maken met hun (foto) erop of dat we een 'standaard/bestaande" uitnodiging nemen zonder vermelding van de kinderen. Als er iemand een uitnodiging heeft met je kindjes e...
Uitnodigingen Reacties: 3 21-1-2012 22:27:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...