Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
Zelfgemaakte uitnodigingen
Hoi allemaal, wij (ik ) hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt in een word-documentje. De uitnodiging wordt dus een dvd-doosje. Maar ... heb dit thuis al afgeprint, op het werk, bij mijn mama thuis,... en ik krijg geen mooi resultaat. (Misschien om ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-1-2012 16:26:30

Katrien
Fotolocatie Zoutleeuw; Sint-Truiden;Tienen; die regio... + retro locatie?
Beste medebruidjes Wie van jullie weet binnen onze streek Zoutleeuw-Tienen-Sint-Truiden mooie plekjes om onze foto's te gaan nemen?? We zouden ook wel graag een paar foto's hebben op een "retro" locatie... We dachten aan de Paulies in St Truiden om...
Voorbereiding Reacties: 0 20-1-2012 15:02:19

Thalia
Gezocht: Feestzaal (evnetueel met hotel) regio antwerpen die bbq aanbieden
Hey bruidjes, Wij zoeken een een feestzaal regio Antwerpen waar je kan een bbq kan geven of die zelf een bbq-formule aanbieden. Aantal gasten om te eten zou ongeveer 80 personen zijn en in totaal het avondfeest rond de 150.Het zou leuk zijn dat er e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-1-2012 14:46:55

Stefanie
Tekst op uitnodiging
Hoi bruidjes en gommen :-) Nog een vraagje: welke tekst laten jullie op de uitnodigingen drukken? Alle tips zijn welkom :-) ik ga google ook nog eens afzoeken :-)
Uitnodigingen Reacties: 2 20-1-2012 14:27:32

Stefanie
Cadeau voor getuige?
Hoi allemaal, mijn vraag is vrij duidelijk denk ik :-) wat kopen jullie als cadeau voor de getuige? Ik zie veel websites met gegraveerde cadeaus of cadeaus met een foto erop, maar ik zoek iets anders (alleen weet ik nog niet wat ) Wat kopen jullie? G...
Ideeën Reacties: 16 20-1-2012 14:04:37

kelly
Geen kostuum
Mijn verloofde is er nog niet helemaal van overtuigd dat hij een kostuum wil aandoen op onze trouwdag. Voor mij hoeft dit niet persé, maar we weten niet direct een alternatief. Zijn er nog mannen die geen kostuum aandoen? En wat dragen zij dan z...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 20-1-2012 13:31:43

Sandra
Productieve dagen geweest ;-)
Zoals de titel al laat vermoeden, zijn het ook voor mij productieve dagen geweest.  'k Ben de eerste 12 dagen van de maand thuis geweest en heb toch 't één en 't ander kunnen doen: - kleding zoon + schoenen : check - kleding dochter: c...
Voorbereiding Reacties: 4 20-1-2012 13:18:43

Linde
vuurwerkstokjes
Dag iedereen, Heeft iemand een idee waar je vuurwerkstokjes kan kopen? Zo van die stokjes die je in je hand kan vasthouden. Ik zou er zo'n 70 willen hebben en ben van Antwerpen. Alvast bedankt! Linde
Voorbereiding Reacties: 9 20-1-2012 13:07:32

Tamara
wedding website gemaakt!
Ik heb gisteren een gratis website gemaakt via weddingchannel.com. Heel leuk om te doen en niet te ingewikkeld. Voor de geïntresseerden: www.bartandtamara.ourwedding.com
Voorbereiding Reacties: 10 20-1-2012 12:29:23

Liesbeth
traiteur kiezen!
Na lang zoeken, kijken en vergelijken, blijven voor ons de voorstellen over die we kregen van: - traiteur de Singel uit Balen - feestservice Pasko uit Dessel - Papillot uit Mortsel en Kwizine uit Ramsel Iemand goeie (en/of slechte) ervaringen ...
Voorbereiding Reacties: 0 20-1-2012 11:59:12

Daisy
Intredelied
Ik wil binnentreden in de Kerk met men Papa aan de Arm. Terwijl men man al aan het Altaar staat. Ik wil dat alle ogen op mij zijn gericht als ik Binnenwandel. Wat is volgens jullie het PERFECTE intredelied. Het moet Ontroerend zijn Geweldig ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 14 20-1-2012 11:41:44

Nancy
kostuum huren
Mijn toekomstige is tot het besluit gekomen dat hij liever een kostuum wil huren.  Voor mij geen probleem.  Maar heeft hier iemand ervaring mee?  Liefst regio Antwerpen-Mechelen Groeten Nancy
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 20-1-2012 11:27:22

Jill
Q-music en meneer Konijn
Hoi bruidjes, Ik zag net op de site van Q-music dat ze mensen zoeken die dit jaar op reis gaan en Meneer Konijn willen meenemen. En dit voor een goed doel! Bekijk deze link eens, en schrijf je in. Ik heb ons net al ingeschreven om mee te gaan naar ...
Ideeën Reacties: 4 20-1-2012 11:07:46

Linsey
Morgen kleedjes passen!!!
Joepie!!!! Morgennamiddag een kleed uitkiezen! Ben er helemaal blij om en moest het even kwijt! Alles begint eindelijk een beetje vorm te krijgen: Gemeentehuis OK Zaal OK Brouwer OK Traiteur bijna OK DJ OK Schoenen OK Uitnodiging bijna OK Gastenlijs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-1-2012 10:32:15

Lotte
Enveloppen zoektocht
Hallo Bruidjes, wij zijn bezig met de uitnodigingen en komen tot het punt enveloppen. Wij zouden graag een witte enveloppe willen met een aqua blauwe binnenkant (Tiffany Blauw). Kan iemand ons hiermee helpen. Heb er wel gevonden, maar dit in Amerik...
Uitnodigingen Reacties: 3 20-1-2012 10:12:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...