Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
schoenen Menbur, waar te koop?
Hallo allemaal, Mijn jurk is besteld, maar nu ben ik op zoek naar schoenen. Ik heb op de site van Brandos enkele mooie pumps gezien, maar ik ben toch niet zo zeker over de maat en de kleur. Ik zou ze liever ergens gaan passen. Weet iemand waar ik br...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 18-1-2012 14:43:11

Liesbeth
Kapper Oost-Vlaanderen 21 april 2012 gezocht!
Hoi, Ik heb eerder al eens een post geplaatst maar toen niemand gevonden. Ik trouw op 21 april 2012 en ik ben op zoek naar een kapper/kapster die 's morgens aan huis kan langskomen in Schellebelle (Oost-Vlaanderen, tussen Aalst, Gent en Dendermonde) ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 18-1-2012 14:41:12

francis en joeri
nog 170 dagen
hallo  nog 170 dagen te gaan en nog niks gehoord dat me jurk binnen is gekomen . hoe lang durde het bij jullie? ik heb hem 8 oktober 2011 besteld verder is als wel rond. moet alleen nog een taart bestelen de uitnodigen op de post doen me ve...
Voorbereiding Reacties: 12 18-1-2012 14:15:01

Kylie
Bedankjes
Hey iedereen... Wij zijn op zoek naar toffe bedankjes voor met ons huwelijk... Ik zou graag iets hebben met drank, een klein flesje cava of wijn of champagne dat bedrukt kan worden met een foto of tekst.. Heeft er hier iemand ervaring mee ? Of ...
Ideeën Reacties: 16 18-1-2012 14:01:40

Nele
Bestellen via website...
Hey iedereen, Is er iemand die al gewerkt heeft met cardxl.be of cardxl.nl en mij kan zeggen of dit een betrouwbare website is? Ik heb enkele offertes opgevraagd in de printshops in de buurt en die prijzen liggen wel enorm veel hoger dan op de websi...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-1-2012 13:57:35

marinka
huifkar gezocht
weet iemand waar ik een huifkar kan huren? liefst van west-vlaanderen. alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 4 18-1-2012 13:33:27

darinka
Huwelijksreis CHECK!
YESSSSS! Net de huwelijksreis naar Malta gaan vastleggen :D Een weekje Hilton in halfpension. Met het koude weer nu tel ik eens zo hard af naar ons huwelijk en de daarop volgende huwelijksreis.
Huwelijksreis Reacties: 2 18-1-2012 12:21:40

miranda
hoelaat trouwen voor de kerk en idee voor plaats foto's te maken
hey we hebben gisteren het gemeentehuis vastgelegt we waren normaal wat te vroeg maar ze heeft het toch gedaan. We trouwen voor gemeente om 10.30 nu nog naar de kerk maar hoelaat trouw je best voor de kerk? Hou ik best rekening met een middagdut...
Voorbereiding Reacties: 8 18-1-2012 11:46:36

Joyce
Spray tanning
Heeft iemand ervaring met spray tanning? Geeft het af op het bruidskleed? Ik zou dit graag laten doen maar heb wat bang dat het zal afgeven op mijn kleed of dat mijn huid oranje zal uitslaan. Ik wil er niet super gebruint uitzien, maar wil gewoon een...
Verzorging - Make-Up Reacties: 14 18-1-2012 11:20:22

sofie
misboekje
Hey, Ik ben bezig met ons misboekje. Ik wil graag werken zonder communie. Kan iemand me helpen met de opbouw? Ik heb al welkomstwoord, vergevingsmoment, openingsgebed, 1e lezing, homilie, ondervraging (is er een andere verwoording hiervoor), belofte...
Ceremonie Reacties: 4 18-1-2012 11:20:21

Mas
Gezocht Bruidslaarsjes Nina Fiarucci model Rebecca, maat 37
Hallo Dames, Ik ben op zoek naar bruidslaarsjes van Nina Fiarucci model Rebecca, maat 37. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Ik zou erg blij zijn. Je kunt me mailen marcia_ijsselstijn@hotmail.com Prijs is nader overeen te komen. Groetjes!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-1-2012 11:15:34

Elien
tafels
Hallo bruidjes, Zijn er mensen die eens wat foto's kunnen doormailen van hoe hun tafels eruit zagen, ik zou werken met kandelaars, maar ik weet niet precies of dat past bij kleinere ronde tafels. Ik zou graag wat inspiratie opdoen :-) mijn adr...
Locatie Reacties: 5 18-1-2012 10:44:31

winnie
kostuum voor bruidegom en zoontje
Beste bruidjes, mijn vriend zou het fantastisch vinden mocht ons zoontje ongeveer hetzelfde maatpakje als hem dragen. Helaas heb ik al een aantal winkels gecontacteerd en hebben ze voor kleine kindjes (zoontje is dan 3 jaar) geen pakjes. Heeft er iem...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 18-1-2012 10:44:16

Fairytale Bride
Trouwjurk Jagré
Hallo bruidjes, Vorig jaar in mei (2011) ben ik men bruidsjurk gaan bestellen bij Jagré in Antwerpen... tot op heden is het nog steeds niet binnen... eerst wisten ze mij te vertellen om is te bellen in november, deed ik, niets... dan in de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-1-2012 10:33:28

Hannah
Hoepelrok en trouwhandschoenen gezocht
Ik heb onlangs mijn droomjurk gevonden en gekocht. Bij nader inzien zou ik er toch graag een hoepelrok onder dragen en trouwhandschoenen aandoen. Nu vroeg ik mij af waar je deze aan een redelijke prijs kan kopen. In de winkel waar ik mijn trouwjurk ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-1-2012 10:20:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...