Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eveline
Oproep voor de 23-juni-bruidjes!
Hey medetrouwertjes voor 23/06... Heeft iemand zin om es mee de check/to-dolist te overlopen? En ik meedenken of ik niets vergeten ben ajb? - kleed : check + vanmiddag bellen voor afspraak 1ste pas - schoenen : check - juwelen/kousenband/lingerie : ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-1-2012 10:09:30

Sarah
live muziek tijdens de mis of toch maar een cd?
Hoi Bruidjes! Ik ben momenteel een beetje bezig met het overlopen van de huwelijksmis (ik weet het, goed optijd :p) Nu ben ik een beetje aan het twijfelen of we tijdens de mis een cd gaan nemen of we toch iemand gaan laten komen om live te zingen. W...
Muziek - Live Reacties: 7 18-1-2012 9:56:47

Sarah
ervaringen Freddy Van De Cauter?
Hoi Iedereen, Feestzaal, DJ, vervoer, fotograaf en videograaf liggen ondertussen al vast... Aangezien ik nogal een controlefreak ben, ben ik bijna wekelijks bezig met het googlen van de dingen die we reeds hebben vastgelegd. Nu kwam ik hier onlangs...
Video Reacties: 5 18-1-2012 9:53:40

Sandra
Nog 232 dagen en eerste probleem duikt op...
Hallo allemaal, Tot nu toe enkel happy berichtjes kunnen posten, maar nu toch een eerste minpunt in de voorbereidingen. Ik heb vlak na onze verloving mijn nichtje als bruidsmeisje gevraagd (24 wordt ze) en mijn verloofde heeft dan zijn getuige gevra...
Voorbereiding Reacties: 9 18-1-2012 9:53:16

Sarah
iemand ervaring met BNS-events?
Hoi iedereen, Na de zaal en het vervoer ligt nu ook onze DJ vast. We hebben een heel leuk gesprek gehad met de mensen van BNS-events in Zele. We hadden er een fijn gevoel over en hebben deze mensen dan ook vastgelegd om op ons trouwfeest te komen d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 18-1-2012 9:50:27

kelly
Eindelijk een openingsdans gevonden!!
Mijn vriend danst echt niet graag en zou de openingsdans dus liefst overslaan. Bovendien hebben we ook nog eens een totaal verschillende muzieksmaak. Dus na weken zoeken, dacht ik niet dat ik nog een liedje zou vinden dat we allebei mooi vinden . Maa...
Openingsdans Reacties: 4 18-1-2012 9:37:42

sofie
Pioenrozen (peonies)
Hey, Zijn er hier bruidjes die groene vingers hebben? Ik ben zot van pioenrozen en had die graag verwerkt in m'n boeket en decoratie. Ik had er ook graag iets mee gedaan op m'n uitnodigingen. Ik weet dat dit type rozen vooral verkrijgbaar zijn in me...
Bruidsboeket Reacties: 14 18-1-2012 9:28:51

Els
Kledij bruidskinderen
Hallo iedereen, Onze trouw komt stilletjes aan dichterbij, en het wordt dus tijd om na te denken over de kledij voor onze bruidskindjes!   We hebben er 2, mijn nichtje (4 jaar) en mijn neefje (2,5 jaar). Voor haar zouden we een kleedje laten ma...
Kledij - Suite Reacties: 3 18-1-2012 9:08:54

pascale
Weer een paar dingen afgevinkt !
Hoi Bruidjes! Vorig weekend zijn we onze potjes voor de bedankjes gaan kopen en ook de sticker die erop moet komen, heb ik afgewerkt en is bij de drukker! dus deze kan ik er binnekort ook allemaal am opplakken. Nu nog een paar maanden wach...
Voorbereiding Reacties: 1 18-1-2012 8:53:58

Evelien
Schoentjes Schoentjes Schoentjes
Hallo Bruiden , Ik ben nog op zoek naar een gepast schoentjes voor onder mn trouwkleed.  Kan er iemand een winkel aanraden in het Antwerpse ?  Alvast bedankt ! Groetjes Evelien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-1-2012 7:51:07

Tania
Voorbeelden boekjes gebetdviering
Hallo Gisteren voor de eerste en blijkbaar enige keer bij de pastoor geweest, hij heeft onmiddelijk alle formulieren in orde gebracht, wel handig! Het enige wat we nog voor hem dienen te doen is onze gebetsviering samen stellen en hem deze doormail...
Ceremonie Reacties: 1 18-1-2012 6:26:27

Els
mooie rode laqué ballerina's te koop maatje 25
hallo, wie nog schoentjes zoekt voor een bruidsmeisje :  Mijn dochtertje wil ze heel graag nog eens aandoen op het feest van mama & papa, maar te klein geworden, dus nu doe ik ze weg ... :   heel mooie rode ballerina's met strikje te ...
Kledij - Suite Reacties: 2 17-1-2012 23:55:14

Sara
Uitnodigingen
Dag allemaal, Wij hebben net een 3e proef gekregen van de uitnodigingen.. Wie wil inspecteren en tips geven? Ben nog niet helemaal zeker.. Groetjes, Sara
Uitnodigingen Reacties: 25 17-1-2012 23:43:50

Els
uitnodigingen
hey bruidjes Mijn man in spé :-) kwam met het idee om een uitnodiging met foto of foto's te maken. Na enkele uurtjes prutsen kwamen we wel tot een redelijk resultaat, maar we hebben nu toch besloten om een professional in te schakelen! Nu hebbe...
Uitnodigingen Reacties: 1 17-1-2012 22:44:49

sarah
foto's ichtegem, eernegem en omstreken
Iemand uit die regio die weet waar we ergens mooie foto's kunnen laten nemen??
Locaties - Fotografie Reacties: 1 17-1-2012 22:36:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...