Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Bruidslingerie omgeving Antwerpen...
Hey bruidjes... Waar kan je mooie bruidslingerie vinden omgeving Antwerpen? Is dat in zo'n typische winkel of kan je ook gewoon naar een lingeriewinkel gaan? Groetjes, Nathalie................
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-1-2012 18:14:55

Karen
namiddagfeest
Iemand ideetjes voor een namiddagfeest?  Liefst budgetvriendelijk..  We hebben 3 kleine kinderen (4 1/2 en tweeling van 1 1/2) en willen hen laten meegenieten van het feest.  We zouden wel vooraf voor de wet trouwen (moeten nog een dat...
Ideeën Reacties: 6 16-1-2012 17:34:52

Charlotte
Kasteel van Moerkerke
Heeft er iemand ervaring met het Kasteel van Moerkerke of er als iets (goeds) van gehoord?  Het eten schijnt er superlekker te zijn maar ik heb eerder twijfels over de aparte eet- en danszaal. Voor de openingsdans en het feest achteraf moeten d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 16-1-2012 17:11:47

ellen
vrijzinnige plechtigheid
Hallo bruidje, Mijn vriend en ik stappen 22/12/2012 in het huwelijksbootje en zouden het liefst een zeer persoonlijke vrijzinnige plechtigheid in elkaar steken maar weten niet goed hoe we hieraan moeten starten. We trouwen in antwerpen centrum dus ...
Ceremonie Reacties: 8 16-1-2012 17:05:47

stef
YES, Eindelijk men pak gevonden
Na lang zoeken en best wel wat twijfelen, heb ik eindelijk het kostuum naar men zin gevonden direct had ik het aha gevoel, en heb het noch steeds mijn vriendin heeft al enkele maanden haar trouwkleed gevonden (waar ik niets van af weet) en zij me alt...
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 16-1-2012 17:01:40

stephanie
Gezocht audi A6
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar mensen die een audi A6 hebben (liefst zwart of grijs) en die op 29juni 2012 in de namiddag willen meerijden voor onze suite. Is in omgeving Heusden-Zolder en Alken. Prijs is overeen te komen. Groetjes, Stephanie ...
Voorbereiding Reacties: 0 16-1-2012 16:47:58

Jasmin
op zoek naar teksten, gedichten voor vrijzinninge plechtigheid
Hallo Wij trouwen 9 juni dit jaar en wij houden een vrijzinnige plechtigheid (de mens nu)   Voor de invulling van deze ceremonie zijn wij nog op zoek naar mooie en orginele teksten of gedichten. Kan iemand mij tips, suggesties geven? ...
Ceremonie Reacties: 7 16-1-2012 15:20:09

kathleen
Restaurant met zaal
Hallo,vermits we met een kleine familie van 30 man zijn,zijn we op zoek naar een goed,mooi,en lekker restaurant waar er mogelijkheid is om in een appartement ruimte te zitten mt de familie.liefst omgeving Zaventem of grimbergen
Locatie Reacties: 3 16-1-2012 15:08:23

Tine
Huwelijksreis geboekt - Bali
Vorige week hebben we onze huwelijksreis geboekt.  Een rondreis door Bali en nog een verlenging met een strandvakantie. We hebben in NL gaan kijken en daar zijn de reizen goedkoper dan hier en dan nog moet je op verschillende reisbureau's gaan h...
Huwelijksreis Reacties: 5 16-1-2012 15:03:46

sarah
ik verkoop een ROZE trouwjurk
Hey bruidjes, ik heb voor mijn verlovingsfeest een roze (trouw)jurk gekocht en ik wil die nu verkopen, maat 38. Om een paar foto's te zien ga naar  http://kleding.tweedehands.net/trouwkleding-accessoires/roze-trouwjurk.html Indien je geinteresse...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-1-2012 14:53:07

Lindsey
misboekjes gezocht
Als er iets is waar ik geen kaas van gegeten heb, zijn het wel misboekjes. Daarom zijn allerhande voorbeelden of teksten altijd welkom. Indien jullie het willen, stuur dan naar volgend emailadres: galaxia@skynet.be Alvast een dikke merci! groetjes
Religie Reacties: 1 16-1-2012 14:41:16

Vera
Trouwjurk
Is er soms iemand die me kan helpen. Ben op zoek naar een mooie maar betaalbare trouwjurk
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 16-1-2012 14:07:54

lindsy
Trouwjurk: Iemand ervaring met Nova's Outlet in Maasmechelen?
   de website ziet er heel interessant uit en ook heel goedkoop maarja... ik twijfel toch om langs te gaan. iemand ervaring hiermee?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-1-2012 13:19:10

Sara
locatie voor de lunch
na zo de grote zaken te regelen ben ik bezig met wat kleinere dingen te zoeken, zoals de locatie voor de lunch. We zullen waarschijnlijk met een 10-20tal mensen zijn vermoed ik. Ik zoek in antwerpen een restaurantje of andere locatie waar we een beet...
Locatie Reacties: 8 16-1-2012 12:41:42

Wendy
ringkussentje gezocht
Beste bruidjes, ik ben op zoek naar een ringkussentje. heeft er iemand een ringkussentje dat je niet meer gaat gebruiken en verkocht mag worden? of weet je winkels in de buurt van Gent die deze verkopen? bedankt. wendy
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-1-2012 12:09:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...