Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Bustierbh
Hey! Ik heb een bustierkleed en ben op zoek naar goeie stevige bustierbh's! Welke merken kunnen jullie mij aanraden?? Zodat ik niet de hele dag mijn kleed naar boven moet trekken. Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-1-2012 14:34:41

Britt
Prijzen uitnodigingen
Hey Bruidjes, mijn vriend en ik zijn naar uitnodigingen aant kijken en hebben er 2 dat we wel mooi vinden. Nu was ik de prijs aant berekenen en het viel mij op dat die vrij laag zijn. Of ik had er gewoon een verkeerd beeld van. Ik had voor de uitno...
Uitnodigingen Reacties: 17 15-1-2012 14:04:51

Els
vervoer ok!
hoi gisteren een goed dagske achter de rug! Mijn schoonzusje haar vader heeft verschillende oldtimers en we gingen eens kijken of we onze goesting hierin vonden voor de trouw! Ik had graag 4 oldtimers gehad voor de suite, maar mijn verloofde zijn moe...
Voorbereiding Reacties: 0 15-1-2012 13:10:01

nico
bezinningtekst
hallokes wij zijn nog op zoek naar mooi bezinningsteksten waar kunnen we zo teksten vinden ?willen jullie zo vriendelijk zijn om jullie bezinningsmoment door te mailen naar ons mail adres ? nico.braeckevelt@pandora.be hartelijke dank evelien en nic...
Religie Reacties: 0 15-1-2012 13:02:27

Heidi
Trouwring gekozen!
   Hoera, mijn trouwring is gekozen! Ik ging langs bij Christophe Waterinckx uit Erembodegem. Hij nam echt zijn tijd en tekende samen met mij MIJN trouwring uit :) ideaal!
Voorbereiding Reacties: 3 15-1-2012 12:52:09

An
Ophalen van de bruid
Ik blijf de avond voor de trouw slapen bij mijn ouders.  Mijn verloofde komt mij daar ophalen. Hij zal vergezeld zijn van onze getuigen.  Mijn verloofde en ik, onze getuigen, mijn ouders, mijn oma's en mijn broer vertrekken dan met een busj...
Voorbereiding Reacties: 4 15-1-2012 12:34:24

Vicky
Verhuur stoelen ceremonie
Ik ben nog op zoek naar een firma die stoelen verhuurt voor onze ceremonie die in onze tuin zal zijn. Ik ben eigenlijk op zoek naar mooie, witte houten stoeltjes. Weten jullie een firma in het Antwerpse waar ik dit zou kunnen vinden?Bedankt!
Locaties - Viering Reacties: 4 15-1-2012 12:32:00

Mieke
dank u wel boutique couture
Gisteren mijn trouwkleed gevonden, in de eerste winkel het eerst kleed dat ik aantrok. Ik had in het begin een beetje schrik dat ik voor mijn budget (+/-  450 euro) niets ging vinden, maar die lieve verkoopster liet me maar liefst 20 verschillen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-1-2012 12:27:40

Leen
trouwringen
aan welke hand ?
Kledij - Accessoires Reacties: 16 15-1-2012 10:54:56

Joke
Art nouveau zaal Horta of Groene jager?
Heey medebruidjes! Na een lange zoektocht en vele zaalbezoeken hebben we nog 2 favoriete zalen: de art nouveau zaal van Horta in Antwerpen en de Groene jager in Brasschaat. We weten echt niet wat kiezen! Heeft iemand al ervaring met één va...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 15-1-2012 10:28:23

kathleen
Locatie buiten omgeving Zaventem grimbergen Leuven
Wij zijn op zoek naar een locatie waar buiten een ceremonie kan doorgaan,voor max 30 man,en waar we dan ook kunnen eten.weet iemand zo een feestlocatie zijn?
Locaties - Viering Reacties: 0 15-1-2012 10:09:54

jasmine
Samenstellen van een woorddienst.
Hallo allemaal , Wij trouwen op 07/07/2012 en zijn stilaan begonnen aan het samenstellen van ons misboekje . We hebben ervoor  gekozen om onze huwelijksviering in de vorm van een woorddienst te gieten. Kunnen jullie me helpen we...
Voorbereiding Reacties: 0 15-1-2012 10:03:20

kathleen
Feest of niet
Hallo,wij zouden ergens volgend jaar willen trouwen,maar ik weet niet hoe dit aan te pakken.men vriend heeft geen familie meer buiten zen moeder ,en ik kom maar aan 30 mensen van men familie.een groot traditioneel feest met openingsdans enzo zie ik ...
Ideeën Reacties: 6 15-1-2012 9:59:04

Ellen
Shamrock Tielt? Valckenbulcke Merendree? Kasteel van Moerkerke? of het Godshuis?
Suggesties zijn welkom!!!! Merciekes!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-1-2012 9:55:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...