Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Weer wat minder stress :D
Deze week weer wat voor de trouw kunne doen, wat toch weer wa de stress verminderde :D Heb vandaag afspraak gemaakt met vriendin voor mn nageltjes te doen, voor eerst proef en dan voor den trouw.. En ze vertelde dat ze ook bruidsmake-up deed, en hier...
Voorbereiding Reacties: 1 12-1-2012 23:24:12

Filip
Ervaring fotograaf
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met Fotografie Posi-Tief ? Groeten, Filip.
Fotografie Reacties: 4 12-1-2012 22:19:19

Katrien
Trouwen in fabriekshal, brouwerij, loft, fort
Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een originele trouwlocatie. We houden wel van oude 'ruwere' locaties, zoals een fabriekshal, brouwerij, loft of misschien één van de Antwerpse forten? Kan iemand ons helpen aan adresjes van die aard in...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-1-2012 22:07:29

Jessica
Mijn jurk is binnen:-))) en nu....?
Hey Dames, Ik krijg de grijns niet van mijn gezicht, net een mail gehad van Youniek dat mijn bruidsjurk is toegekomen en wanneer ik em kan gaan passen. Ik ben echter nog niet de kilo's kwijt die nodig zijn(kleed een paar centimeter kleiner besteld)...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-1-2012 21:22:42

Alessia
Roka Tilburg...?
Hey iedereen, heeft iemand van jullie ervaring met Roka in Tilburg. Jonathan zou graag eind februari op zoek willen gaan naar zijn kostuum. Andere tips zijn ook altijd welkom, liefst regio Turnhout, Herentals, Tilburg,... Alvast bedankt! Alessia h...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 12-1-2012 21:11:36

Lies
Op zoek naar een openingsdans
Hallo allemaal! Wij trouwen in juni en zijn nog op zoek naar een mooie openingsdans! De tekst is heel belangrijk voor ons, maar het moet ook goed dansbaar zijn. Mijn vriend houdt erg van new-wave (en gothic), dus ik zou het wel leuk vinden als we ee...
Openingsdans Reacties: 3 12-1-2012 21:02:40

Lorenzo
Alle tips welkom!
Hey toekomstige bruiden en bruidegommen, Wij trouwen op 03/08/2013 en dat hoogstwaarschijnlijk in Blanc-Fixe zaal te Drongen. De rest van onze zoektocht moet echter nog starten, dus vandaar dat ik bij deze graag AL jullie tips kan gebruiken! DJ, t...
Voorbereiding Reacties: 4 12-1-2012 20:41:41

Nele
Dans met mijn papa
Hey! Ik zit met een probleem en wie weet kunnen jullie mij wel helpen. Het gaat over de dans met mijn papa. Nu, mijn papa volgt al enkele jaren dansles en hij zou graag samen met mij een dans doen. Een van zijn lievelingsdansen. Ik zie dat ook wel z...
Openingsdans Reacties: 2 12-1-2012 20:24:31

lotte
bruidsboeket en ringen Limburg
Hallo allemaal, ik wil eens opzoek gaan naar een bruidsboeket en ringen maar... - waar vind ik mooie ringen die ook nog wat meevallen van prijs we dachten aan €1000 ongeveer voor beiden en waar kan ik hier in de regio een mooi bruidsboeket bes...
Voorbereiding Reacties: 9 12-1-2012 17:50:20

Sandra
Haarkam etsy aangekomen - info rond douanekosten
Hallo allemaal, Mijn haarkam die ik via etsy heb besteld is toegekomen, pakketje daarstraks gaan ophalen in het postkantoor! Hij is helemaal zoals ik het wou: niet te groot, fijn afgewerkt en bling bling :-)! Ik heb 10€ douanekosten betaald -...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 12-1-2012 17:22:12

tiffanie
:-( op zoek naar bloemist
Hallo allemaal, Dinsdag had ik een serieuze dip, met tranen en tuiten die erbij hoorden...Mijn neef die mijn bloemen ging doen, wilt het niet meer... Hij vindt dat ik er veel te vroeg bij ben om hem nu al naar zijn ideeën te vragen, maar als ik ...
Bruidsboeket Reacties: 18 12-1-2012 16:58:16

gitte
voorbeelden uitnodigingen?
hey, weet het stilletjes aan niet meer voor mijn uitnodiging, inspiratie raakt op... had er 1 gemaakt dat op een krant lijkt maar mijn vriend is er niet echt voor. kunnen jullie mss wat ideetjes doormailen?  Bedankt!!! Mag naar gittelauwen@tel...
Uitnodigingen Reacties: 1 12-1-2012 16:31:58

kim
Make-up aan huis regio Asse
Hallo, Ik ben nog op zoek naar een visagiste om mijn make-up thuis te kunnen verzorgen.  Wij wonen in Mollem, deelgemeente van Asse. Heeft iemand hiervoor een goede referentie? Groetjes, Kim.
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 12-1-2012 16:14:53

Ann
trouwbedankjes
Dag allemaal, Vooreerst allemaal proficiat met jullie (komende) huwelijk. Ik zou graag bedankjes geven aan de gasten op ons huwelijk. Maar wat? Hoe pakken jullie dat aan? Groetjes Ann
Voorbereiding Reacties: 23 12-1-2012 15:31:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...