Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
JOEPI toch op honeymoon
Hehe kwam ik thuis en heeft mijn schat een surprise.. We gaan toch op honeymoon... SUPERBLIJ morgen ga ik al naar reisbureau's... geboekt kan men niet meer terug! THX schat!
Voorbereiding Reacties: 1 10-1-2012 21:13:53

Sarah
Trouwschoentjes Brandos
Hallo iedereen, waarschijnlijk een domme vraag ma zit er toch mee :) Heb prachtige schoentjes op Brandos.be gezien ma ben aant twijfele om ze te kopen.. Zoek nl schoentjes met max 7-8cm hoge hakken.. Bij deze staat bij dat ze max 7 cm zijn, ma heb pr...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 10-1-2012 21:09:33

An
bereikbaarheid De Passade Mechelen - wegverzakking Brusselsesteenweg
Is er toevallig een bruidje uit Mechelen die weet hoe ver ze staan met de wegenwerken aan de Brusselsteenweg?  We willen namelijk een oldtimerbusje huren en dat lukt niet echt over de autosnelweg. 
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 10-1-2012 19:56:31

Lindsy
Klokhof Kortrijk - graag jullie mening!
Hallo iedereen, Wij trouwen in 2013 en hebben al wat zalen bezocht. Onze voorkeur gaat uit naar het klokhof in Kortrijk maar we hebben er nog nooit een huwelijk meegemaakt. Graag wat feedback omtrent eten, bediening, muziek... Dank je wel!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-1-2012 19:54:28

Gwen
Huwelijksreis!
Even mijn vreugde delen. Het is ons eindelijk gelukt om de knoop door te hakken. Onze huwelijksreis is geboekt! We trekken 2 weken naar Mexico!!!!
Huwelijksreis Reacties: 7 10-1-2012 18:47:27

Sanne
Fotograaf gezocht op zaterdag 7/7/2012
Dag allemaal Onze fotograaf heeft ons vandaag laten weten dat ze een dubbele boeking heeft op onze trouwdatum. Wij hebben dus geen fotograaf meer voor onze trouw op zaterdag 7/7/2012. Iemand nog goede suggesties voor betaalbare fotografen die dan no...
Fotografie Reacties: 15 10-1-2012 18:29:46

Nathalie
Trouw september
Hallo allemaal! Het is toch niet gemakkelijk e, een zaal kiezen :-) Normaal gezien gingen we deze week een zaal vastleggen maar alles nog eens goed besproken en bekeken en het zou ver over ons budget gaan eigenlijk. Het was echt wel een mooie zaal ...
Voorbereiding Reacties: 1 10-1-2012 18:12:43

Melodie
Schoenen + onderrok te koop
Hallo iedereen, ik weet niet of er geïnteresseerden zijn, maar ik kan niets meer doen met mijn trouwschoenen en onderrok (1 x gedragen, schoenmaat 38 - onderrok is maat 40-42).  Geïnteresseerden kunnen me gerust een berichtje ach...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-1-2012 17:28:38

kim
Hartje luchten - iemand advies ?
Hoi bruidjes/bruidegommekes :) Er moet me even iets van het hart! Toen wij besloten hadden om te trouwen, was het onderwerp: de getuiges! Bij mij was dit vrij simpel : mijn oudste nicht! Bij men vriend was dit moeilijker : hij heeft niet veel famili...
Voorbereiding Reacties: 4 10-1-2012 17:08:34

Heidi
Rosa Clara Antwerpen
Dag bruidjes! Heeft er iemand van jullie ervaring met de winkel van Rosa Clara in Antwerpen? Heb er eind januari een (eerste) afspraak, maar ik verstond de verkoopster aan de lijn niet goed (had een zwaar accent) en ik heb geen idee van prijzen. Ik b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 10-1-2012 17:06:07

Heidi
Zaal voor winterhuwelijk
Hey iedereen! Wij willen graag trouwen op 1-12-12 en de zoektocht naar een zaal is dus volop bezig. Wij gaan voor een echt winterhuwelijk -> enige tips voor zalen in het Antwerpse die ook in december mooi ogen? Een mooie tuin is alleszins niet nod...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-1-2012 16:37:34

dorien
via internet bestellen
http://www.carnavalsland.nl iemand ervaring met deze site? x
Voorbereiding Reacties: 9 10-1-2012 16:12:48

Lynn
De grotten van Kanne
Heeft er iemand al een feest meegemaakt in de grotten van Kanne? Tot nu toe waren we redelijk zeker dat we voor "de vrije valk" zouden gaan, maar er zijn toch nog wat twijfels o.w.v. de trappen en niveau verschillen. Nu had een collega van mijn toe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-1-2012 15:48:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...