Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lynn
Help!
Dag lieve bruidjes, Nog exact 100 dagen op de teller! Ik dacht dat ik mezelf niet meer zou kunnen houden van vreugde, maar dat blijkt toch anders te zijn...Ik had heel graag mijn eerste pas gecombineerd met mijn proef kapsel en make-up. Zo heb je dan...
Voorbereiding Reacties: 7 11-1-2012 15:15:57

debby
locatie voor huwelijksviering
Hey iedereen, Ik ben in november ten huwelijk gevraagd en wij gaan trouwen op 16/06/2012. Heeeeeeel snel dus maar ik ben niet iemand die een jaar kan wachten, veel te ongeduldig daarvoor. Wij zijn opzoek naar een superleuke ( buitenlocatie) vo...
Locaties - Viering Reacties: 4 11-1-2012 14:47:08

Katrien
Alternatieve ceremonie: wie kiezen???
Hallo medebruidjes en -gommetjes, Wij gaan niet voor de kerk trouwen, maar willen wel graag een alternatieve ceremonie houden. Maar wie kies je daarvoor?  Ik heb al gehoord van "de mens nu", "het moment", "rent a priest",...  Hoe begin ik...
Ceremonie Reacties: 5 11-1-2012 14:46:01

Stefanie
huwelijksreis
Hallo bruidjes, ik zit met een vraagje ivm de huwelijksreis. Wij zouden graag naar Luxor gaan op huwelijksreis,maar gezien de politieke instabiliteit  zegt iedereen dat dit geen goed idee is. wat denken jullie hiervan want wij vinden dit echt ...
Huwelijksreis Reacties: 8 11-1-2012 14:27:14

Amina
Tropisch ceremonie??
Hallo allen! Ik en mijn partner gaan binnenkort trouwen!!! Maar we zitten met een dilemma! Wij willen graag een tropisch ceremonie hebben en we weten niet hoe we daarmee om kunnen gaan Is er misschien iemand die wel wat hierover weet? En aangezien...
Ceremonie Reacties: 3 11-1-2012 13:49:36

fleur
Vermageren (ong. 5 kilo)
Dag bruidjes Zijn er nog die graag wat kilootjes willen vermageren? Zelf ben ik niet enorm dik, maar eerder volslank. Ben 1m 65 en weeg 64,5 kg. Zou er dus graag toch wel een kleine 5 kilo van kwijt willen... Ben al weekje half bezig met op mijn vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 31 11-1-2012 13:36:48

Sara
ceremoniemeester voor een controle freak?
Wij waren oorspronkelijk van plan ( en zijn dit nog steeds van plan tenzij we van gedacht veranderen) om mijn nicht de functie van ceremoniemeester op de dag zelf te geven met een opgestelde gedetaileerde planning door mij. Ik ben echt zelf een contr...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2012 13:21:17

stef
Feestzaal Check!
Eindelijk een hoop stress weg, het was een hele klus een geschikte feestzaal te vinden, te bekijken, twijfel, een andere bekijken, blijven twijfelen, nog wat websites bekijken, prijzen opvragen, berekenen,..... Nu is de kogel door de kerk, vandaag h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 11-1-2012 13:19:32

merel
Huwelijkviering in kerk zonder pastoor
Weet iemand of het mogelijk is om een huwelijksviering in een kerk te houden zonder dat het officieel een kerkelijk huwelijk is? Wij willen graag een viering en hebben daar een mooie kerk voor op het oog als locatie (mooi en charmant), alleen weten w...
Ceremonie Reacties: 3 11-1-2012 12:21:34

Lore
Linx Leuven
Hallo iedereen, Ik trouw deze lente en ik heb in november het perfecte kleedje gevonden bij Linx in Leuven.  Sindsdien ben ik behoorlijk wat kilo's kwijtgeraakt (hoera!), ze hadden in de winkel ook gezegd dat dat helemaal geen probleem was. &nb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 11-1-2012 11:35:44

sofie
planning, hoe doen jullie het allemaal?
Hallo, Ik heb eigenlijk een moeilijke vraag. Voor mij zal ze moeilijker zijn dan voor andere die al getrouwd zijn :-) Ik weet eigenlijk niet goed hoe dat allemaal gaat met vervoer en planning enzo. Dus wij zouden graag in de voormiddag foto's gaan n...
Voorbereiding Reacties: 8 11-1-2012 10:44:52

Tamara
Op zoek naar een houten fietsje met bak
Hallo allemaal! Ik had graag gehad dat mijn zoontje (dan 2j en 9mnd) de trouwringen brengt. Ik had het idee om hem een houten driewielerfietsje te geven met een bakje achteraan /vooraan waar we dan de ringen op een kussen of zo kunnen ople...
Voorbereiding Reacties: 3 11-1-2012 10:11:39

Tinneke
zenuwen!!!!!!
Hoi bruidjes in spé! Met nog 64 dagen op de teller begint het serieus te kriebelen in mijn buikje! Ik doe s'nachts niets anders dan dromen!! Zowel slecht als goed!! Vannacht droomde ik nog dat m'n kapsel door een felle regenbui volledig naar de...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2012 10:10:25

Tamara
Mogelijke thema's huwelijksviering/ huwelijksfeest
Hallo bruidjes allemaal! Wij werken samen met rent a priest voor onze viering. Nu zijn wij op zoek naar voorbeelden van thema's die aan de viering kunnen gegeven worden. Misschien iets wat we kunnen doortrekken naar de rest van de dag ook. Ik vind h...
Ceremonie Reacties: 1 11-1-2012 10:07:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...