Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jill
Ringdoosje FDO??
Hallo allemaal, Ik vroeg mij af of je bij Fede Di Oro een ringdoosje krijgt? Want anders zorg ik daar zelf nog voor. Groetjes Jill
Voorbereiding Reacties: 3 11-1-2012 20:49:43

veerle
uitnodigingen en ringen besteld en vraag over bruidskindjes!
heel even mijn vreugde delen! De uitnodigingen en de ringen zijn besteld Ik ben zoooooooooooooooooo blij :) weer wat vinkjes weg NU het volgende de bruidskindjes ... Ik wil dat graag aanpassen op mijn verloofde zijn kostuum, maar hij wil me liev...
Ideeën Reacties: 2 11-1-2012 20:42:39

Shibby
Relatienamiddag
Hoi, wij trouwen in Bisdom Brugge en de deken heeft ons in een mailtje laten weten dat er in maart een relatienamiddag wordt gehouden voor verloofde koppels en ze vragen natuurlijk of we daarbij aanwezig kunnen zijn. Ik weet eigenlijk helemaal niet ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2012 19:58:08

Ruth
Fotolocatie tussen Gent & Deinze
Hello! Wij trouwen in Mariakerke (Gent) en ons feest gaat door te Deinze. Iemand die leuke locaties weet voor toffe foto's tussen Gent & Deinze? Centrum Gent nemen we niet omdat we daar wss teveel tijd mee verliezen. Groetjes!
Fotografie Reacties: 11 11-1-2012 19:52:13

Nathalie
ervaringen met light in the box ?
hey, iemand al besteld via light in the box ? ik ben vooral geïnteresseerd in de flesopeners, spiegeltjes en wijnstoppen. Het ziet er leuk uit op foto, maar meestal is dat in 't echt anders ;-) Nathalie
Ideeën Reacties: 4 11-1-2012 19:36:58

Jontje
Kinderbruidskleedjes
Hey bruidjes, Vandaag kwam de post langs met mijn bestelling van Suitsyouwell. Ik had er 2 kleedjes besteld voor eens te zien hoe de kwaliteit was en ook omdat we er maar niet uitkwamen welke kleedjes we nu gingen kiezen. En vandaag waren ze er en ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 11-1-2012 19:34:51

Jontje
Interessante reportage over goedkope trouwkleren
Hey bruidjes, Bruidswinkel Koonings had deze reportage gepost over goedkope trouwkleren of namaak die besteld konden worden via het internet. Reportage was gemaakt door ABC news. Hieraan zie je wel duidelijk waar het prijsverschil allemaal zit. ht...
Ideeën Reacties: 1 11-1-2012 19:20:06

Lindsy
Cadeautip rekeningnummer
Hoi iedereen, Even een niet-romantisch (eerder een praktisch) vraagje tussendoor . Als cadeautip vermelden wij op onze uitnodiging een tekeningetje van een enveloppe en ons rekeningnummer. Nu vroeg ik me af in welk formaat we het rekeningnumme...
Uitnodigingen Reacties: 18 11-1-2012 18:15:14

Stefanie
Balitravel.nl
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Balitravel.nl? Ik zie hier geregeld Mauritiustravel.nl weet iemand of daar misschien éénzelfde reisbureau achter zit? Thanks
Voorbereiding Reacties: 0 11-1-2012 18:12:50

natje
drie dagen achtereen postbode geweest met bestellingen :-))
hey bruidjes met nog 121dagen op de teller begint alles stilletjes in orde te komen deze week zijn mijn uitnodigingen, mijn gastenboek en mijn tiara met de post  toegekomen. so happy hihihi. moet alleen nog werk maken voor : bedankingen, kl...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2012 17:56:28

natje
suitekledij voor de mama's
hey bruidjes waar zijn jullie gaan zien voor suitekledij voor de mama's ? liefs regio antwerpen groetjes
Kledij - Suite Reacties: 5 11-1-2012 17:47:28

Lilabluestar
Betekenis kousenband?
Hey allemaal, Ik hing daarnet aan de telefoon met een vriend en die vroeg wat eigenlijk de betekenis is van de kousenband. Daar had ik eigenlijk geen idee van en nu ben ik ook wel benieuwd. Op het internet vind ik alleen dat het de maagdelijkheid va...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-1-2012 16:35:28

sofie
vervoer kostprijs per kilometer
Hallo, weet iemand of er personen zijn voor trouwvervoer die per kilometer rekenen ipv per uur? Om het even welk vervoer laat maar weten! alvast bedankt! ps: regio west-vlaanderen, ardooie
Ceremonie Reacties: 1 11-1-2012 16:14:55

gitte
uitnodigingen hoe?
hey, we zijn volop bezig met de uitnodigingen te maken (ontwerp ze zelf en pa drukt ze) en nu weet ik niet goed wat we met het volgende moeten doen: onze gasten voor het eten komen al om 18u30 en de rest (voor dessert en drankje) komen rond 22u. Kan...
Uitnodigingen Reacties: 11 11-1-2012 16:01:42

Leen
kaartje met wegbeschrijving
Dag iedereen, kent er iemand een programma of site waarmee je een duidelijk kaartje kan maken met een wegbeschrijving? alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 5 11-1-2012 15:31:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...