Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debbie
Trouwfeest in schuur regio west vlaanderen
Wij trouwen in 2013 en zijn op zoek naar de locatie van ons dromen. We zijn afkomstig van West - Vlaanderen en een groot deel van onze familie en vrienden zijn dit ook. Ik zou graag een locatie vinden die een beetje in de regio is. Ik ben namelijk op...
Locatie Reacties: 4 9-1-2012 23:41:26

An
DJ dansfeest/trouwfuif
Zoals de titel het zeg: dj dansfeest/trouwfuif gezocht. We zijn terug op zoek naar een dj voor op ons dansfeest/fuifop 18 aug 12 - Diepenbeek (regio Genk, Hasselt).Kan jij me iemand aanbevelen??
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 9-1-2012 21:57:03

Tina
Mooie instrumentale intredeliedjes...
Forrest Gump - Feather Theme Braveheart - Soundtrack Twilight Soundtrack - Yiruma, River flows in you Zoeken op youtube en genieten...het ene sprookjesachtig, het andere romantisch en het andere weer een tikkeltje stoer :))
Muziek - Live Reacties: 2 9-1-2012 21:56:47

Brenda
Trtouwringen Perle d'amour
Hey allemaal, Wie heeft er ervaring met de trouwringen van Perle d'amour? Blijkbaar heeft deze man vrij veel keuze en vallen ze van prijs goed mee.... Bedankt voor jullie reacties! groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-1-2012 21:14:28

Sarah
Kledij jongere zus/getuige aan redelijke prijs?
Hoi bruidjes, de titel zegt het eigenlijk al hé... Mijn jongere zus is één van mijn getuigen. Ze is nog maar van september vorig jaar afgestudeerd en heeft dus niet direct het budget om een echt suitekleed te kopen. Ik verwacht dit oo...
Kledij - Suite Reacties: 15 9-1-2012 21:03:03

Karla
We Zoeken hotel ( bruidssuite) Regio Mechelen
Heeft iemand een idee waar wij een mooie bruissuite kunnen vinden in de regio van Mechelen?? Alle suggesties zijn welkom. Merci !!!
Ideeën Reacties: 4 9-1-2012 20:54:49

Stefanie
Bruidstaart gezocht!
Hoi allemaal, Eens rondvragen: waar bestellen jullie je bruidstaart? (regio Hasselt/Limburg) Groetjes Stefanie
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2012 20:40:51

An
Ringen: Check !! -ff vreugde delen :)
Woehoew !! we hebben vandaag onze ringen besteld !!! Zijn tradionele ringen van Auro Design geworden We hadden van mijn mama oud goud mee gekregen en dat leverde ons ook netjes 1066 euro op whieiieie
Voorbereiding Reacties: 3 9-1-2012 20:36:31

Karla
Kapper + Make-Up in de buurt van Mechelen
Ik zoek voor iemand voor bruids make-up en haar verzorging in de buurt van Mechelen. Kan iemand mee iemand aanbevelen?? alvast bedankt.
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 9-1-2012 20:29:18

iris
Fotolocaties Schoten en omgeving
Hallo, ik ben nog op zoek naar een leuke fotolocaties in en rond Schoten. Ons feest is in het park van Brasschaat, dus het park zelf zal ook al wel eens aan bod komen, maar ben eigenlijk nog op zoek naar een moderne locatie. Iemand ideetjes? Bedankt,...
Fotografie Reacties: 1 9-1-2012 20:27:50

Karla
make-up en haar Mechelen
ik zoek iemand voor make-up en haar in de buurt van Mechelen. Iemand suggesties??
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 9-1-2012 20:17:28

Karla
make-up en haar Mechelen
ik zoek iemand voor make-up en haar in de buurt van Mechelen. Iemand suggesties??
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 9-1-2012 20:17:27

katrien
tips gevraagd voor feestzalen regio turnhout
Wij hebben besloten om op 15 juni 2013 te trouwen maar hebben geen flauw idee van waar we het feest willen geven. Iemand leuke (betaalbare) ideetjes? We zijn er vroeg bij om een zaal te kiezen maar ik heb geen zin om volgend jaar voor verrassingen te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-1-2012 20:14:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...