Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Brigitte
Een goed Dj vinden, vind ik moeilijk!!!
 Hallo allemaal, Ik weet niet zo goed wat er allemaal op mij af komt. Wij trouwen op 28 december 2012. Ik regel ons huwelijk bijna helemaal alleen. Mijn vriend is internationale vrachtwagenchauffeur en enkel thuis op zaterdag en zondag. Nu i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 8-1-2012 18:27:34

freyja
Suitekleding bij Lifestyle in Gent?
Hallo iedereen?    Weet iemand of ze bij Lifestyle in de sint-niklaasstraat in Gent nog suitekleding op maat maken? Een 2-tal jaar geleden werd deze winkel mij met succes aangeraden toen ik op zoek was naar suitekleding voor de trouw ...
Kledij - Suite Reacties: 0 8-1-2012 18:02:51

Bruno
feestkledij voor trouwste viervoeter
Onze trouwe viervoeter mag zeker ook niet vergeten worden tijdens onze grote dag. Iemand die een winkel kent waar ik voor een groter ras(am. stafford) een stropdas of strikje kan kopen? groetjes Bruno en Mirella
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-1-2012 17:26:09

Lindsy
Dansen met de ouders
Hoi iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een liedje om op te dansen met de ouders na de openingsdans. Voor de 2e dans kiezen we voor Eric Clapton met Wonderful Tonight, maar we geraken er niet uit voor de derde dans. Welke liedjes hebben jullie? Gr...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 8-1-2012 15:13:45

lien
Openingsdans
Hallo iedereen, Wij zijn al een tijdje op zoek naar een leuke openingsdans Is niet gemakkelijk om iets te vinden dat onze alle 2 ligt. Liedjes alla Adelle - someone like you vinden wij heel mooi maar dat liedje past echt wel niet qua tekst! Heeft er ...
Openingsdans Reacties: 12 8-1-2012 14:32:03

tamara
foambloemen
is er iemand die een bruidsboeket heeft gehad met foambloemen? valt het erg op dat het geen echte bloemen zijn?
Bruidsboeket Reacties: 1 8-1-2012 11:42:01

Rieke
Trouwkleed Linea Rafaelli
Meiden, Ondertussen ben ik bijna een jaar getrouwd en verkoop nu mijn prachtige trouwjurk van linea rafaelli. Hierbij de link: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/linea-rafaelli-trouwkleed-2011-1107...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-1-2012 11:14:38

Sarah
Tafelindeling: kraslotjes?
Hallo allemaal, Ik ben nog eens actief op het forum.. Voor onze tafelindeling ben ik aan het denken om geen specifiek thema te gebruiken want we hebben geen echt thema voor de dag. Maar ik wou toch iets leuks en wat anders doen om de mensen naar hun...
Ideeën Reacties: 7 8-1-2012 11:00:01

Sarah
Joepie! Weer heel wat om af te vinken!
Dag lieve medetrouwers, Ik wou dit even met jullie delen want ben eindelijk nog eens gerust in de voorbereidingen van de trouw!! Enkele weken geleden een kleine stress aanval gehad en dan zijn we er nog eens volledig ingevolgen. Ondertussen zijn: &n...
Voorbereiding Reacties: 2 8-1-2012 10:53:50

Melissa
combinatie slow en merengue/salsa
Hallo, zijn er onder jullie die een combi van een slow met een salsa nummer gedaan hebben op hun trouw? Ben namelijk op zoek naar een klassieke 'plakker' die ook in salsa-versie bestaat. Groetjes Melissa
Openingsdans Reacties: 2 8-1-2012 9:29:30

Nathalie
live muziek bij plechtigheid in gemeentehuis
Hoi hoi wij trouwen enkel in het gemeentehuis en ik zou het graag een beetje persoonlijker maken.Heeft er iemand ervaring en prijzen van live muziek bij een trouw in het gemeentehuis? Hoeveel liedjes, welke liedjes, hoeveel kost dit? Wij t...
Muziek - Live Reacties: 9 7-1-2012 23:08:49

francis en joeri
kado
hallo, ik heb even een vraagje. we zijn bezig met het kopen van kado's voor: Onze ouders. Onze bruidsdames en Jongen Onze ceremoniemeester maar nu is me vraag moet je je oma ook een kado geven? en alle tips zijn welkom gr francis
Voorbereiding Reacties: 2 7-1-2012 20:55:49

Kelly
Joepie ... Ik heb mijn droomkleed besteld!
Dag bruidjes, Na alle gelukkige verhalen van andere bruidjes te lezen over hun zoektocht naar het perfecte kleedje, kan ook ik nu roepen: "found the dress!!" Ik was eerst bij Youniek in Turnhout geweest. Een echte aanrader trouwens! Heel vriend...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-1-2012 20:54:01

nele
Dj gezocht regio Malle
Wij trouwen al in april in domein martinus en hebben nog geen DJ gevonden. Kent er iemand een goei dieuit de buurt is?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 7-1-2012 20:04:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...