Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
fotolocaties regio limburg
Hallo!! Ik ben nog op zoek naar een toffe fotolocatie voor ons huwelijk. Onze receptie zou doorgaan in Paal en ons avondfeest waarschijnlijk in Zolder. We zouden graag na de receptie (ongeveer 18u) foto's willen gaan maken. Ons avondfeest begint waa...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 5-1-2012 21:34:51

Laurence
Bedankjes - sleutelhangers
  Hey Heeft iemand van jullie als bedankje al sleutelhangers besteld met winkelwagen muntje aan of flesopener of 2 in 1? Ik ben momenteel wat offertes aan het opvragen, maar dit blijkt allemaal wel nogal kostelijk te zijn. Eurogift is momenteel...
Voorbereiding Reacties: 3 5-1-2012 21:15:34

Stefanie
collega's
Nu nog 64 dagen en we zijn er nog steeds niet uit hoe we het zouden doen met de collega's. We zouden iedereen vragen voor de receptie, maar dit is wel maar 1 uurtje.... langer willen wij een receptie niet houden. Ik heb zo'n 45 tal collega's als verp...
Uitnodigingen Reacties: 13 5-1-2012 21:11:14

fleur
reisbureaus
Morgen gaan mijn vriend en ik normaal een paar reisbureaus aflopen. Zijn er hier nog die meerdere reisbureaus doen om zo wat de prijzen te vergelijken? We waren eerst geïnteresseerd in Malta en Cyprus maar Cyprus is wel vrij duur... Malta zoud...
Ideeën Reacties: 18 5-1-2012 20:45:14

Lorenzo
Blanc-fixe zaal te Drongen
Hey iedereen, graag zoveel mogelijk info ivm de Blancfixezaal te drongen aub '-) xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-1-2012 19:46:08

Evy
visagiste gezocht regio Kontich-Waarloos
Gezocht visagiste op 7/7/2012 regio Kontich Waarloos voor mijn bruids make-up, die van mn zus en van mn mama evy_vermaeren@hotmail.com
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 5-1-2012 17:20:43

Evy
dringend gezocht fotolocaties
Wij trouwen op 7/7/2012 en zijn op zoek naar locaties om foto's te trekken zowel binnen als buiten! het moest maar eens regenen, het is hier België he, met Belgische zomers. We trouwen in stadhuis van Mechelen (we hebben geluk, kunnen enkele fot...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 5-1-2012 17:13:16

Elke
Soliflore vaasjes
Hallo allemaal! Ik ben al een tijdje op zoek naar "soliflore" vaasjes (ik weet niet wat de correcte term in het Nederlands hiervoor is...). Ik heb ze al gevonden op een Franse website (http://www.e-options.net/lot-de-6-marque-place-soliflore-boule-t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-1-2012 17:00:07

Sara
TO-DOlijstje wordt korter...
Aangezien ik leerkracht ben en nu dus kerstvakantie heb, kon ik weer wat verder werken aan onze trouwvoorbereidingen. Net voor de kerstdagen had ik nog contact met onze pastoor, afspraak op 22 januari. Ons misboekje is bijna klaar. We zijn enkel nog ...
Voorbereiding Reacties: 9 5-1-2012 16:49:38

Evy
op zoek naar voorbeelden misboekje zonder eucharistie!
Hey allemaal, Het begint te korten, nog een klein half jaartje en we zijn weeral in gang geschoten we kregen een mail er bevestiging van de kerk en mochten al beginnen met zoeken naar teksten voor onze viering zonder eucharistie. Ik weet langs geen...
Ceremonie Reacties: 1 5-1-2012 16:42:21

Jili
Malediven
Hoi mede-bruidjes, Wij zouden graag in mei op huwelijksreis gaan naar de Malediven. Hebben jullie misschien enige ervaring of tips voor hotels daar en waar hebben jullie deze reis geboekt? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Jili
Voorbereiding Reacties: 5 5-1-2012 16:37:38

Jill
Kledij bruidsmeisjes
Normaal gingen we vandaag het park gaan bekijken waar we onze foto's zouden maken, maar door het stormweer is dat gesloten... Dus maar iets anders gedaan voor D-Day Ik was aan het zoeken naar kledij voor onze bruidsmeisjes. Nuja, het zijn niet echt...
Kledij - Suite Reacties: 2 5-1-2012 16:27:14

Astrid
Trouwkleed Demetrios maat 36/38 te koop!
Dag iedereen, Ik verkoop mijn trouwkleed. Is merk Demetrios, maat 36/38. Is naar droogkuis geweest. Heb hem gekocht in de winkel van Pierre-Yves aan €1300, maar verkoop hem aan €375. Via deze link kan je een blik werpen op mijn trouwkl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-1-2012 15:43:39

clara
Jurk gekozen - eerste pas wel vroeg..
Hey allemaal! Ik heb mijn jurk gekozen! Wie mijn vorige post toen gevolgd heeft: het is de jurk van Pierre Yves geworden! Na een nacht of twee erover slapen, wist ik het al :) Ik heb al een deel van de assecoires erbij gevonden in de feestcollectie, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 5-1-2012 15:23:35

Heidi
Verdriet en vreugde...
   Liggen zo dicht bij elkaar ! Het jaar eindigde voor ons in mineur, mijn grootvader van mama's kant overleed onverwacht op 25 december... Het is raar om "de feestdagen" door te brengen, wanneer je met verlies geconfronteerd word. Ik ...
Voorbereiding Reacties: 6 5-1-2012 15:22:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...