Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
START VAN 2012: WAT EEN NACHTMERRIE................
Wat voor ons een héél speciaal jaar moest worden vanwege ons huwelijk is ineens zomaar omgeslagen in een nachtmerrie!! Gisterenavond kreeg ik namelijk via via te horen dat onze feestzaal opgedoekt is!!! Ik kon het eerst niet geloven en gelo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 31 4-1-2012 10:37:27

Joyce
Strakkere armen
Hallo iedereen, Ik trouw 25/08/2012. Het is allemaal heel spannend! Hoewel ik mijn trouwjurk al besteld heb (strapless en mouwloos), vind ik dat mijn armen wat te dik zijn. Graag zou ik ze wat strakker willen om het plaatje van stralende bruid compl...
Voorbereiding Reacties: 4 4-1-2012 10:34:46

Steffie
Animatie avondfeest / kinderen
Hallo, hebben jullie op jullie avondfeest iets gedaan van animatie (zanger, komiek...)? En hebben jullie iets speciaals gedaan voor de kindjes tijdens de receptie, aan de kerk, tijdens avondfeest ofzo? Heel erg bedankt voor de tips!!!!!! Steff...
Ideeën Reacties: 2 4-1-2012 10:20:32

kim
Gepersonaliseerde m&m's
Hoi allemaal, De titel geeft het al aan ... hebben jullie soms ervaring met het online bestellen van de gepersonaliseerde m&m's ? (mymms.nl) Ziet er zo leuk uit om als klein bedankje te geven na het feest. En aangezien ons thema in de Amerikaan...
Voorbereiding Reacties: 7 4-1-2012 10:16:27

Bianca
Malediven of Mauritius in augustus?
Dag bruidjes! Eindelijk kunnen de meesten onder ons zeggen dat we dit jaar trouwen! Wie van jullie ging in augustus al naar Mauritius of de Malediven? Waar heb je het minste kans op regen? Ik ben ook een beetje bang om te boeken via Mauritiustravel.....
Voorbereiding Reacties: 5 4-1-2012 10:14:53

Ester
Fotograaf gezocht 09-06-2012
   Hallo, Door omstandigheden kan onze fotograaf niet op ons huwelijk komen fotograferen en ook onze tweede keuze is niet meer beschikbaar. Wij trouwen op zaterdag 9 juni 2012 in Westerlo. Probleem is dat onze twee opties heel goede k...
Fotografie Reacties: 10 4-1-2012 9:06:47

Steffie
Openingsdans
Hallo, mag ik eens jullie openingsdans weten aub? Mijn vriend en ik hebben namelijk nog geen. Elk idee is welkom :). Thanks xxx
Openingsdans Reacties: 21 4-1-2012 8:39:26

Steffie
IJsje aan de kerk
Hoi, wij zouden graag een ijsje geven aan de mensen buiten aan de kerk. Dat past op een zomerdag. Kennen jullie goede 'ijskarren' uit de streek van West-Vlaanderen? Of hebben jullie misschien een ander leuk idee dan een ijsje? Héél erg bed...
Ideeën Reacties: 8 4-1-2012 8:35:20

stefanie
Bruidskindjes
Hallo Hebben jullie de bruidskindjes op een speciale manier gevraagd? En wat geven jullie als cadeau? Een vriendin vertelde me om een mooie teddybeer op de dag zelf te geven. Weten jullie waar ze mooie witte / beige teddybeers verkopen? Alvast bed...
Ceremonie Reacties: 4 4-1-2012 8:28:34

tiffanie
Website misboekje maken
Hallo, Dit is voor een bruidje specifiek bedoeld... Maar weet niet wie!Ik kreeg een persoonlijk berichtje met de vraag of ik de website met teksten voor misboekje kon doorgeven. Ik klikte op accepteren en vind het niet meer terug :(Maar bij deze...
Ceremonie Reacties: 0 3-1-2012 22:48:53

An
Instrumentale intredeliedjes
Heeft er iemand suggesties voor een instrumentaal intredeliedje voor de kerk? 
Ceremonie Reacties: 5 3-1-2012 22:10:33

Jana
whoeehoeew de kleuren van mijn bruidsboeket en corsages zijn binnen!
Yes, eindelijk na zo lang wachten, vandaag het verlossende nieuws dat mijn boeket en de corsages voor de heren kan gemaakt worden! volgende week zullen ze al waarschijnlijk geleverd worden! super! ben echt content dak weer iets van mijne lijst kan sc...
Voorbereiding Reacties: 8 3-1-2012 22:03:00

Tineke
problemen met dagindeling...
Hej dames en heren, omdat het nog veel te vroeg is om ons uur vast te leggen bij het districtshuis, hebben we voorlopig een "provisoire" indeling gemaakt. Maar nu weet ik het niet meer...Eerst wilden we geen receptie, maar ik bedenk mij de laat...
Ceremonie Reacties: 5 3-1-2012 21:09:14

annalisa
make up en kapsel
radeloos ik zoek al maanden naar een visagiste da ook kapper is maar dat niet duur is kan iemand me helpen mmoet men buget beperken wegens de 2 feesten
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 3-1-2012 20:00:19

Stefanie
Cadeau kindjes..
Iemand een idee voor een origineel cadeau voor de kindjes die voorlopen? Alles welkom!
Ideeën Reacties: 6 3-1-2012 19:41:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...