Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Saskia
Trouwkosten
Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar! Met een nieuw jaar komen er ook vragen :) Zoals hoeveel kost trouwen voor de gemeente en voor de kerk en hoeveel kost een trouwfeest zelf? Ik weet ook dat dat afhangt van hoeveel volk je vraagt en of je hen ete...
Voorbereiding Reacties: 9 2-1-2012 22:08:14

Sylvie
P & C
Hey allereerst mijn beste wensen aan iedereen! Aangezien ik geen 'echte trouwjurk' maar eerder een avondjurk of cocktailjurk wil dragen, zou ik naar P&C op De Meir willen gaan kijken. Weet er iemand wanneer de lentecollectie uitkomt want ik wil ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-1-2012 21:31:32

miranda
Verloofd
hey een gelukkig 2012 het jaar begon voor mij ook fantastisch na 8jaar heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagt op oudjaar met het knallen van het vuurwerk op achtergrond. Is nog wel even een mooie datum 20 april 2013 word dan ook 30jaar dus wat i...
Voorbereiding Reacties: 6 2-1-2012 21:15:25

Liesbet
trouwen in een schuur
grote hoeve/schuur of originele locatie voor BBQ Wij zijn op zoek naar een toffe schuur/hoeve of originele betaalbare locatie voor onze trouw in de buurt van Leuven - Tienen. We zouden een reuzevolksfeest willen houden,en zelf het 'heft in hand...
Locatie Reacties: 1 2-1-2012 21:10:25

Sarah
Dagindeling etc.
Hoi hoi, Eerst en vooral een geweldig jaar gewenst aan iedereen en voor diegenen die dit jaar al trouwen, veel aftelpret, zon en plezier gewenst ;) Vandaag heb ik nog eens alles overlopen en de gastenlijst aangepast. De meesten hebben we uitgenodigd...
Voorbereiding Reacties: 3 2-1-2012 20:48:54

Diede
Tekst uitnodiging s middags
hallo allemaal, Mijn uitnodigingen zijn in orde, het idee is er en een tekst voor de mensen die op het avondfeest welkom zijn heb ik ook. Alleen 1 probleem, de tekst voor de mensen die smiddags ook welkom zijn (dus voor de hele dag) heb ik nog niet,...
Uitnodigingen Reacties: 1 2-1-2012 20:17:09

Kim
Bruidkapster regio Sint-Niklaas - Waasland
Hey bruidjes! Kunnen jullie mij een bruidkapster in regio Sint-Niklaas aanraden (eventueel aan huis). Andere suggesties buiten Nathalie De Bock? Grtjs, Kim
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 2-1-2012 19:50:33

Stefanie
Vermenigvuldigingsdans.. Wat nu?
Hallo, na de openingsdans volgt het vermenigvuldigen... dus normaal ik met mijn pa & mijn toekomstige met zijn ma. Maar waardaar mijn pa ziek is zal hij dit niet kunnen doen... Wie neem ik dan? Mijn broer? Of mijn schoonbroer?  Help......
Openingsdans Reacties: 2 2-1-2012 19:33:53

Wendy
Gelukkig nieuwjaar en 2012 wordt voor velen onder ons een heel mooi en speciaal jaar.
Allereerst een gelukkig 2012 allemaal. Eindelijk 2012 ons jaar waar we allemaal de grote stap gaan zetten. Nu kunnen we zeggen dit jaar trouwen we. Hier is de grote dag op 11 mei 2012. Exact over 129 dagen. Mijn ventje had tussen kerst en nieuwjaa...
Voorbereiding Reacties: 3 2-1-2012 19:07:19

sofie
dansles
dag bruidjes. ja hoor. de titel spreekt voor zich. mijn toekomstige heeft niet echt veel gevoel voor ritme , maar zou toch graag een paar danslessen nemen voor onze openingsdans. Kunnen jullie ons iemand aanbevelen. Liefst regio Brugge / Torhout / Ro...
Openingsdans Reacties: 5 2-1-2012 18:33:25

Elke
Huren kostuum bruidegom (Limburg)
Hallo, Nog één grote to-do op onze lijst namelijk de kleren voor mijn verloofde. Aangezien hij bijna nooit een kostuum draagt en er nog 2 in de kast heeft hangen, vindt hij het overbodig om een nieuw kostuum te kopen en wilt liever eentje...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 2-1-2012 16:58:48

Tania
Gezocht: Betaalbare fotograaf 14/07/2012
All Door omstandigheden hebben we geen fotograaf meer voor ons huwelijk op 14/07/2012. Graag willen we natuurlijk wat mooie foto's van onze trouw en zijn we nu dus op zoek naar een andere maar vooral ook betaalbare fotograaf. Alle tips zijn dus wel...
Fotografie Reacties: 14 2-1-2012 16:44:19

Katrien
Bruidskindjes: dilemma
Hallo allemaal, ik had een vraagje over bruidskindjes. We hebben zelf 2 kindjes. Een dochtertje van (tegen de trouw) 7j en een zoontje van 5j. De getuige van mijn man heeft 2 dochtertjes (van 6j en 4j).  Is het dan de gewoonte om hen als bruidsk...
Voorbereiding Reacties: 8 2-1-2012 16:36:00

Lieselot
Nogmaals... hélp, openingsdans?
Wij zijn dus nog steeds op zoek naar een gepaste openingsdans.  We zouden starten op Adele-To make you feel my love, en in de tweede helft van dat liedje, of naar het einde toe, overschakelen naar een iets meer uptempo nummer.  We nemen nu ...
Openingsdans Reacties: 2 2-1-2012 16:05:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...