Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Te koop: parelwit satijnen bruidstasje met rozen
Hallo, Ik verkoop een parelwit bruidstasje in satijn met rozen, met zilverkleurige handgrepen, sluiting met rits en extra schouderkettinkje. Afmetingen: 32 cm breed en 20 cm hoog. Het is nieuw en ongebruikt. Nieuwprijs was 42,95 €. Ik verkoo...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 29-12-2011 21:27:13

Sarah
Trouwschoenen
Is er toevallig iemand die haar trouwschoenen verkoopt?  Zoek er van max 8 cm hoog, ivoor of zilver.. Met ofwel een ronde tip ofwel wat open vanvoor.. Wil er niet meer al 60€ voor betalen :) Let me know!  Groetjes  Sarah
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 29-12-2011 21:07:02

Leslie
tweedehands stola gezocht
hey bruidjes Ik ben op zoek naar een tweedehands stola zoals de titel al verraadt. Is er iemand die mij dit kan bezorgen? groetjes Leslie
Kledij - Accessoires Reacties: 3 29-12-2011 20:20:04

Karen
Ines B versus Wim Meeussen
Hoi, Wij zijn vandaag bij Ines B van het Juweelatelier in Lier geweest en hebben daar absoluut prachtige ringen gezien! Nu vroeg ik me af of Wim Meeussen ongeveer in dezelfde prijsklasse zit? We zijn bij hem nog niet geweest... Iemand een idee? Mer...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 29-12-2011 19:41:20

Karen
Welkomstwoord misboekje (niet door pastoor of bruidspaar gelezen)
Hoi allemaal, Heeft er iemand een voorbeeld van een welkomstwoord voor in het misboekje dat niet door de pastoor of het bruidspaar zelf gelezen wordt? Via google vind ik er alleen maar die het bruidspaar zelf leest en wij willen er graag eerst eent...
Ceremonie Reacties: 2 29-12-2011 19:37:55

Sara
leren op hakken lopen
ik loop elke dag op sportschoenen ( converse) of hele lage hakjes, misschien 2 cm ofzo maar ik zou heel graag tegen onze trouw schoenen met hakjes kunnen dragen, want de meeste bruidsschoenen zijn met hakjes ( die ik mooi vind) . Ik was sowieso van p...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 29-12-2011 18:55:17

Sandra
Bedankjes gevonden - eindelijk!
Hallo allemaal, Amai...wat een zoektocht naar huwelijksbedankjes! Ik denk dat ik bijna alle websites heb doorlopen die op het forum werden vermeld en ik vond het echt allemaal 'gewoon'... Bruidssuiker te ouderwets, muntjes passé, kaarsjes saai....
Voorbereiding Reacties: 8 29-12-2011 18:22:00

Elien
Stay-ups/kousen
Dag bruidjes! Ik was al een tijdje op zoek naar mooie stay-ups voor onder mijn trouwjurk. Nu heb ik er gevonden ... speciaal voor de bruidjes. Dus voor al diegene die wel voor stay-ups/nylonkousen gaan: www.silkinabox.nl GroetjesElien
Kledij - Accessoires Reacties: 1 29-12-2011 17:32:26

Bruidje
Welness regio Antwerpen
Hoi lieve bruidjes, Ik zoek een leuk welnesscomplex (met zwembad, sauna, restaurant, ...) om een gezellige dag in te vertoeven (geen privésauna). Ik zou mijn 'bruidsgezelschap' (mama & twee zusjes) hierop willen trakteren. Bij voorkeur ...
Locatie Reacties: 8 29-12-2011 15:09:49

Shanna
Uitnodigingen à la Hollywood
Beste mede-bruidjes, ik ga stillaan aan mijn uitnodigingen beginnen ... Ons avondfeest staat in teken van Hollywood, eigenlijk maken wij er Hallywood van (aangezien we in Halle wonen).  Ik zoek een leuke uitnodiging (vierkant of langwerpig) d...
Uitnodigingen Reacties: 3 29-12-2011 13:15:57

benita
etsy.com
Hoi iedereen! Ik zie zoveel leuke spulletjes bij www.etsy.comMaar durf niets te bestellen, aangezien het van Amerika komt.Wie heeft al ervaringen bij het bestellen, van etsy?Zijn de verzend kosten hoog? Hoe lang wachten op het pakje? enz...Alvas...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 29-12-2011 12:19:08

daisy
betaalbare trouwschoenen via internet
Zoals de titel al doet vermoeden, ben ik op zoek naar betaalbare schoenen op een betrouwbare site. Iemand ervaringen? Er is hier ff geleden een post geweest maar ben de site kwijt, er stonden daar ook ballerina's op, die zou ik eventueel extra wille...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 29-12-2011 12:05:51

Tine
headband
Joepie, ik heb de perfecte haarversiering gevonden.  Vorige week besteld ik ben nu in blijde verwachting http://www.etsy.com/listing/85039898/wedding-headpiece-headband-athena
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 29-12-2011 11:40:35

Swetlana
Villa Van Imschoot: locatie
Hallo iedereen, Vandaag brief gekregen dat het gemeentehuis van Olsene volgende maand afgebroken wordt en dat er op de vervangingslocatie slechts 20 man binnen kan. Maar mijn suite alleen al is 20 man. Dus probleem. Maar ook toestemming gekregen om ...
Locatie Reacties: 2 29-12-2011 11:22:27

jamie
gezocht : zo'n zacht wit pelsje om me te beschermen tegen de kou..
Hejj.. Zijn er soms mensen die hun wit pelsje verkopen? of weten waar ik dit kan kopen (niet via internet) aan en toch wel niet te dure prijs.. het is tenslotte iets wat je maar 1 keer draagt dus het mag niet teveel geld kosten :) groetjes jamie x
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-12-2011 11:07:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...