Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
The wedding planner
Hallo, heeft er iemand ervaring met Joris Temmerman van the wedding planner qua ceremoniemeester en het oldtimer-busje. Alsook de andere diensten die hij aanbied : de foto/videograaf, de bloemenzaak voor het bruidsboeket en de live muziek. Groetjes...
Ceremonie Reacties: 0 29-12-2011 8:13:08

Carmen
slapeloze nachten
Hier zijn de slapeloze nachten aangebroken ... pfff, hopelijk ga ik toch nog een paar nachten kunnen slapen!
Voorbereiding Reacties: 8 29-12-2011 1:26:18

bruidje
discobar2000.com
Dag bruidjes en bruidegommen Wij zijn op zoek naar een dj (voor ons trouwfeest in het pajottenland) en vonden op het internet (door te googelen) reeds enkele dj's. We kennen echter zelf geen dj en vinden het moeilijk om via&n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 28-12-2011 23:37:39

Ellen
Inspiratie voor bedankingswoord einde misboekje + eindversje
HeyDe titel van m'n bericht stelt de vraag al op zich ik wil iets dat er tussenuit springt en de mensen een glimlach op het gezicht geeft bij het lezen... (vooral dat eindversje)Vooral niet zo simpels: dank aan.... en aan....  Wat voor insp...
Religie Reacties: 5 28-12-2011 21:36:29

Joke
cruise als huwelijksreis?
hallo, heeft er iemand ervaring met een cruise?
Huwelijksreis Reacties: 6 28-12-2011 18:32:42

Kris
De Waele
Hey, Iemand ervaring met kleding De Waele uit Sint-Niklaas ? Kris & Anneleen 29/09/2012
Kledij - Suite Reacties: 6 28-12-2011 18:01:19

Stephanie
Father of the bride manchetknopen
Hallo iedereen! Ik heb ooit zulke manchetknopen gezien waarop father of the bride stond, dit vond ik zo geweldig om aan mijn vader te geven op ons huwelijk! Weet iemand waar je deze kan kopen??? Heel veel groetjes en ik hoop dat iemand mij kan h...
Kledij - Suite Reacties: 6 28-12-2011 15:48:19

Sarah
Eerste pas en nog meer verliefd op mijn jurk!!
Hoi hoi! Deze ochtend vroeg opgestaan, mezelf in mijn naadloos (maar mooi!) nieuw ondergoed gehesen en gepakt en gezakt met schoenen, oorbellen, kettingen en haaraccessoires naar Le Chapeau getrokken! Terwijl mijn verloofde met een kerstindigestie z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-12-2011 15:27:28

Eline
kleine flesjes voor bedankje
Hallo, als bedankje gaan wij onder andere kleine flesjes limoncello geven. Ik ben daarvoor echter nog op zoek naar kleine flesjes met schroefdop. Iemand een idee waar ik dat kan vinden? Liefst regio Hasselt. Ik ben al eens in de AVA hier in de buurt...
Ideeën Reacties: 4 28-12-2011 13:34:12

Sarah
Aanraders & foto's
Dag bruidjes, Onze dag zit er spijtiggenoeg op, maar we genieten nog altijd na. Het was onze droomdag, zelfs het weer zat supergoed mee :). Eerst en vooral een aantal mensen die we willen bedanken: Elke Manssens (looks of versailles in Harelbeke),...
Voorbereiding Reacties: 3 28-12-2011 13:09:03

Melissa
Pink - Strawberry
Hoi medebruidjes! Ik vond deze supermooie schoenen op de website van paradox. Maar ik vind geen verkooppunten... Heeft er iemand een idee waar je schoenen van het merk Pink in België kan kopen? http://www.paradoxeurope.com/Pink/shoes_pages/Sho...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 28-12-2011 13:07:44

Lindsy
Vandaag = vinkjesdag!
Hoi iedereen, Gewoon even mijn vreugde delen, vanmiddag gaan we weer een aantal zaken in orde brengen: * We gaan in ondertrouw * Onze ringen zijn binnen en we mogen ze gaan passen * We gaan onze uitnodigingen bestellen Jippie !! Zo, dat moest ik g...
Voorbereiding Reacties: 6 28-12-2011 10:40:20

Melissa
Juweeltjes = dilemma
Hoi allemaal! Omdat mijn schoonmama in spé altijd mooie juweeltjes maakt, heb ik haar enkele maanden geleden gevraagd of ze mijn juweeltjes voor de trouw wil maken. Nu is ze er van overtuigd dat juweeltjes met zoetwaterparels het mooist m...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 28-12-2011 10:11:38

Sara
tiara, passé of niet?
ik twijfel heel hard of ik een tiara zou dragen of niet. Ik vind het op zich heel leuk, maar heb een beetje schrik dat het erover gaat zijn of dat het heel carnaval gaat overkomen. Toen ik in de winkel mijn kleed heb gepast had de vrouw in de winkel ...
Kledij - Accessoires Reacties: 19 28-12-2011 9:12:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...