Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Alessia
Geslaagde eerste proefkapsel --> Tips gevraagd!
Dag bruidjes en bruidegommen, vandaag mijn eerste proefkapsel gehad en ik ben super content. Het is helemaal zoals ik wou! Na 2.5 u bij de kapster mag het toch wel wat zijn hè :D. Maar wat ik gemerkt heb is dat mijn haar toch iets te kort is. Ik...
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 23-12-2011 15:40:30

Femke
Vw busje brijn/creme
Hallo dames Ik ben helemaal gek van VW busjes als we trouwen zullen we dan ook eentje huren maar ik ben op zoek naar eentje met beige/en bruin en ik vindt het niet. Iemand mss eentje tegengekomen of een mogelijke site waar ik die kan vinden? 
Voorbereiding Reacties: 3 23-12-2011 15:07:38

Tamara
oldtimer of retrobus
Hoi bruidjes to be! Weet er iemand waar ik aan een voordelige prijs een retrobus kan huren? xxx
Voorbereiding Reacties: 5 23-12-2011 13:12:58

fleur
Bruidskindjes
   Mijn vriend en ik gaan twee bruidskindjes nemen. Het zijn de twee oudste dochtertjes (5 en 3 jaar) van mijn neef. Het zijn echt wel schatjes. Nu, hoe pakken we dat het best aan? Zijn er hier nog die voor bruidskindjes gaan? We moet...
Ceremonie Reacties: 14 23-12-2011 10:32:51

Isabelle
inbrekers!
Dag bruidjes, er is gisteren iets vreselijks gebeurd. Op klaarlichte dag is er ingebroken bij mijn vader. Alle schuiven hebben ze opengetrokken. Ze waren vooral geinteresseerd in goud, maar hebben ook wel cadeautjes van onder de kerstboom meegenomen....
Kledij - Accessoires Reacties: 10 23-12-2011 9:28:18

sofie
telefacts, blij dat ik zo geen kleedje moet dragen .
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 23-12-2011 9:16:20

Evy
Thema feest
Heeeey medebruidjes Ik ben op zoek naar een speciaal thema waar ons feest om kan draaien( denk moulin rouge, hollywood, vlinder thema, enz...) Iemand leuke ideetjes? alvast bedankt en succes! ;)
Ideeën Reacties: 6 23-12-2011 1:26:48

Nele
Vrijgezellen-avond ...
Hoi Hoi !!! Een beetje een rare vraag: Weet er iemand waar ik een voetbalshirt van "Van Bommel" kan vinden regio Aalst? Ik ben er al een tijdje naar op zoek en vind maar geen. Ik zou namelijk héél graag zo een shirt dragen op mijn vrijgeze...
Voorbereiding Reacties: 7 22-12-2011 21:09:58

inge
ringen
Een vraagje ivm trouwringen. Heeft iemand ervaring met trouwringen in staal? Ik zie dat graag, ook nog budjetvriendelijk heb ik al gelezen, maar waar kan je die kopen? En blijven die mooi? groetjes Inge
Kledij - Accessoires Reacties: 10 22-12-2011 20:48:11

Romina
Dé bruidsschoenen. Deel 2
Hey hey Voor wie mijn zoektocht een beetje gevolgd hebben Het 2de paar schoenen dat ik via brandos.be besteld had was te groot dus had ik een maat kleiner besteld. Nu komt mijn hiel nog los dus heb ik ze wéér terug gestuurd.  Ik zie h...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 22-12-2011 20:24:07

Femke
Droomjurk?
Had jij een droomjurk? Stond je er ook in of heb je een andere trouwjurk gekozen die je véél beter afging?  Mijn droomjurk is die van Maggie Stottero Decadence maar ik vrees dat ze mij niet zal gaan omdat ik maar 1m58ben.  groetj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 22-12-2011 18:00:28

Jill
Feestregelementjes
Hey Bruidjes ja ja ik ben ijverig bezig hoor, nu las ik hier op het forum dat er feestregelementjes zijn! tof idee!  willen jullie jullie feestregelementje even doormailen zo ben ik weer een paar ideetjes rijker!  dank u bruidjes!  ...
Ideeën Reacties: 9 22-12-2011 17:48:40

Jill
Boekje 101 redenen
Hey bruidjes, willen jullie jullie versie van jullie boekje van 101 reden waarom ik van je hou even naar mij doormailen.... zo heb ik een voorbeeldje en dat is altijd handig!  vandenbulck_jill@hotmail.com dank u!!! groetjes
Ideeën Reacties: 10 22-12-2011 17:33:42

Ellen
feestzaal ontgoocheling...
Hallo allemaal Ik ben momenteel nogal ontgoocheld over de feestzaal, al trouwen we maar in mei 2012. We hebben de prijs berekening gekregen, wat toch al redelijk duur is... Ze hebben zelf de hapjes gekozen die ze willen serveren op "ONS" huwelijk.....
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 22-12-2011 17:08:50

Femke
Huwelijksuitnodigingen kiezen.
Hallo Ondertussen hebben wij al het een en ander gekozen en bekeken voor onze trouw. Onze feestzaal, dj, fotograaf en het vervoer ligt al vast, nu was ik al even beginnen kijken naar de uitnodigingen. Meestal vind ik terug dat je deze 3 maand voor j...
Uitnodigingen Reacties: 5 22-12-2011 12:57:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...