Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Einduur receptie op de uitnodiging vermelden?
Een dringend vraagje want zo meteen hebben we een afspraak bij onze grafisch ontwerper die de uitnodigingen gaat ontwerpen!Vermelden jullie het einduur van de 'receptiegasten' (buren, kennissen, ...) op de uitnodigingen of is dit raar? Ik zou zetten...
Uitnodigingen Reacties: 9 21-12-2011 18:25:34

Inge
kapster / visagiste Geraardsbergen
Hallo!! Wij trouwen.. op 24 augustus 2012 en ik ben nog op zoek naar iemand die mij, moeder, schoonmoeder, bruidsmeisjes kan komen opmaken op de ochtend an de trouw.. als iemand kan helpen?? grtz
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 21-12-2011 18:24:14

Annelies
Even iets anders - op zoek naar moermannetjes
Hallo iedereen, Ik weet dat dit een trouwforum is, maar ik zit even met de handen in het haar. Ik ben op zoek naar "moermannetjes". Voor degene die niet weten wat dit is, het zijn kleine metalen figuurtjes die een beroep of sport uitbeelden. De man...
Ideeën Reacties: 9 21-12-2011 16:01:43

Elke
Feestzaal Sint-Niklaas - Dendermonde
Hallo allemaal, Wij hebben zoals iedereen hier, ook besloten om te trouwen. De datum ligt nog niet vast, maar we hebben onze zinnen gezet op eind september. Nu zoeken wij natuurlijk een feestzaal. Ik heb familie in antwerpen, limburg, kortrijk en br...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 21-12-2011 15:55:32

Evelien
Huwelijksreis
Heyhey iedereen, en we zijn weer volop in actie geschoten. Voor onze huwelijksreis hadden we eerst een soort roadtrip door Frankrijk in gedachten. Maar na lang zoeken en wikken en wegen besloot ik voor het plezier eens een kijkje te nemen op de webs...
Huwelijksreis Reacties: 6 21-12-2011 14:07:36

Stéphanie
170
Op de teller staan er nog 170 dagen!! Het begint toch te korten :-) In de kerstvakantie gaan we proberen toch het één en ander nog geregeld te krijgen! Ik hoop dat we geen belangrijke dingen vergeten want ik heb constant dat gevoel. Hoe ga...
Voorbereiding Reacties: 4 21-12-2011 12:01:10

Nathalie
Kerk
Hallo, Ik ben bezig met het proberen van een dagplanning te maken, maar onze plannen zijn wat veranderd. Wij wonen in het Gentse en hadden gedacht om daar voor de kerk te trouwen (hebben wel geen enkele binding met een kerk in Gent). Maar ik heb...
Voorbereiding Reacties: 6 21-12-2011 10:55:09

Carrie
Klein of groot feest? pfff :-(
Hallo, We zitten met een dilemma, zoals de titel wel doet vermoeden… Wij hebben enkele jaren geleden gebouwd en daar ging/gaat al ons budget naar toe. Onze ouders hebben toen al gesponsord en gaan nu niet meer sponsoren voor een trouw. We hebbe...
Voorbereiding Reacties: 33 21-12-2011 9:26:34

stefanie
proefkapsel
Hallo iedereen, morgen nog eens de haartjes wat laten bijknippen en eindelijk een afspraak maken voor mijn proefkapsel. Kan al niet wachten om het resultaat te zien :) pff nog 136 dagen en dan is het eindelijk zover :d. Iemand die nog zijn proe...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-12-2011 22:48:27

Arianne
Today I found the perfect shoes for a perfect day!
Hey medebruidjes!! De laatste tijd was het druk druk: we zijn verhuisd naar ons droomhuis. Vandaag nam ik even de tijd om kerstinkopen te doen en ik vond de perfecte schoenen voor op onze dag! Het zijn echt coole & stoere paarse pumps, ben helem...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 20-12-2011 22:44:08

charlotte
Hulp gezocht voor op trouwfeest - iemand enig idee?
Binnen een dikke maand is het zo ver. Nu zit ik nog met een probleem. Ik vind geen opdieners. Het feest is in beperkte (47p) kring in de Ardennen, maar ik had toch graag wat hulp gehad tot aan het avondfeest (dus rond 22-23u, daarna is het zelfb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-12-2011 21:13:59

Tiziana
origineel kerstcadeau voor je verloofde ?
 Hoi ! Ik ben nog hoooooooooopeloos op zoek naar een leuk kerstcadeau voor mijn lief lief verloofd ventje.. Ik wil hem wel iets kopen dat de moeite is.. maar ik heb zo niet echt een idee! Iemand een leuk geschenkidee om je toekomstige man te kop...
Ideeën Reacties: 17 20-12-2011 21:08:03

Nathalie
Feestzalen omgeving Lier
Hallo allemaal!! Nog maar net verloofd maar aangezien we in september/oktober 2012 willen trouwen , al volop naar zalen aan het zoeken. Maar het lijkt me allemaal zo duur? We zitten rond de  120pers. voor een avondfeest. We zijn er al een paar ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-12-2011 21:04:24

hilde
Trouwen in de winter
Dag allemaal Ik ga trouwen in februari. Dus de winter. Ik ben op zoek naar een warme witte bolero die ik kan dragen op mijn trouwjurk. Wie weet er waar ik hiervoor terecht kan? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-12-2011 20:15:40

Jana
heeeel veel vinkjes om aan te duiden!!
halloooo, met nog 136 dagen op de teller ben ik toch wat geruster! eindelijk dit weekend onze ringen gaan kiezen! wat zijn ze mooi!! heb dan maar ook direct mijn trouwschoenen gevonden en ik had geluk het waren al solden in breda! dus min 50 procent!...
Voorbereiding Reacties: 5 20-12-2011 16:54:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...