Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Iemand ervaring met Art Defence Diepenbeek ... of Eyecon Heusden Zolder?
Hallo, Heeft er iemand (onlangs) een ervaring gehad met huwelijksfoto's met Art Defence in Diepenbeek of Eyecon in Heusden Zolder? Wij weten niet goed wie van de 2 te kiezen ... Wie kan ons zijn ervaringen delen? Groetjes,
Fotografie Reacties: 1 15-12-2011 21:43:51

kim
speech
hey bruidjes, Ik zit zo een beetje in de knoop met de speech die we zullen moeten geven. Ik geraak nu al niet meer uit men woorden, dus wat gaat dat niet zijn met de trouw zelf :-) zou iemand mij wat tips kunnen geven hoe ik aan zoiets zou moeten beg...
Voorbereiding Reacties: 7 15-12-2011 20:31:50

Mieke
probleem met de muziek
Zoals de titel al zegt hebben wij een probleempje met de muziek. Mijn vriend en ik hebben echt de meest extreme smaak als het muziek aankomt! Hij luistert vooral graag techno en ik ben dan meer een huppeltrut (zoals hij me er soms mee plaagt) die naa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 15-12-2011 20:27:52

Carmen
Nog bruidjes die (bijna) de laatste aftelmaand ingaan?
Nog 27 dagen op de teller hier 
Voorbereiding Reacties: 20 15-12-2011 18:58:23

Ellen
zaterdag laatste examen en dan eindelijk terug verder werken aan ons huwelijk...
Hey hey, Ik moet eigenlijk studeren nu, maar ik heb er precies niet zoveel zin meer in... Zaterdag laatste examen voor Korporaal bij de brandweer en dan hopen dat ik geen herexamens heb in februari... Ik ben het efkes moe om te blokken.... Ik verla...
Voorbereiding Reacties: 4 15-12-2011 18:56:31

alexandra
Trouwlocatie voor minstens 220 personen
   Halloooo !!! Ik ga trouwennnnn :). Ik ben op zoek naar een mooir, romantische locatie waar je toch kan dineren met minstens 220 personen. Dit in Limburg of Vlaams Brabant (liefst zo wat tussen Leuven en Genk) Niet de zalen van Ba...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 15-12-2011 17:09:11

Tine
oude mini cooper
Hoi! wij zijn op zoek naar een oude mini cooper waar we mee naar de kerk enzo kunnen rijden. we vinden nergens waar we zo iets kunnen huren. Weet iemand een adres of heb je er misschien zelf 1 staan in je garage die we mogen huren? alvast bedankt!!!
Ceremonie Reacties: 3 15-12-2011 16:26:26

Kim
bedankjes ouders en getuigen
Ik ben volop aan het zoeken wat ik als bedankje aan onze ouders en onze getuigen kan geven. Iemand leuke ideetjes? Groetjes
Ideeën Reacties: 11 15-12-2011 15:42:53

Stephanie
De zelfde dassen voor mannen , en voor vrouwen ?
Dag meisjes, Ik zou graag de mannen van de suite met de zelfde das willen zien. Maar ik heb geen idee voor de vrouwen ?! Iemand een suggestie ? Alvast bedankt S.
Kledij - Suite Reacties: 5 15-12-2011 15:28:20

Tina
http://www.debruidswinkel.nl ... IEMAND ERVARING HIERMEE?
Hey iedereen, op de site van de bruidswinkel.nl zag ik hele mooie bruidschoenen staan... Heeft hier iemand ervaring met het bestellen van bruidschoenen via deze website? :-)
Kledij - Accessoires Reacties: 1 15-12-2011 15:26:47

Pascale
Fotografie Leentje Schoofs: een aanrader!!!
Dag aanstaande bruidjes, Ik ben 29 oktober 2011 getrouwd met mijn ventje. Het was een super mooie dag en ik ben geweldig blij dat wij zo'n goeie fotografe hadden, want nu hebben we een super mooie herinnering! Ga maar eens kijken naar www.leent...
Fotografie Reacties: 5 15-12-2011 13:53:22

fleur
Eerste gesprek priester
Wij vroegen ons af wanneer we voor de eerste keer een afspraak moeten maken met onze priester? We zijn al  eens naar de parochiaal coordinator geweest, en hebben dan beslist welke priester we wilden en wnr we gingen trouwen voor de kerk. Hebben...
Religie Reacties: 12 15-12-2011 13:05:37

jamie
vraagj ivm verlof en cm-huwelijkssparen
Hejj bruidjss.. ik heb net tehoren gekregen dat mijn werkgevers 2 weken voor de trouw in verlof gaan pfff dat wil zeggen dat ik alles bij elkaar verlof+trouw+huwelijksreis 4weken en half thuis ben.. Hoeveel dagen verlof krijg je betaald bij de tro...
Voorbereiding Reacties: 16 15-12-2011 11:06:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...