Nu Online
Momenteel zijn er 408 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
tips voor reisbestemming?
Hey medebruidjes en bruidegommen, ondertussen zijn we al meer dan een half jaartje getrouwd. We zijn van plan om voor een jaartje getrouwd te zijn een leuk romantisch reisje te maken. Heeft iemand tips of ideetjes wat betreft bestemmingen die de moe...
Ideeën Reacties: 4 15-12-2011 10:00:45

LL
(te?) snel jurk besteld
Zaterdag ging ik voor de eerste keer kleedjes passen. Het tweede kleedje vond ik direct leuk (een beetje speels). Uiteindelijk heb ik zo’n 6 kleedjes gepast (en waren we 2 uur verder). Ik was een beetje onwennig, eerste keer in zo’n winke...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 15-12-2011 9:53:31

Davina
Make-up aan huis regio Erpe-Mere
Ik zoek iemand voor mijn make-up te doen en van 3 familieleden maar wie heeft er zo wat ideeën van goede visagisten want ik weet niet waar te beginnen? Wie heeft tips? Groetjes Davina
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 15-12-2011 1:59:44

Ann
Bedankjes... Wat voor de vrouwen ?
Heyhey Ik was vanavond nog eens bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk,meer bepaald met de bedankjes. Normaal gingen we USb sticks geven,maar dit komt nu toch te duur uit... Dus een ander idee van hier op het forum genomen... Vedett voor de m...
Voorbereiding Reacties: 7 14-12-2011 23:09:25

stefanie
Uitnodigingen besteld :)
Na heel wat overleg en goed nagedacht te hebben, heb ik vandaag eindelijk de uitnodigingen besteld. Ben ik even blij, eindelijk wordt het een beetje echt :), in januari heb ik de enveloppen en kan ik volop adressen beginnen schrijven. Weer iets da...
Voorbereiding Reacties: 2 14-12-2011 22:46:38

Nathalie
kilotjes verliezen voor onze grote dag.. Wie doet wat...?
Hey bruidjes en gommetjes.. Zoals waarschijnlijk vele onder ons probeer ik nog wat kilotjes te verliezen.. Ik vraag me nu af wat jullie hiervoor doen..Ik let op mijn eten, eet gezonder en minder vet.. Ik eet nog wel alles, maar met mate.. Ook ee...
Voorbereiding Reacties: 6 14-12-2011 21:23:51

Nicky
Huwelijksreis Australië
Hallo iedereen, Volgend jaar na ons huwelijk in september willen we natuurlijk ook graag op huwelijksreis. Mijn ventje is helemaal wild van Australië, maar weet iemand of het een aanrader is? Wat mij hier tegen houdt is dat we zo lang reizen vo...
Huwelijksreis Reacties: 7 14-12-2011 21:16:45

fleur
huurkostuums suite
We zouden graag de heren van de suite in huurkostuums steken. Kent iemand een goede winkel hiervoor rond de regio brugge-torhout-roeselare?
Kledij - Suite Reacties: 16 14-12-2011 20:25:03

Evelien
Nog 4 maand!
Hey medebruidjes, de trouwvoorbereidingen hebben hier eventjes stil gelegen door de lange dagen op het werk. Maar nu moeten we toch echt terug eens in actie schieten met nog 4 maandjes voor de boeg. Ik begin al lichtjes te panikeren als ik zie wat w...
Voorbereiding Reacties: 8 14-12-2011 17:08:14

Tiziana
tussen Kerk en Feestzaal?
Hoi medebruidjes, Even een vraagje: Mijn eerste aanvaring met mijn ouders is er gekomen! hiep hoi! :) We hebben een optie om te trouwen om 16u. We mogen onze receptie starten in onze feestzaal om 19u. Er van uitgaande dat de mis max 1u30 duurt ( max...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 14-12-2011 16:57:28

Sara
Kerst- en nieuwjaarswensen
Hallo allemaal, het is weer even geleden dat ik langskwam. Vandaag zijn we exact 200 dagen getrouwd, het gaat ongelooflijk snel. Met het nieuwe jaar in zicht, het jaar waarin we ons als 1 jaar gertrouwd zullen vieren, willen wij onze familie en v...
Ideeën Reacties: 1 14-12-2011 16:35:20

Evelien
Huwelijksreis geboekt!!
Hey mede-bruidjes en bruidegommen, Even mijn vreugde komen delen: we hebben zonet bevestiging gekregen dat het voorschot voor onze huwelijksreis goed ontvangen werd en dat onze boeking dus vaststaat! :-d Na lang zoeken en twijfelen hebben we uitein...
Huwelijksreis Reacties: 11 14-12-2011 16:31:00

Annelies
Steven Dua
Hallo, iemand al ervaringen in het antwerpse met dj steven dua? Heb hem aangeraden gekregen van vrienden maar vind het heel moeilijk om te kiezen.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-12-2011 14:03:51

Lindsy
Dansen na de openingsdans
Hoi iedereen, Wij zijn aan het nadenken hoe we na de openingsdans verder zullen gaan. We zouden graag met onze ouders dansen maar willen het "vermenigvuldigen" ook niet te lang rekken. Daarom denken we aan het volgende: 1e dans 2e dans: bruid met h...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 14-12-2011 14:02:04

jurgen
gezocht keramieken shotglazen voor jenever of limoncello
we gaan ons huwelijk een italiaans tintje geven. Na het eten willen wij alle genodigden nog een limoncello aanbieden in een keramieken shotglas met daarop onze namen en de datum. zodat zij dit kunnen meenemen als souveniertje. maar nu zijn we al een ...
Ideeën Reacties: 1 14-12-2011 12:09:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...