Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
kapster/make-up aan huis regio mechelen
Hey bruidjes, Even een vraagje. Ik ben vollop op zoek naar een kapster + visagiste die mijn haar en make-up kan doen op de ochtend van onze trouw. Heeft iemand een goede suggestie voor de regio Mechelen? Wat ik me trouwens afvroeg, boeken jullie een...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 30-12-2011 16:02:10

Els
Muilezel te huur?? ;-)
Hallo allemaal, Keifier dat mn boekje helemaal afgewerkt is en ik de perfecte layout en cover ( vooraan eenvoudig 2 duiven met een hart op de achterzijde een foto van onze kids) heb ontwikkeld , mn ventje was trots  maar toen kwam er plots...
Voorbereiding Reacties: 5 30-12-2011 15:53:35

Hanne
details
dag bruidjes, heb vandaag al veel gepost. Heb vakantie, valt het op :-) Nog 182 dagen op de teller en de meeste dingen zijn al geregeld. Maar ik begin me nu zo beetje af te vragen welke kleine dingen er allemaal zijn waar je moet aan denken. Zo van...
Ideeën Reacties: 1 30-12-2011 15:13:08

Hannelore
Vraagje ivm uitnodiging dessertgasten
Hoi bruidjes en bruidegommetjes, Ik heb een vraagje dus ivm met mijn uitnodiging voor de dessertgasten. Nu staat er in proefdruk op 'wij nodigen jullie van harte uit vanaf 22u00 voor het dessertbuffet met aansluitend avondfeest.' Zou er niet beter st...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-12-2011 13:31:37

Sarah
Make-up op trouwdag
Dag iedereen, wij zijn volop met de voorbereidingen bezig en bijna alles is al in orde. Nu ben ik nog op zoek naar iemand die aan huis mijn make-up kan komen doen op de ochtend van de trouw zelf. Ik heb pas om 9u een afspraak met de kapper, dus ik ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 30-12-2011 12:50:27

Hanne
one and onley adele
Vind dit echt een prachtig liedje voor openingsdans. Zie het al helemaal voor mij. Er zitten ook krachtige stukken in zodat mijn toekomstige mij eens kan ronddraaien en zo ook. Vroeg me wel af of het soms niet wat een rare tekst is? Precies zo bang o...
Openingsdans Reacties: 7 30-12-2011 12:34:17

Sarah
Dringend: zanger(es) gezocht voor de mis!
Dag allemaal, de titel zegt het eigenlijk al hé.. Normaal gezien zou één van mijn vriendinnen zingen in de mis. Ik keek er al helemaal naar uit maar nu heeft ze mij volledig laten zitten. Om een of andere reden laat ze niets meer van ...
Muziek - Live Reacties: 15 30-12-2011 11:50:07

delphine
interflower lokeren
Hallo iedereen Ik ben momenteel een beetje aan het uitkijken voor de bloemen. Heeft er al iemand ervaring met Interflower uit Lokeren (het trouwpakket). Blijven de bloemen lang mooi, ... groeten Delphine
Bruidsboeket Reacties: 3 30-12-2011 11:04:03

Mannaert
locatie voor huwselijksplechtigheid gezocht
Hoi, hoi, medebruidjes. Mijn verloofde en ik trouwen op 1/12/2012 en wij zijn op zoek naar een leuke romantiche locatie voor onze vrijzinnige plechtigheid in de buurt van Ruisbroek, Puurs, Bornem,... Iemand soms wat ideetjes???
Locaties - Viering Reacties: 2 30-12-2011 11:01:14

Serena
Postzegels: Tip
Wij hebben vandaag de postzegels voor onze uitnodigingen gekocht, want vanaf 1 januari worden de postzegels 4 cent duurder.
Uitnodigingen Reacties: 9 30-12-2011 10:40:58

Marilyn
feestzaal
Heeft er iemand al iets gehoord van hof ter velden in baasrode?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 30-12-2011 10:09:54

delphine
beeldje ouders
Hoi Ik vind het onderstaande beeldje heel mooi en we zouden het graag aan onze ouders geven. We vinden alleen de verzendingskosten nogal hoog. Weet er iemand of je het hier in België ook kan vinden? http://www.josdelaat.nl/?pagina=25&produc...
Ideeën Reacties: 2 30-12-2011 10:06:47

Hanne
minder bekende openingsdans
Dag bruidjes, ik zocht me al suf naar een openingsdans. We willen liever geen super bekend nummer maar willen toch een romantische tegeldans. Mijn vriend en ik hebben ook niet echt een speciaal nummer van ons samen. Ik googlede al en doorzocht het ...
Openingsdans Reacties: 20 30-12-2011 10:00:25

An
Suite
Wie maakt er deel uit van de suite bij jullie?  In welke volgorde komen jullie de kerk binnen?  Ik doe de intrede sowieso met mijn pa, maar wil wel dat men bruidegom aan het altaar staat te wachten, als het even mogelijk is met zijn getuige...
Ceremonie Reacties: 6 30-12-2011 0:48:54

Angel
trouwbeurs kortrijk
Wij zijn op zoek naar gratis inkomkaarten voor de trouwbeurs in Kortrijk. Wie kan ons daarbij helpen? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 29-12-2011 23:06:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...