Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
hulp kindjes bruidegom
Hoi, Mijn ventje is coach van de kindjes in basket. Wij zouden hen ook allemaal willen uitnodigen voor de kerk. Het gaat om 14 kindjes. Nu had ik toch graag mijn ventje wat verrast door zijn kindjes er bij te betrekken. Ik dacht eerst om hen allemaa...
Ideeën Reacties: 5 3-1-2012 19:39:47

Vicky
trouwondergoed
Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar leuk ondergoed waar bruid en bruidegom op staat. Vooral eigenlijk een leuke zwarte boxer voor mijn ventje met bruidegom op (of wat ikzelf kan laten doen door te personaliseren) en een paar bijpassende sokken. Weten...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 3-1-2012 19:36:20

Laurence
Hoe worden jullie weggegeven? :)
Hey Ook van mij een spetterend 2012 gewenst en dat alle plannen voor de trouw vlot mogen verlopen en de dag zelf fantastisch zijn. Met steeds minder dagen op de teller beginnen ook de meer praktische vragen niet steeds een makkelijk antwoord te he...
Ceremonie Reacties: 5 3-1-2012 18:25:15

Melissa
DJ gezocht regio Londerzeel..
Hoi... Met 220 dagen op de teller ligt ons zaaltje vast, ikke content natuurlijk! :) Nu hadden we een dj in gedachten, iemand die m'n ventje kent van vroeger, maar hij is al bezet op onze trouwdatum... Dus opnieuw opzoek... Ons feest gaat door in Bu...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 3-1-2012 18:16:01

Evelien
Reis- en annulatieverzekering Mauritius
Heyhey, Ik had even een vraagje. Wij hebben half december onze huwelijksreis naar Mauritius geboekt via Mauritius Travel en zouden ook graag een reis- en annulatieverzekering afsluiten voor deze reis. Via Nederland (en dus via Mauritius Travel) dit...
Voorbereiding Reacties: 4 3-1-2012 17:31:46

Marilyn
zaalkeuze
Dag iedereen, De tijd begint te korten, we moeten deze week de knoop doorhakken. Of het nu Hof ter velden (te Baasrode) w of Hof ter beuken ( te Buggenhout) alle tips zijn dus nog welkom! Want zat. hadden we graag het grote nieuws vertelt aan onze fa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 3-1-2012 16:40:23

Tim
Industrieel pand/ schuur/boerderij omgeving Aalst/Erpe-Mere
Hallo, Bij de overgang van Oud naar Nieuw heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en zijn we nu naïef op zoek naar van alles en nog wat. We willen eerst een zaal/pand voor we een trouwdatum afspreken Iemand enig idee waar we een industrie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 3-1-2012 15:48:59

Lauren
Hoeveel budget uittrekken voor bloemen?
Ik zou graag een vrij eenvoudig bruidsboeket, vier kleine boeketjes (vijftal bloemen) voor mijn bruidsmeisjes en een 20-tal bloemstukjes (2-3 bloemen) voor het gangpad van de kerk hebben. Ik weet dat de prijzen enorm afhangen van welke bloemen je kie...
Bruidsboeket Reacties: 5 3-1-2012 15:33:38

Evelien
Uitnodigingen
Beste bruidjes en bruidegommen Met nog 121 dagen op mijn teller wordt het stilaan tijd om mijn uitnodigingen te maken. Alleen heb ik totaal geen inspiratie naar teksten toe. Ik ben al op zoek gegaan op internet, maar nergens vind ik iets waarvan ik ...
Uitnodigingen Reacties: 1 3-1-2012 15:31:25

Monica
Zaal
Hallokes! Wie heeft er ervaring met een feest in hotel beveren? Wij gaan daar ons feest doen maar zit toch nog met een vraagske.Hebben jullie gewoon de taart genomen die zij voorstelde of ééntje laten maken elders?Thx! Grtjs
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-1-2012 15:30:26

Sigrid
Ik verkoop mijn droomkleed ;)
Hoi iedereen, ik verkoop mijn trouwjurk van rembo styling. Kleur: champagne/oud roze, romantische stijl Het bestaat uit 2 stuks, haltertop met kant, parels en bloem en lange rok. Maat 38. Ik ben getrouwd in 2007. Ik neem de professionele reiniging v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-1-2012 15:21:14

Wendy
Te koop prachtige bruidsjurk Cosmobella
Ik verkoop mijn bruidsjurk van Cosmobella type 7368 uit de colletie 2010 voor 650,00 € Het is een prachtige strapless jurk nauwaansluitend rond de taille en loopt dan vanaf de heupen mooi uit met een sleep als een zeemeerminstaart. Mooie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-1-2012 14:59:02

Tinneke
DJ - prijzen
Hoi iedereen, Kent er iemand de gemiddelde prijs voor een DJ? Voor een ganse dansavond van +/- 8 uurtjes! Met discobar! Wat hebben/gaan jullie betalen voor de DJ? Groetjes, Tinneke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 3-1-2012 14:42:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...