Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Tip voor bruidsmeisjes!
Hoi allemaal, Sinds gisteren hebben we ook eindelijk de outfit voor onze 2 bruidsmeisjes bij elkaar en wil deze toch ff met jullie delen;-). Omdat onze bruidsmeisjes qua leeftijd een stukje uit elkaar liggen (lees 2 en 11 jaar) vond ik het moeilijk ...
Kledij - Suite Reacties: 6 5-1-2012 14:54:31

Carmen
speech
die speech er normaal allemaal en wanneer juist?
Voorbereiding Reacties: 3 5-1-2012 13:55:51

wendy
bevestiging vragen of ze op feest komen
hallo iedereen, ik zit met een vraag, ik zou een tekstje bij onze uitnodigingen willen steken waarop staat dat indien men niet verwittigd heeft of men al dan niet komt naar het diner en avondfeest dat men ook niet zal meegerekend worden en dus ook ...
Uitnodigingen Reacties: 8 5-1-2012 13:15:37

tima
linten , veren , tule
hoi hier ben ik weer  enkele vraagjes van welke site , winkel (of soort winkel )  hebben jullie de volgende dingen besteld? (ev prijs bij vermelden indien  mogelijk )  linten tule pluimen kunststoffen (zijde) bloemblaadjes ti...
Ideeën Reacties: 4 5-1-2012 13:02:34

Stefanie
kledij bruidsmeisje 2 jaar
   Ik heb op zoek naar een bruidkleedje voor mijn dochtertje. Graag een winkel in de regio (geen c&a of h&m) en betaalbaar
Kledij - Suite Reacties: 4 5-1-2012 12:59:55

Eveline
EHBO :-D
Hey bruidjes! Mss een rare vraag maar wat kan je doen tegen gaatjes in je oor die telkens weer ontsteken van zodra je oorbellen in doet??!! Ik draag al jaaaaaren stekertjes maar de laatste maanden kan ik ze geen half uur meer aandoen of aan de &...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 5-1-2012 12:33:10

Ann
Traiteur!
Hallo iedereen! De feestlocatie stond bij ons al bijna een jaar vast. We hadden ervoor gekozen om de locatie en het diner los van elkaar te regelen dus om gebruik te maken van een traiteur. Het vastleggen van deze laatste heeft echter even op zich l...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-1-2012 12:05:16

Jontje
Huwelijksreis geboekt!
Eindelijk is bij ons nu ook de knoop doorgehakt! De huwelijksreis is een feit! Wij gaan naar de Seychellen - Hotel  Constance Ephelia Resort 10 nachten! We hebben geboekt bij Mauritiustravel. Nu enkel de reisverzekering hier in België nog...
Huwelijksreis Reacties: 7 5-1-2012 11:45:10

jamina
Thema: Andalusie
Hoi Bruidjes en gommetjes We hebben na lang wikken en wegen onze droomreis gevonden en vastgelegt. We gaan naar Andalusie en hebben deze volledig zelf uitgestippeld en alles errond geboekt, als dat maar goed komt :-) dus nu dacht ik, ik wil een the...
Voorbereiding Reacties: 5 5-1-2012 11:34:31

Nick
kapster aan huis regio Limburg/Riemst
Hallo iedereen, Kan iemand mij een kapster aan huis aanraden regio Limburg, het liefst in de buurt van Riemst?   Dank u wel!! XXXX  
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 5-1-2012 10:58:29

Hanne
bruidskapsel
Dag dames, weet er iemand waar je boeken of tijdschriften vindt met bruidskapsels? Ik zocht al op google maar heb nog geen waaaauw kapsel gezien. Een vriendin van mijn zus doet mijn haar dus kunnen we geen boekjes bekijken bij een kapster.
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 5-1-2012 10:24:11

Cindy
I found the dress!!!
Hallokes, Ik ben eergisteren op trouwjurkjacht geweest én heb dé jurk gevonden,jippie!!! We zijn bij Cermo geweest en ben daar heel goed geholpen. Er waren op dat moment wel meerdere bruidjes aan het passen en ik was daar merkbaar de oudst...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-1-2012 9:27:22

Lauren
Waar kopen jullie je sluier?
Gewoon in de bruidswinkel?
Kledij - Accessoires Reacties: 13 4-1-2012 23:43:54

Joke
Prijzen jurken verschillen ernorm!
Hey allemaal, let goed op waar je je trouwkleed echt koopt. Ik heb voor mijn kleed de prijzen in 4 verschillende winkels vergeleken en de prijzen lagen tussen 1345 en 1770. Bij sommige winkels komen er dan nog eens hele dure retouchekosten bij, bij ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-1-2012 22:57:38

Ilse
vraagjes ivm trouwringen+ trouwjuwelen
Hallo, Welke trouwringen hebben jullie? (soort + merk) Waar hebben jullie deze gehaald? Liefst winkels in prov antwerpen en vlaams brabant. Mag ik ook vragen hoeveel geld jullie er aan gegeven hebben? En idem ivm trouwjuwelen voor de bruid. bedan...
Kledij - Accessoires Reacties: 22 4-1-2012 22:49:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...