Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

francis en joeri
yes nog maar 6 maanden
hallo, iedreen de beste wensen nog toe gewenst yes nog maar 6 maanden dat is onze dag er. heb nog niks van me juruk gehoord, heb deze begin oktober besteld, maar goed we zitten nog maar in januari. maar wat gaat het snel de tijd lijkt om tevliegen...
Voorbereiding Reacties: 3 6-1-2012 14:12:49

Caroline
Vraagje planning
Hallo iedereen, ik zit een beetje te piekeren over mijn planning. Voor onszelf en de suite hebben we kamers geboekt in een B&B vlak aan onze feestzaal. We kunnen daar echter pas om 15h inchecken en we zijn van plan om onze receptie te houden om...
Voorbereiding Reacties: 2 6-1-2012 14:05:17

Elke
Xantippe (Brugge)
Is er iemand onder jullie die ervaring heeft met kapsalon Xantippe in Brugge? Ik kan niet naar mijn vaste kapster gaan, omdat het 35 min. rijden is (heen en terug is dat dus al 70 min. onderweg) en we moeten ook rekening houden met eventuele files r...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 6-1-2012 13:03:12

Caroline
Kapster aan huis– Gent
Hallo, ik ben op zoek naar een kapster aan huis die zowel mijn haar als dat van mijn mama en zus kan doen. Onze trouw is op 28 april en ik zoek iemand die al vroeg uit de veren wil zijn, aangezien ik om 10 uur aan het stadhuis moet zijn ;) Laat al...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 6-1-2012 12:12:45

Tamina
Locatie omgeving Brecht- Sint-Lenaarts
Hallo, Ik heb jullie hulp nodig voor een leuke, originele en authentieke locatie omgeving Brecht (provincie Antwerpen). Ik hoop op jullie reactie. als jullie iets weten is altijd welkom. Danku  Tamina  
Locaties - Fotografie Reacties: 0 6-1-2012 11:14:03

Steffie
Huwelijksreis Griekse eilanden
Hallo, wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar de Griekse eilanden (liefst Santorini). Weet er iemand een EXCLUSIEF hotel, een aanrader? Héél erg bedankt!!!!!!!!
Huwelijksreis Reacties: 2 6-1-2012 11:05:38

Leentje
Kapster aan huis (O-VL)
Hey bruidjes! Kan er mij iemand een goede kapster aanbevelen in regio O-VL, dan nog het liefst Oudenaarde ;-) En ook nog het liefst iemand die aan huis wil komen... Voor de rest vraag ik niet veel zenne ;-) Ben benieuwd naar de reacties! Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 6-1-2012 10:44:20

Stephanie
Probleempje!
Hallo iedereen. Ik zit een beetje in de knoop met de dagindeling. We trouwen om 11.30 in het gemeentehuis. En om 13.30 voor de kerk. Daar tussen hebben we nog wel een kleine receptie voor zien. Het avondfeest zouden we graag om 19u laten beginn...
Voorbereiding Reacties: 4 6-1-2012 10:31:15

Eline
Hoepelrok gezocht
Dag allen, Ik heb mijn jurk gevonden! Het is een prachtig exemplaar van Pronovias met veel kant.Nu moet er zeker een grote hoepelrok onder, met een omtrek van 2,70m. Die kan ik in de winkel kopen, maar wie weet heeft één van jullie een exem...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 6-1-2012 10:30:25

Stephen
Verloop van dag
We trouwen voor de kerk om 11u rond 12u30 zouden we kunnen vertrekken naar de zaal waar we dan rond 13u toekomen om daar de receptie te doen met de familie, de andere gasten die aan de kerk aanwezig waren zouden dan pas om 16u30 op de receptie + avon...
Voorbereiding Reacties: 5 6-1-2012 9:35:29

ellen
Eerste pas Jurk
Hey, Vandaag mijn eerste pas... spannend... ik heb echt veel zenuwen... Om 11u moeten we in le Chapeau zijn, en door gisteren te bellen heb ik vernomen dat de toenmalige verkoopster Pauline er niet meer werkt (en was echt een heel lieve mevrouw die ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-1-2012 9:19:10

Eveline
Playlist avondfeest
7 februari komt de DJ op bezoek dus is het opmaken van de playlist in stroomversnelling gekomen. Het uiteindelijke resultaat is een lijst van in totaal 126 liedjes (29 slows, 12 rock-nummers, 40 hits genre 80's - 90's -'00, 19 Vlaamse hits waaronder ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 6-1-2012 8:55:39

Evelien
Alternatief voor schildersezeltjes
Voor de tafelaanduiding zijn wij op zoek gegaan naar iets dat een groot A4-papier zou kunnen recht houden. Op het forum heb ik opgemerkt dat de meesten voor schildersezeltjes kiezen om de tafelnummers of foto's op te stellen. Wel leuk, maar wij woude...
Ideeën Reacties: 2 6-1-2012 7:20:17

Kirsty
Twee Dessy Bruidsmeisjes Jurks te koop - maat 42
Hallo, Ik verkoop twee Dessy (merk uit USA) bruidsmeisjes jurken. Een is donkerblauw en de andere is bruin. Maat 42. Ik heb de donkerblauwe jurk op mijn zus haar huwelijk gedragen en de bruine op mijn moeder haar&nbs...
Kledij - Suite Reacties: 3 5-1-2012 23:03:21

Els
Vandaag proefkapsel gehad
Met nog 21 dagen op de teller werd het tijd voor het proefkapsel, en ik moet zeggen , het was meer dan geslaagd (al zeg ik het zelf) Ik had wel duizenden kapsels bekeken en vond niks echt wauw behalve 1tje maar het was niet zeker of dit zou lukken om...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 5-1-2012 22:59:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...