Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tiziana
bridalgown.net
Hoi bruidjes!  Ik vroeg me af als iemand hier al ervaring heeft met bridalgown.net. Het is een erkende verdeler van bruidsjurken in the States, en op andere sites lees je enkel positieve commentaren. Ze hebben de echte merken, maar ze zijn tot ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-1-2012 14:15:37

francis en joeri
TIP Curlies met parel
 hallo,  ik het zaterdag curlies met parel bestel  en hebt ze vandaag al in huis. en ze waren nog niet eens zo duur 4 voor 8euro zal de link geven http://www.hairshoponline.nl/Webwinkel-Product-9237270/Curlies-met-parel.html gr fr...
Ideeën Reacties: 0 10-1-2012 14:07:29

gitte
weer een paar probleempjes :-( auto en reis
Zal beginnen met het eerste de auto we hadden graag voor ons een auto gehad die toch iets meer klasse uitstraalde dan onze auto (seat en skoda :) ) en nu zouden we via via normaal een aston martin hebben kunnen huren voor een klein budget. Maar nu b...
Ideeën Reacties: 4 10-1-2012 13:44:47

fleur
Waar lingerie kopen?
Eind januari zal ik normaalgezien mijn trouwkleed gaan bestellen. Ik vroeg mij af of er veel bruidjes zijn die hun lingerie kopen in de bruidswinkel waar je je kleed van haalt? Of kopen jullie dit in een lingeriezaak? Ik weet dus niet de verkoopster...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-1-2012 12:49:44

Wendy
mooie trouwschoenen te koop
Hallo, Ik verkoop mijn trouwschoenen van het Italiaanse merk Luca Renzi. Het zijn mooie parelmoer witte schoenen met een riempje en strass-steentjes op de zijkant en een klein hakje. Maat 40 (Ikzelf heb normaal maat 41, maar Italiaanse schoenen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-1-2012 12:28:58

Ellen
schrappen van ons to do lijstje joepie! Wel nog liedjes zoeken....
Hey, Met nog 115dagen op de teller begint het iets drukker te worden... Zaterdag hebben we de kledij van de bruidskindjes gekozen, onze huwelijkskaars is besteld en gisteren zijn we bij de DJ geweest dus er zijn al terug 3 dingen geschrapt van ons ...
Voorbereiding Reacties: 5 10-1-2012 12:19:07

Stefanie
Nog 199 dagen!
Even mijn vreugde delen :-) Eindelijk onder de 200 dagen en nu begin ik opnieuw te kijken of ik alles al gedaan heb wat al moest geregeld zijn. Ik denk het wel :-) Hoe zit het met andere bruidjes/bruidegommen voor 28/07/2012??? Groetjes x
Voorbereiding Reacties: 4 10-1-2012 12:15:37

lieselotte
Feestzaal omgeving Schoten
Kan iemand mij helpen met een goede feestzaal omgeving st-job, schoten, kapellen,...waar er een mogelijkheid is voor te BBQen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 10-1-2012 12:05:16

Leen
huwelijk enkel voor de wet trouwkleed?
Ik trouw op 5 mei 2012 en dit enkel voor de wet. Er zijn er die zeggen trouwkleed en dan zijn er andere die zeggen gewoon iets speciaals. Nu weet ik zelf niet wat doen budget is max 500 en heb maatje 48-50.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 10-1-2012 11:34:08

Els
Catering
Hallo, We hebben inmiddels een zaal gevonden voor ons huwelijksfeest. Locatie grens Limburg/Vlaams-Brabant. Nu nog een goede cateraar voor een lunch en een avondbuffet. Kan iemand zo iemand aanraden. Alvast bedankt Els
Voorbereiding Reacties: 5 10-1-2012 11:25:51

Els
Ambiance coverband voor huwelijksfeest
Hallo, We hebben inmiddels een zaal gevonden voor ons huwelijksfeest. Locatie grens Limburg/Vlaams-Brabant. Nu nog een leuke coverband die goed ambiance kan brengen eventueel gecombineerd met een DJ.Kwa muziek hadden we graag bekende disco/rock/meezi...
Muziek - Live Reacties: 7 10-1-2012 11:21:24

Lotte
Even een taboe doorbreken?
Vorig jaar zijn wij getrouwd, gelukkig getrouwd, nog steeds J. Het huwelijk zelf is fantastisch verlopen en ook nu genieten we met volle teugen van elkaar! De laatste tijd loop ik er wel wat onzeker bij, en dat heeft alles te maken met… jawel&#...
Juridisch Reacties: 24 10-1-2012 9:23:33

Sophie
Kostuums huren
 Hallo Bruidjes, Weten jullie in het Antwerpse (mag ruim zijn) goede adressen om kostuums te huren? Qua prijs en zeker qua service? Waar kopen jullie jullie witte hemden en dassen? Groetjes, Sophie
Kledij - Suite Reacties: 2 10-1-2012 9:16:20

Sophie
Kleding bruidegom
Hallo Bruidjes! Hebben jullie goede adressen voor een kostuum voor de bruidegom? Wij zijn van prov Antwerpen, maar verder rijden is geen probleem! Hoe lang op voorhand dient dit besteld te worden, tis mijn ventje zou nog graag enkele kilo’s ver...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 10-1-2012 9:06:05

Sophie
Droomkleed gevonden! :-)
Hallo bruidjes! Ik heb dit weekend mijn droomkleed besteld bij Cermo in Turnhout! Veel winkels gedaan, maar toch het allereerste kleed besteld! J Ik ga alleen vandaag nog eens bellen voor de zekerheid, want mijn doel is nog 9kg af te vallen, maar ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-1-2012 9:03:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...