Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jamie
Monogram cake topper..
hejj bruidjss.. Weet er soms iemand van jullie waar je zo'n monogram taart topper kan kopen?? wij zouden graag iets anders doen dan het gewoonlijke mannetje en vrouwtje op de trouwtaart, We zouden graag onze letters van de naam A&J hebben in si...
Voorbereiding Reacties: 5 22-1-2012 17:16:07

tine
Schoenen: grote maat, en welke kleur ?
Hallo iedereen, Zoals in de titel te lezen heb ik 2 vraagjes over mijn schoenen. Ik zal op onze trouwdag een lange broek dragen, maar daarop een topje. Dit wordt gemaakt op maat, door een naaister. De kleur heb ik nog niet gekozen, dat zullen wij d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-1-2012 17:10:20

Barbara
Ervaringen met feestzaal brouwerij Liefmans in Oudenaarde?
Dag iedereen! Wij zijn op zoek naar een feestzaal in regio Vlaamse Ardennen. We bezochten Brouwerij Liefmans en op het eerste zicht leek me dit een heel mooie locatie. Anderzijds vraag ik me af of het kostenplaatje niet wat hoger ligt dan bij een'ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-1-2012 16:57:00

Evi
Intredelied
Hallo allemaal, Wij willen graag ons misboekje en dienst zo goed als zelf opstellen en we zijn nog op zoek naar gepaste muziek. Ik zoek vooral nog het perfecte lied waarop ik binnenkom in de kerk samen met mijn moeder terwijl mijn verloofde aan he...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 22-1-2012 16:43:21

sven
voorbereiding
helaba nog 199 dagen en we treden in het huwelijk joepie grtjs vanessa
Voorbereiding Reacties: 1 22-1-2012 16:19:10

Sarah
Probleem!!!
Ik heb dan toch uiteindelijk besloten om mijn nicht (13jaar) en neefje (8 jaar, waar ik ook meter van ben) als bruidskinderen te nemen. Voor de jongen is het niet zo een probleem om kleren te vinden. Zal nog wel lukken, maar wanneer gaan jullie hier...
Kledij - Suite Reacties: 2 22-1-2012 16:14:19

jente
Jurk getuige
Beste medebruidjes, Wij hebben onze zinnen gezet op een jurk van 'Lazaro' (Model: LZ3131), en met nog maar 151 dagen op de teller zou ik dit graag in orde brengen! Ik heb al opgezocht waar ze dit zouden verkopen, een verkooppunt in belgië maar ...
Kledij - Suite Reacties: 3 22-1-2012 16:05:27

caroline
Even een update :)
Ey bruidjes! Deze week was echt wel een hele productieve week :).Onze uitnodigingen zijn gekozen, enkel de tekst moeten we nog eens bekijken en dan kunnen we ze bestellen.Woensdagavond heb ik al eens een proef voor mijn kapsel laten doen. Na 3x probe...
Voorbereiding Reacties: 9 22-1-2012 14:47:59

Nellie
Een verlovingsreis ipv huwelijksreis?
Hey lieve bruidjes en bruidegommetjes! Ik zit met een klein dilemma. Ik en mijn verloofde gaan heel graag op reis maar meestal letten we hierbij zeer op ons budget (bed and breakfast ipv hotel, niet te ver enzo). Nu dacht ik eerst van dit ...
Huwelijksreis Reacties: 4 22-1-2012 14:36:18

Hilde
Prijs trouwjurk?
Mag ik vragen wat ongeveer de prijs is van jullie trouwjurken, eventueel met sjaal-bolero erbij?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 40 22-1-2012 14:17:47

Hilde
Trouwjurk
Dag dames! Gisteren ben ik in Turnhout (Cermo), bruidkledij gaan passen. Ik had een heel mooi kleed op het oog (Linea Rafaelli). In de namiddag hadden wij een afspraak bij Linx in Hasselt. Daar hing ook het kleed dat ik zo graag zag. Het is het uitei...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-1-2012 14:03:43

Vicky
Daemshof of Aldhem
   Lieve bruidjes, Wie van jullie heeft er ervaring met 1 van deze twee, of beide feestzalen? Wij twijfelen tussen beiden.  En zien aan allebei voor- en nadelen. Maar hebben bij nog geen van beiden het eten geproefd. Alle ervarin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-1-2012 13:40:59

Evi
misboekjes...
Ook ik ben wel eens benieuwd naar jullie misboekjes als voorbeeld... Wie wil dat van hem doormailen? --> evi_vandenbulck@hotmail.com Bedankt en tot ziens!
Ceremonie Reacties: 0 22-1-2012 13:36:39

Evi
tekst uitnodigingen
Heyla! Wij zijn stillekes aan aan onze uitnodigingen bezig en zijn nog op zoek naar originele teksten en ook nog een alternatief voor het 'envelopje'. Wat hadden/hebben jullie? of kent er iemand een goeie site waar je er kan vinden? Liefs, Ev...
Uitnodigingen Reacties: 6 22-1-2012 13:33:53

Nele
Drankje aan het stadhuis?
Hoi, Zijn er nog koppeltjes die enkel trouwen voor de wet en die erna, aan het stadhuis, iets willen aanbieden aan de vrienden of familieleden? We hebben echter maar een halfuurtje de tijd. Daarna lunch in de feestzaal.
Ideeën Reacties: 6 22-1-2012 12:44:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...