Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karla
Bad experience with JPC Antwerpen =(
Deze zaterdag heb ik juist mijn trouwjurk besteld, ik was niet zeker,maar als mensen aangeraden heb ik besloten om het te kopen, slecht idee als mijn lichaam past niet bij het. Gisteren heb ik just naar de winkel gebeld, om te vragen, Mag i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-1-2012 17:04:07

Nathalie
Vandaag naar de gemeente geweest voor onze ondertrouw :)
Hey Bruidjes en Gommetjes... Vandaag zijn m'n honingske en ik naar het gemeentehuis (lees dorpshuis) geweest voor onze ondertrouw :) Het staat nu officieel vast, 02.06.2012 om 11u trouwen we voor de wet in het gemeentehuis in Etikhove :) Zijn miss...
Voorbereiding Reacties: 9 25-1-2012 16:47:32

Aurelie
Danslessen regio Aalst
Hey Mijn vriend en ik trouwen op 28 april. Het wordt dus hoog tijd om onze danspassen in te studeren voor die verplichte openingsdans . Daarom zijn wij dus op zoek naar iemand die ons wat lessen kan geven, liefst privé. Kunnen jullie mij enke...
Openingsdans Reacties: 5 25-1-2012 16:30:26

Ann
Make-up regio Erpe-Mere
Hallo, Met nog 177 dagen te gaan ben ik op zoek naar iemand die men make-up kan verzorgen op de grote dag. Gewoon naturel... Iemand een idee in de buurt van Erpe-Mere ? Groetjes Anneken
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 25-1-2012 16:20:44

Sarah
To colour or not to colour? That's the question!
Dag dames, Mijn jurk hangt al veel te vroeg aan de kast en mijn ventje zit ver weg op zakenreis... Dus veel tijd om de badkamer in te palmen en uren te passen en te passen... Maar nu begin ik te twijfelen ;) Niét over de jurk, die vind ik nog ...
Kledij - Accessoires Reacties: 26 25-1-2012 15:50:38

Mieke
discobar Imagine Music
Heeft er iemand van jullie ervaring met Thierry Heldenbergh van discobar Imagine Music? Aangezien hij van een totaal andere provincie komt als wij, vraag ik me ook af of hij een uitgesproken accent heeft of dit nog mee valt. Hoeveel kost bij jullie ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 25-1-2012 15:49:23

Heidi
Uitnodigingen
Hallo iedereen! Ik ben de laatste week nogal bezig met het uitzoeken van onze uitnodigingen. Ik heb nu 250 trouwkaarten, 250 losse kaartjes (drie verschillende) en 250 enveloppen. Dit alles zou op 286 euro komen. Dat is wel een degelijke prijs denk i...
Uitnodigingen Reacties: 5 25-1-2012 15:48:04

sofie
lettertype uitnodigingen
Hey, Vrienden van ons gaan onze uitnodigingen uitwerken. Ze vroegen welk lettertype we wilden... Hebben jullie tips? Welk lettertype gebruiken jullie? Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 5 25-1-2012 14:17:42

Ilse
in paniek geraken!
Dag iedereen, Ik wil hier eventjes "ventileren". Begin juni trouwen we en ik vind dat het er ineens zo vlug gaat zijn en we moeten nog zoveel doen! (kostuum, uitnodigingen kiezen, kledij bruidskindjes, misboekje maken, juwelen en schoenen kopen, .....
Voorbereiding Reacties: 7 25-1-2012 14:03:26

Ilse
krasbiljetten?
Hallo, Wie heeft er (of wie gaat er) nu ook krasbiljetten (oa win for life) vragen? We willen wel liefst geld,hé....maar als extraatje zo'n biljetje(s). Hoe zetten jullie dat "beleefd" op de uitnodiging? Ik zou het bvb willen vragen ipv bloem...
Ideeën Reacties: 5 25-1-2012 13:16:29

winnie
zilveren broche
Beste Bruidjes Ik ben op zoek naar een mooie zilveren broche om op mijn trouwkleedje te spelden. Iemand enig idee? Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 25-1-2012 11:49:16

Jamba
Geen getuigen - not done?
Hallo, Wij stappen pas in september in het huwelijksbootje en om diverse rede vragen wij waarschijnlijk geen getuigen. Vinden jullie dit een beetje raar of wordt het tegenwoordig wel meer gedaan?
Ceremonie Reacties: 19 25-1-2012 11:17:16

Emilie
Weddingshoes arrived!!!... maar te hoog :-(
Hoi Ladies Vorige week heb ik bij Brandos zalige shoes besteld, de kleur zit perfect, de stijl van de schoen geheel passend bij mijn kleed, de maat ook... maar nu zijn ze toch wel te hoog. Ik draaag sowieso altijd hoge hakken, maar ik durf...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 25-1-2012 10:43:25

Tom
Feestzaal De Sterre Deinze (Bachte Maria Leerne)
Hallo, heeft er iemand ervaring met feestzaal de Sterre in Deinze? We hebben de zaal bezocht en zag er wel oké uit. Is ook goed te betalen maar juist daarom vragen we ons af of er geen verborgen gebreken zijn... Iemand die er al een trouwfeest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-1-2012 10:08:21

Evelien
Tafeldecoratie - kleurenkeuze
Hallo, met nog 79 daagjes op de teller zijn we aan het uitkijken naar onze tafeldecoratie. Heeft er iemand leuke websites of ideetjes voor kleurkeuze. We waren aan het twijfelen tussen witte en zwarte tafelkleedjes, nu blijkt dat beiden niet standaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 25-1-2012 9:56:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...