Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsy
Liedjes gezocht: intrede feestzaal + aansnijden taart
Hey iedereen! We zijn er eindelijk uit wat de 2e en 3e dans betreft maar zoeken nog leuke liedjes voor de binnenkomst in de feeszaal en bij het aansnijden van de taart.  Wie geeft ons inspiratie? Thanks! Groetjes, Lindsy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 25-1-2012 22:24:28

Hélène
huifkar - koets West-Vlaanderen
Beste Bruidjes en Bruidegommetjes Google toont aan dat de vraag hier al een paar keer is gesteld maar ik vind het niet allemaal terug :-) Wij zouden heel graag gebruik maken van een koets (voor onszelf) en van een huifkar (voor de suite). Wij trouwen...
Ceremonie Reacties: 4 25-1-2012 22:08:22

Ann
Iemand ervaring met Kaasboerin in Deurne voor huwelijksfeest?
Graag jullie ervaringen aub? Heel hartelijk bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-1-2012 22:06:38

Sarah
Schoentjes inlopen
Hoi iedereen,  heb sandaaltjes gekocht via Brandos.be zoals sommige geleze zulle hebbe.. Maar nu was mijn vraag,  hoe kan je deze het beste inlope? Ben et ook nie echt gewend sandaaltjes in te lope en vind ze redelijk goe zitte.. ma heb bee...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 25-1-2012 21:52:07

Evelien
Schrappen van het lijstje
Beste bruidjes en bruidegommetjes Ik heb nog maar weinig tijd gehad om hier iets te posten. Maar ik wou toch mijn vreugde met jullie delen. Sinds het begin van dit jaar is er gelukkig al redelijk wat in orde gebracht. We zijn onze trouwringen gaan be...
Voorbereiding Reacties: 0 25-1-2012 21:38:06

Pascale
sluitzegels uitnodigingen
Hallo allemaal,  Iemand enig idee waar ik sluitzegels apart kan kopen voor mijn enveloppen dicht te kleven? Via internet of anders regio Gent? Alvast bedankt! Pascale
Uitnodigingen Reacties: 6 25-1-2012 21:22:59

Romina
Pakketje aangekomen.
Hey hey Mijn pakketje is aangekomen!  Had de bedankjes, taarttopper en kaarshouder besteld op trouwartikelen.nl Wat was ik toch nieuwsgierig.  Is toch altijd een gok hé, of het wel mooi gaat zijn in het echt.  En het is echt mooi...
Voorbereiding Reacties: 2 25-1-2012 21:20:50

Tabita
Webshop Huwelijkskaarsen
Hey Medebruidjes, met nog 240 dagen op de teller zijn we aan het zien wat we nog op voorhand kunnen doen. Weten jullie webshops waar we huwelijkskaarsen kunnen bestellen? we zijn op zoek naar niet te dure, moderne kaarsen. Groetjes Tabita
Voorbereiding Reacties: 10 25-1-2012 19:52:09

Pascale
enveloppendoos
Joehoe, vandaag onze enveloppendoos besteld bij http://www.tutje-en-kiki.com  Me sooooooo happy, echt wat ik wilde :-) Vond die kartonnen exemplaren maar zo en zo allemaal. Deze morgen direct een  vriendelijke mail ontvangen dat mijn b...
Voorbereiding Reacties: 10 25-1-2012 19:45:27

Stefanie
prutsen en schrijven :s
Hallo iedereen, Gisteren mochten wij onze uitnodigingen afhalen bij de drukker, ferm geprutst gisterenavond met het maken van de strikjes in de lintjes die bij de uitnodigingen hoorden :s gevloekt. Vandaag enveloppen beginnen schrijven en dan kom ...
Uitnodigingen Reacties: 4 25-1-2012 18:40:58

sofie
bruidspaar badeendjes gezocht!!
hey Ik ben opzoek naar een bruidspaar badeendjes. Ik heb al enkele mooie gezien in online winkels maar de verzedingskosten komen veel duurder uit dan de 2 badeendjes zelf :( Dus ben ik opzoek naar een winkel in West-Vlaanderen waar ik deze zou kunne...
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2012 18:17:27

Kurt
Ervaring DJ
Graag hadden we hier onze ervaring met onze gekozen DJ op ons huwelijksfeest gedeeld. We hadden DB-AllMusic uit Temse als DJ. Dit bleek een heel erg goede keuze te zijn. Voor de DJ was geen enkele moeite teveel. De muziekkeuze die we volledig aan h...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 25-1-2012 18:13:54

Elien
Haarkam gezocht
Dag bruidjes! Nu ik weet wat ik met mijn haar wil doen ben ik op zoek naar een haarkam ter versiering van mijn kapsel.Iemand een idee waar ik dit kan vinden?Al bedankt!Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 25-1-2012 17:50:58

Sandra
Mijn W-Day quote in Flair!
Hello dames (en heren!), Net bladerde ik door Flair en zag ik op p 7 mijn W-Day quote staan :-). Op de facebookpagina van Flair kwam de vraag waarom 2012 hét jaar zou worden en daar had ik op gereageerd... En voilà...uitgekozen en nu ...
Ideeën Reacties: 10 25-1-2012 17:37:08

Lauren
Waar halen jullie suitekledij?
Ik ben daarnet met de mama, schoonmama en meter gaan shoppen bij Anne-Sofie smartshopping en bij Pierre-Yves op zoek naar suitekledij maar we zijn van een kale reis thuisgekomen. Er was niet echt superveel keuze, alles was zo'n beetje in dezelfde sti...
Kledij - Suite Reacties: 11 25-1-2012 17:28:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...