Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
locatie in het groen
Hallo, Wij zouden graag trouwen maar eerst hadden we graag eens wat prijzen geweten zodat we weten wat ons ongeveer te wachten staat financieel. Een traditioneel trouwfeest zien we niet zitten. Het zou met familie en beste vrienden zijn. We zijn op z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-1-2012 13:09:14

Ellen
Paterskerk te Eeklo
Elabatjes!!!! Heeft er van jullie iemand ervaringen met de Paterskerk te Eeklo? Vind het super om in te richten en zo, een uniek kader! We trouwen wel in de zomer, ok staat niet garant voor mooi weer,  maar kunnen daar niet echt buiten; hetzij e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-1-2012 12:52:59

Carrie
Fede di Oro - ook gekleurde stenen?
Hallo, Ik heb weer iets in mijn hoofd... Ik wil namelijk graag een eenvoudige witgouden trouwring met (bij mij) een zwart steentje in (zwarte diamant, toermalijn, dat maakt voor mij niet zoeveel uit ...) Voor alle bruidjes en bruidegommen die ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-1-2012 11:40:18

Melissa
Binnenpretjes op m'n huwelijk...
Hey! Ik moest dit toch eventjes vertellen :) In mijn zoektocht naar gepaste bruidsschoenen heb ik een leuk alternatief gevonden.. In vond nl. alsmaar geen schoenen naar mijn goesting, of ze pasten mij niet, kortom..altijd iets :) Nu vond ik éch...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 26-1-2012 10:12:07

Sandy
Fotograaf
Hoi iedereen, Wij zijn op zoek naar een fotograaf in de regio Schoten. Er zouden thuis, in het gemeentehuis en daarna op een locatie met gans de familie foto's moeten gemaakt worden en ik zou ons trouwalbum achteraf graag zelf maken. Heeft er ieman...
Fotografie Reacties: 15 26-1-2012 10:06:35

Ellen
wie kan mij helpen?????
Hey Allemaal, Heeft iemand een idee waar ik zou mooi windlichten kunnen kopen ( voor een schappelijke prijs) En deze laten graveren. Ik zoek nog 3 cadeautjes voor de cameraman ( die gratis filmt) Voor de persoon die gratis een speciaal gastenboek ma...
Voorbereiding Reacties: 2 26-1-2012 9:42:12

Sarah
Joepie jeej!
Eventjes mijn vreugde kwijt... Met nog 120 dagen op de teller begint het af te korten. De afglopen dagen toch weer enkele dingen kunnen regelen. In het weekend mijn vriend zijn prachtig kostuum van Cossmo gaan kopen in de Witte Duif in Leuven, super ...
Voorbereiding Reacties: 3 26-1-2012 9:38:30

Dorine
Bruidskleed: Mia Monta
Hallo bruidjes, Afgelopen zondag trok ik naar een bruidswinkel te Oostende, samen met mijn toekomstige, en vond ik er heel wat kleedjes die ik heel graag zag. Ik heb er niets gepast, want ik ga daarvoor volgende week donderdag terug, samen met mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-1-2012 9:09:09

Caroline
Waar schoenen kopen?
Dag mede trouwertjes, Ik zou graag volgend weekend op zoek gaan naar trouwschoenen maar weet niet goed waar... Liever niet in een bruidswinkel want dan moet je eerst afspraak maken enzo en ik vind dat ze vaak maar een beperkte keuze hebben. Maar bui...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 26-1-2012 9:09:07

Jana
Oh my god!!!!
Mijn hart slaat 100, ik zie 99 staan, geen drie cijfers meer! alles gaat zo snel sinds het nieuwe jaar! Eindelijk een teken van leven van de priester gehoord hierjuist voor een afspraak ivm met onze misboekjes! Nu wordt het druk druk druk. Mijn verlo...
Voorbereiding Reacties: 7 26-1-2012 8:33:03

Shibby
duidelijk achter op schema
was ik ook maar zo geweest :) dan kan ik nu helemaal op mijn gemak naar 3 augustus toeleven haha :) http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2091188/The-rise-single-bridezilla-Meet-women-planning-weddings-BEFORE-theyre-engaged.html
Voorbereiding Reacties: 3 26-1-2012 0:05:33

An
ervaring met www.trouwen-feestartikelen.nl
Wie heeft ervaringen met deze site? http://trouwen-feestartikelen.nl/Vind ik wel een leuke site met veel keuze.Prijzen lijken me ook correct.
Voorbereiding Reacties: 1 25-1-2012 23:37:10

Cindy
huwelijkskaars typisch kerkelijk?
Hallo, ik vraag mij af of het ontsteken van een huwelijkskaars een typisch kerkelijk gebruik is. Wij gaan namelijk een vrijzinnige viering doen en dachten ook aan eventueel het aansteken van een kaars of eventueel iets alternatiefs (ideeën ook a...
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2012 23:25:56

Kim
Bestemming huwelijksreis, waar naartoe?
Hallo iedereen, Wij weten niet meer waar naartoe op huwelijksreis. Wij zouden graag voor 10 dagen gaan de laatste 2 weken van augustus. We willen niet te ver vliegen en graag binnen Europa blijven. Bestemming die reeds de revue passeerden zijn Tener...
Huwelijksreis Reacties: 14 25-1-2012 23:18:25

tima
vrijgezellen
hoi , paar vraagjes  want hoe zit het nu allemaal precies wat is done & not done *datum vastleggen (heb ik zelf gedaan want 1 werk 1op2 weekends) 4/08 ist zover *mensen uitnodigen ? ikzelf nu al vragen om de datum vrij te houden mits he...
Voorbereiding Reacties: 15 25-1-2012 23:10:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...