Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Alweer een zorg minder!!
Vandaag naar het stadhuis geweest om uur en datum vast te leggen! En wat een opluchting het uur dat ik wilde was nog vrij! Was toch een beetje stressen hoor in die 2 weken wachttijd er stonden namelijk al mensen op om 15.30u en ik wilde 16.00 u ...
Voorbereiding Reacties: 1 28-1-2012 21:20:16

Vanessa
Vandaag was een zeer geslaagde dag!
Vandaag ben ik terug naar Linx in Leuven geweest om de definitieve maten op te laten nemen, ik wou nog wat kilo's kwijt. Er is maar een paar centimeter afgegaan in vergelijking met november, maar ja beter iets dan niets :-) Aangezien ik nog 15-20 kil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-1-2012 21:13:13

Britt
Trouwringen
Hey bruidjes, wij mogen weer 2 vinkjes zetten op onze lijst:) Vandaag zijn we prijs laten maken voor onze huwelijksreis. We gaan naar de malediven! Ik weet dat het dan regenseizoen is maar we gaan het erp wagen:) En dan onze trouwringen!! Jaja we he...
Voorbereiding Reacties: 2 28-1-2012 20:37:02

bianca
verstelwerken in de prijs inbegrepen of niet?
hey, wie weet er of er bij claire de femme in de prijzen de verstelkosten inbegrepen zijn? zoniet,weet iemand of er dan nog veel bij komt om de jurk te verstellen? grtjs bianca
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-1-2012 19:52:26

Annick
hoe proefkapsel als verrassing houden voor aanstaande
Hoi allemaal! Binnenkort ga ik mn proefkapsel laten doen,  en vraag ik me af: heeft jullie aanstaande het proefkapsel mogen zien? Ik wil het als verrassing houden,  maar vind het zonde dat ik mn proefkapsel al uit mn haar moet doen voor ik ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 28-1-2012 19:46:36

Melissa
Nu al zenuwachtig...
Volgende week dinsdag ga ik voor't eerst een bruidswinkel onveilig gaan maken...en zenuwen dat ik heb!! Echt niet normaal...m'n maag ligt er zelfs van overhoop Ik ben nog nooit binnengestapt in zo'n winkel, hoogstens eens voor de vitrine staan drom...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 28-1-2012 18:38:35

Lynn
vrijgezellenavond
Hoi, Ik heb een vraagje, een vriendin van mij stapt binnenkort in het huwelijksbootje (voor zover ik weet zit ze niet op deze site ; ) ) en  we zijn een beetje aan het kijken hoe en wat we alles gaan organiseren.. Aangezien het hier stikt van d...
Ideeën Reacties: 4 28-1-2012 18:25:05

sven
allerlei
hey,joepie we hebben onze kindjes hun kleding gevonden enkel nog hun schoenen dat is weer iets dat we kunnen schrappen op onze to do lijst. Snoepjes besteld alles bijna in orde en dan kunnen we aftellen naar onze grote mooie dag grtjs aan alle toekom...
Voorbereiding Reacties: 4 28-1-2012 17:40:31

Mieke
Wanneer bruidskleedjes gaan passen??
Hallo Bruidjes, Ik was zonet eens alle topics over bruidskledij aan het overlopen en ben beginnen twijfelen! Wij trouwen pas eind april 2013 en was van plan om in september mijn zoektocht te beginnen. Nu als ik dit allemaal aan het lezen ben, begin ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-1-2012 16:46:19

Katrien
ons nummer heeft een "foute" tekst
hallo allemaal, mijn vriend en ik zullen 16 jaar samenzijn op onze trouwdag.  We zijn nog op zoek naar een openingsdans die volledig bij ons past.  We hebben wel ons liedje, al 16 jaar.  Dat is echter Ciske De Rat met "Krijg toch allem...
Openingsdans Reacties: 8 28-1-2012 16:42:35

dimitri
st-pietersabdij gent als feestzaal, jullie ervaringen?
gegroet trouwerlustigen, mede omwille van symbolische redenen (de vonk is daar definitief overgesprongen heel graag ons huwelijksfeest vieren in de st-pietersabdij in gent. Wie heeft hier ervaringen mee? Welke cateraars werken hiermee samen? Hoe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-1-2012 16:21:55

Katrien
kleertjes bruidskindjes => check
hoewel mijn planning de voorbije maanden helemaal in het water is gevallen kan ik nu met trots verkondigen dat we vandaag de kleertjes voor onze bruidskindjes gevonden hebben!  Enkel nog schoentjes, maar daar wachten we nog even mee met die...
Voorbereiding Reacties: 1 28-1-2012 16:14:03

Pascale
Zo verliefd......... :-)))))))))
Ik kan met mijn geluk geen blijf!!!! Ben niet alleen superverliefd op mijn toekomstige man maar ook op............ mijn trouwkleed! Een echt eigentijds pareltje  :-))))
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-1-2012 15:07:41

Bruidje
Eerste pas en proefkapsel achter de rug!
Hoi lieve bruidjes, Gisteren heb ik mijn eerste pas gehad en kon ik na maanden wachten mijn mooie jurk nog eens aan! Deze keer was ook mijn papa meegekomen die best zenuwachtig was, ocharme! Hoewel mijn proefkapsel 's ochtends niet helemaal was ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-1-2012 12:35:31

Eline
Drank dispenser?
Hallo, Ik zie op Amerikaanse sites veel van die drank dispensers voor bijvoorbeeld limonade of icetea, van die grote glazen kannen met een kraantje eraan. Zoals bijvoorbeeld deze:http://www.glassdrinkdispenser.org/Heeft iemand een idee waar je die in...
Ideeën Reacties: 2 28-1-2012 12:32:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...