Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Monica
backdrops
Hallokes, Ik ben op zoek naar backdrops,zo een banner voor foto's voor te trekken.Ik heb één site gevonden namelijk  www.allesvoorjehuwelijk.nl -> foto moments backdropsWeet er nog iemand een andere site of winkel waar je deze kan l...
Ideeën Reacties: 4 29-1-2012 21:56:00

Shibby
La Sposa Outlet + naaister?
Ik ben zooooo blij :) ik ben gisteren met mijn mama en zus (die eerst niet mee wou maar dan uiteindelijk toch omdat we op de terugweg ook nog bij een winkel voor haar zouden stoppen) naar la sposa outlet gereden. Ik had een budget van zo'n max 600-70...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-1-2012 21:43:35

Lies
Tips voor een geschikte traiteur...
Hallo,  Onze feestzaal in Kemmel ligt vast. Die is vrij van traiteur. Dus nu zijn we nog op zoek naar een geschikte, niet al te prijzige traiteur. Kan iemand ons die aanraden? Een bbc zien we wel zitten, maar het mag ook een origineel buffet zij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-1-2012 21:39:52

eline
Openingsdans
Hallo bruidjes, Wij volgen binnenkort privedanslessen, maar wij moeten onze nummers meebrengen die we graag zouden dansen. Maar ik zou graag van een klassieke slow naar een toffe swing willen overschakelen... Mag op een hedendaags nr zijn, Hebben ...
Openingsdans Reacties: 2 29-1-2012 21:30:54

jeff
witte paraplu
Wij hebben 2 witte paraplus te koop, niet gebruikt! voor de twee stuks = 18 euro. Het zijn er met een mooi bruin handvat. Af te halen in AALST groetjes jeff
Kledij - Accessoires Reacties: 2 29-1-2012 21:15:24

jeff
creatieve ideetjes
Wij hebben er een paar leuke ideetjes van gebruikt;.....www.partygifts.nl..Ons bedankje was een brede reep chocolade met een wikkel errond met onze foto en de tekst..altijd welkom bij ons thuis! Succes jullie!
Ideeën Reacties: 1 29-1-2012 21:10:00

Elsie
Birdcage veil
Beste medebruidjes Ik ben gek van een birdcage veil, maar kan je dit combineren met een bril zonder dat het te zwaar of te truttig wordt? En welk kapsel past hier dan bij? Haarkammen vind ik ook heel leuk, maar daarbij stel ik me dan dezelfde vrag...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 29-1-2012 21:07:27

deborah
Tekst uitnodigingen : Hoe aanpakken?
Hoi allemaal! We zitten een beetje in de knoop met onze uitnodigingen... Qua ontwerp hebben we en vrij goed idee wat we willen, maar qua tekst en vooral de lay - out ervan, hebben we totaal geen idee... We zouden met 1 standaardkaart werken waar...
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2012 20:42:48

Filipa
Lekkere en mooie bruidstaarten met een vriendelijke prijs!
Beste bruidjes,  Het is al een tijdje geleden dat ik hier ben komen kijken, met het drukke leven na het huwelijk is het er niet altijd van gekomen ;-)  Sommigen van jullie zullen mij misschien nog kennen, anderen zijn na ons getrouwd en ke...
Voorbereiding Reacties: 28 29-1-2012 20:26:51

fleur
kapster en make-up aan huis
Hallo iedereen, Ik zoek nog iemand die mijn haar en make-up aan huis komt doen omgeving Bouwel, maar die niet te duur is, wij geven maar een klein feestje, maar wil er toch goed uitzien . Groetjes Fleur
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 29-1-2012 20:07:51

angie
Visagiste gezocht
Dag bruidjes, We trouwen op 15.09.2012. Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een visagiste in de regio Limburg. Heeft er misschien iemand tips voor mij? Gr. Angie
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 29-1-2012 20:04:42

Jolien
originele opdrachten gezocht!
Hallo, Wij zijn op zoek naar leuke opdrachten voor een vrijgezellenavond van een vriendin! Dit alles in het thema roodkapje.  wie kan ons helpen om voor onze vriendin een leuke vrijgezellenavond te organiseren??? Alvast bedankt! Groetjes Jolie...
Ideeën Reacties: 1 29-1-2012 19:47:39

Vanessa
vraagje ivm avondfeest
Ik heb een vraag ivm ons avondfeest. We gaan met een niet al te grote groep zijn, tussen de 50-60 man. We hebben geen al te grote familie. En dan met collega's en vrienden erbij komen we op  een 50-60 man. Dus dachten we ipv enkel met de familie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 29-1-2012 19:31:13

Britt
Vliegtuigtickets
Hey bruidjes, we hebben aant nadenken geweest hoe we de mensen naar hun tafel begeleiden. Eerst dachten we op tafel soorten wijnmerken te zetten, maar nu zijn we sinds gistere op het idee gekomen om met vliegtuigtickets te werken. Alle tafels krijge...
Voorbereiding Reacties: 10 29-1-2012 19:02:32

Serendipity
Lied bij binnenbrengen huwelijkstaart
Hoi medetrouwertjes, we zitten hier beetje vast met onze muziek ... Hulp gevraagd Bij het binnenkomen van de zaal hebben we gekozen voor 'pirates of the caribean - theme song'. Een korte maar stevige binnenkomer en zoiets kort en krachtig willen we...
Ideeën Reacties: 5 29-1-2012 18:28:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...