Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
Hoe de kinderen betrekken tijdens de huwelijksviering?
Een tijdje geleden was hier het topic: hoe betrekken jullie de kinderen tijdens de viering. Ons zoontje brengt de ringen, steekt mee de memorykaars aan. Mijn metekindje wordt bloemenmeisje. Mijn toekomstige vriend heeft vandaag een ludiek verhaaltj...
Voorbereiding Reacties: 4 29-1-2012 14:40:18

Tamara
Eindelijk een openingsdans!
We zijn nu al van september verloofd en de zoektocht naar een openingsdans was niet zo evident. Hij houdt namelijk van metal en voor mij mag het toch wat zachter. Nu is het toch geen rocknummer geworden maar toch nog iets of wat met een ruig kantje. ...
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2012 14:13:46

deborah
In de knoop met de opmaak van de tekst...
Hoi allemaal! We zitten een beetje in de knoop met onze uitnodigingen... Qua ontwerp hebben we en vrij goed idee wat we willen, maar qua tekst en vooral de lay - out ervan, hebben we totaal geen idee... We zouden met 1 standaardkaart werken waarop...
Uitnodigingen Reacties: 0 29-1-2012 13:59:42

Nancy
Vandaag.... feestbeurs WIJ Trouwen te Beveren
Voor alle toekomstige trouwers, vandaag is er in Motel Beveren te Beveren een beurs "wij trouwen". Daar is ook een modeshow om 14u en om 16.30u! Er staan verschillende exposanten. Misschien toch leuk om even te gaan kijken. Meer info op www.beurs-wij...
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2012 12:34:23

Lotte
Suite kledij Creations of Leijten
Gisteren ben ik samen met mijn moeder en zus langs geweest bij Couture Ann in Aalst (opendeurdag). We zijn daar vriendelijk ontvangen. Mijn moeder en zus mochten hun keuze van kleedjes doorgeven en deze werden dan "geshowd" door de aanwezige mod...
Kledij - Suite Reacties: 10 29-1-2012 12:11:00

Shibby
Uur receptie
Vanaf hoe laat kan je de mensn de vrijdag vragen voor een feest? Sommigen zeggen dat dit pas vanaf 18.00 kan, maar dan wordt de hele avond natuurlijk wel een stuk opgeschoven. Die mensen krijgen namelijk een receptie van 1.30, maar de zaal zegt dat w...
Voorbereiding Reacties: 17 29-1-2012 11:33:54

Ilse
intredelied Only Time van Enya?
Hey, Ik vind het liedje (de muziek) van Only Time van Enya een mooi, pakkend liedje. Daarom had ik gedacht om het als intredelied (samen met mijn man en kindjes) te nemen. Maar is het geen "negatieve" tekst?
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 29-1-2012 11:05:42

petra
stola & handschoenen
hallo, ik hou van handschoenen, ik vroeg me af wanneer je deze dan uittrekt.. ik wou ook vragen of iemand hier ervaring mee heeft : gaat een doorschijnende stola een kleine tattoo camoufleren? dus wel een witte stola, maar een beetje doorschijnend.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 29-1-2012 11:04:58

Sara
beurs hotel beveren
gaat er iemand naar de beurs vandaag in hotel beveren? Ik kreeg er een mail van maar geen idee of het de moeite is of niet.
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2012 10:38:34

Sofie
Persoonlijke viering op gemeentehuis
Help! Ik raak stilletjes aan lichtjes in paniek... Nog zoveel te regelen, en we geraken precies geen stap verder :-(! Aangezien we enkel voor de wet trouwen, hebben we op het gemeentehuis kunnen regelen dat we er een persoonlijke viering van mogen...
Voorbereiding Reacties: 3 29-1-2012 10:34:09

Sara
als dromen nachtmerries worden
ik moet toch ( nog eens ) ventileren. De laatste tijd begin ik nachtmerrie na nachtmerrie te krijgen, over vanalles maar ook over de trouw. Het zijn domme dingen en ik denk dat het gewoon komt omdat ik al een tijdje niets voor het huwelijk gedaan heb...
Voorbereiding Reacties: 7 29-1-2012 9:24:27

Bart
aankondiging trouw
Heykes, Heeft er iemand van jullie ideetjes omtrent de tekst (aankondiging) van de trouw??? Wij maken onze uitnodigingen zelf en zijn nog op zoek naar een passende tekst ... Wie kan ons helpen?? mercikes, bart
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2012 6:15:45

Bart
ideetjes voor de uitnodigingen ...
Heykes, Tja, het begint te korten, nog 3 maanden en de dag is daar ... wij zijn volop aan het werken aan onze uitnodigingen, maken die namelijk zelf. Heeft er iemand van jullie ideetjes als tekst (aankondiging) van de trouw??? Mag ook wel ludiek zi...
Homohuwelijk Reacties: 5 29-1-2012 6:13:39

lieselot
Volledig af te huren klasse restaurant gezocht regio roeselare-ieper-diksmuide
Hoi bruidjes, na lang wikken en wegen hebben mijn vriend en ik besloten om ons huwelijk kleinschalig te houden. Voor ons is het belangrijkste die dag dat we officieel laten vastleggen hoe graag we elkaar zien en dat we voor altijd voor elkaar kieze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-1-2012 23:41:01

dorien
tgaat vooruit
jeej!!! kei blij! deze week al veel uitnodigingen gemaakt (we maken ze VOLLEDIG zelf) en al wel wat uitnodigingen uitgedeeld ... enkel zeer positieve reacties!!! en ze vinden van geen bloemen maar win for life hoe we dat formuleerden heel verstandi...
Voorbereiding Reacties: 11 28-1-2012 23:13:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...