Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

elke
trouwringen mystic simplicity
Hallo Ik ben het net vollop aan het afschuimen voor onze trouwringen. Nu las ik overlaatst in een boekje over de ringen van Mystic Simplicity in Turnhout. Ik vond de ringen die op haar website staan prachtig. Heeft iemand ervaring met Mystic simplic...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 30-1-2012 18:36:33

LEEN
trouwschoenen maat 38 te koop
mooie bruidschoenen maat 38, 1 dag gedragen, nog in perfecte staat. 30€ (of doe een redelijk bod) Af te halen in Lint of Antwerpen of verzending met Kiala (4€) http://nl.kapaza.be/antwerpen/trouwschoenen-maat-38-62399636.htm 
Kledij - Accessoires Reacties: 0 30-1-2012 18:28:44

julie
Mooie outlet in Sint-Martens-Latem
Iemand nog op zoek naar Suitekledij voor de trouw? Wij hebben deze namiddag eens naar  Anne-Sophie geweest in Sint-Martens-Latem en er hangen daar mooie suitekleedjes. Dus misschien een goeie tip voor wie nog op zoek is. www.Anne-Sophie.be Groe...
Kledij - Suite Reacties: 1 30-1-2012 18:14:27

petra
ceremoniebus
hallo, ik zou graag een ceremoniebusje huren, onze suite bestaat uit 26 personen , waarvan 10 kinderen, dus zou ik wel een busje nodig hebben zeker vanaf 25 personen, nu heb ik al offertes aangevraagd, maar die prijzen liggen heel hoog, betaal ik bi...
Ceremonie Reacties: 15 30-1-2012 18:12:30

Nathalie
Boekje 101 redenen - 365 redenen... Lay- out... Heeeelp...
Hey bruidjes en gommetjes... Ik weet dat er al verschillende topics hierover bestaan, maar ik ga er dus nog eentje openen hierover ;) Op het forum had ik gelezen van een boekje 101 redenen waarom ik van je hou en ik vond dat echt een super idee... ...
Ideeën Reacties: 12 30-1-2012 18:01:46

Katrien
Fort IV Mortsel of La Grange Massenhoven
Dag allemaal, Ook wij zijn volop op zoek naar een lokale lokatie voor ons dansfeest. De binnenkoer van Fort IV klinkt heerlijk, maar ik heb een beetje schrik van slecht weer in ons Belgenland. Wordt je écht niet nat op de binnenkoer, en is het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 30-1-2012 17:47:48

Elke
Verhuur suitekostuums regio Eeklo
Hallo allemaal! Wij zijn dringend nog op zoek naar (grijze) herenkostuums die we kunnen huren voor de suite. Liefst regio Eeklo. We trouwen in het Godshuis in Sint-Laureins en we zoeken iets in die buurt. (De meeste suiteleden blijven overnachten in...
Kledij - Suite Reacties: 13 30-1-2012 16:52:56

Leentje
Tekst bedankingskaartjes
Hey iedereen! Als bedankingskaartje kiezen wij voor hetzelfde als ons uitnodiging, dus niet met een foto... Nu is mijn vraag, welke tekst zetten jullie daarop? Het mag best een korte tekst zijn, regel of 4 à 5... Alle tips en ideeen zijn welko...
Voorbereiding Reacties: 0 30-1-2012 16:47:32

Dorien
Zaal zonder traiteur oost-vlaanderen
Hey iedereen!!! Ik had even een vraagje.. Wij hadden al een feestzaal vastgelegd MET eten, maar door omstandigheden is het voor ons niet meer financieel mogelijk in totaal 3500 euro betalen voor onze feest en dit voor maar 50 personen. Daarom zijn w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 30-1-2012 15:51:11

Tinne
palmschors voor bloemstukken
Ik verkoop nog zwarte palmschors voor tafelbloemstukken te maken.  Heel makkelijk om zelf te maken!!! Ik heb er 12 stuks liggen, deze waren € 8 stuk, ik verkoop ze allemaal voor totaal € 40. Foto's kan ik doorsturen.  Ik be...
Bruidsboeket Reacties: 0 30-1-2012 15:24:50

Stefanie
Kapper regio waasland
Hallo bruidjes, ik ben op zoek naar een kapper regio waasland. Ik heb een kapper gezien op een bruidsbeurs (hairdesign in sint-niklaas) maar ik ben hier niet zeker van. Hebben jullie nog tips want ik heb al stress :) Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 30-1-2012 15:15:39

freyja
dans met papa - vrolijke liedjes?
hey bruidjes, Wij zijn aan het nadenken over de 2e dans (dans met papa, ventje met zijn mama), maar ik wil niets té emotioneel want dan wordt mijn vader dat gegarandeerd ook, zeker als hij al een glaasje op zal hebben, en ik kan daar niet zo go...
Openingsdans Reacties: 4 30-1-2012 14:50:36

Karen
Andere naam voor ceremonie/dienst/viering
Hey allemaal, Wij zijn volop met onze viering bezig maar zijn nog op zoek naar een leuke naam. Ceremonie/viering/dienst klinken nogal plechtig terwijl het er bij ons heel vlot en luchtig aan toe zal gaan. Heeft er iemand een leuke ideetje? Groetje...
Ceremonie Reacties: 4 30-1-2012 14:12:38

Evelien
Geslaagde shoppingtrip!
Heyhey, Zonet een heel geslaagde shoppingtrip gehad! :-d We waren al lang aan het twijfelen welke kleuren we als themakleur zouden nemen voor ons huwelijk. De keuze ging tussen groen & wit en goud & crème in combinatie met vlinder...
Voorbereiding Reacties: 11 30-1-2012 13:54:52

Sarah
toch niet zo de ideale openingsdans?
Hallo'tjes allemaal, mijn ventje en ik hebben onze openingsdans gekozen nl cascada everytime we touch slow version, maar hoe meer ik er naar luister hoe minder ik het gepast vind, zou liever naar nederlandstalig gaan, iemand mooie suggesties? Heb ov...
Openingsdans Reacties: 12 30-1-2012 13:09:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...