Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Menukaart...
Hey Dames & Heren... Gaan jullie menukaarten gebruiken? Wij gaan dat zo wi zo doen omdat we werken met verschillende landenstandjes... Zo hebben de mensen al een idee waaruit ze kunnen kiezen of wat ze allemaal kunnen krijgen... Maar nu vraag ...
Ideeën Reacties: 3 1-2-2012 0:05:39

Cynthia
Bolero, sjaal, ... ?
Hallo iedereen, ik ben nog op zoek naar een bolero of sjaal voor over mijn trouwkleed voor het geval het die dag wat fris wordt. ik heb mijn jurk ergens in een uitverkoop gekocht van iemand die ermee stopte dus daar kan ik niet terecht :-( Weet er ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 31-1-2012 22:24:03

petra
pris videograaf
hallo, hoeveel betalen jullie om een video van jullie huwelijk te filmen? ik heb al offertes aangevraagd maar allemaal heel duur daarom wou ik eens weten wat de meesten betalen, en eventueel prijs van de fotograaf? of is dit  een pakket samen?
Video Reacties: 9 31-1-2012 22:13:44

Jurgen
Originele binnenlocaties
Hey, Wij zijn op zoek naar originele binnenlocaties regio oostmalle, zoersel, zandhoven of massenhoven waar we fotokes kunnen trekken (dus geen park of plantenwinkel). Groetjes Hadass (vriendin Jurgen)
Locaties - Fotografie Reacties: 2 31-1-2012 21:48:13

Evy
GEZOCHT MANEGE MET BOERENPAARDEN-BRABANDERS REGIO MECHELEN
Hey hey allemaal, Het begint te vlotten ondertussen - mijn ventje heeft zijn kostuum - morgen ga ik de kleertjes van de bruidskindjes kopen in C&A (ze zijn er keileuk!) - ringen gekozen nu nog bestellen zodra er wat geld is... - zaal in orde - ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-1-2012 21:46:20

miranda
kostuum gevonden !!
hey ; Vandaag hebben we kerk ook kunnen vast leggen uur mogen we nog later bepalen. Trouwen voor de wet 10.30 denk dat kerk om 13.30 gaat worden.Mijn ventje heeft er al volop zin in na de trouwbeurs in beveren is hij maandag naar De Waelle in sint-n...
Voorbereiding Reacties: 0 31-1-2012 21:41:14

sander
fotolocatie regio peer
Hoi allemaal, Nog 94 dagen op de teller en we zijn nog steeds op zoek naar een mooie fotolocatie regio Peer (limburg). Dit mag ook regio Neerpelt, Overpelt, Kaulille of Bocholt zijn. Kent er nog iemand een mooie locatie? Alvast heel erg ...
Fotografie Reacties: 2 31-1-2012 21:29:42

Dorien
Uitnodigingen
Wie van jullie kan een voorbeeldje van zijn/haar uitnodigingen naar mij sturen aub? E-mail: doriendingenen@hotmail.com. Ik ben vooral benieuwd naar de voorkant van de kaart, tekst lukt ons wel maar we vinden gewoon niet de ideale kaart voor...
Uitnodigingen Reacties: 6 31-1-2012 21:20:27

Els
27 januari 2012 : onze dag
Hallo allemaal, Vorige vrijdag was onze 'grote' dag er eindelijk Voor mij begon hij al vroeg, na een korte nacht was er om 6.00u de wekker met dat onfijne piepende geluid dat je zegt dat je uit je lekkere warme bed moet, en ojee mn maag dee...
Ceremonie Reacties: 29 31-1-2012 20:53:55

isabel
woehoe weeral een vinkje bij !!
Zoals ik hier al gelezen heb van andere bruidjes dit jaar gaat de tijd sinds 1 januari precies twee keer zo snel voorbij. Eindelijk onze ringen gaan afhalen en ze zijn PRACHTIG ! Ik moet me de hele tijd inhouden om de mijne niet rond mijn vinger te d...
Voorbereiding Reacties: 1 31-1-2012 20:38:36

Tina
Update :-)
zalig toch... al die voorbereidingen ... en zeker als ik al maar meer 'Oktjes' kan zetten :-D en nog goed nieuws... kunnen eindelijk van start gaan met onze bouw! ons droomhuisje hmm... 2012 = super!
Voorbereiding Reacties: 1 31-1-2012 20:11:13

Sarah
protestantse viering
Hallo medebruidjes, Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. Ik zelf ben niet zo gelovig maar mijn toekomstige en vooral toekomstige schoonouders wel. Het is ook zo dat ze protestants zijn. Weet niet of deze vieringen anders zijn dan de katholie...
Ceremonie Reacties: 2 31-1-2012 20:06:34

Jana
het gaat heel rap!
dag iedereen, ben zo blij! mijn toekomstige is verlede weekend achter zijn kostum gegaan! het is een hugo boss geworden! totaal nog geen idee hoe hij er zal uitzien! :) en hierjuist bericht gekregen dat de uitnodigingen gedrukt zijn en dat we er morg...
Voorbereiding Reacties: 1 31-1-2012 19:59:52

Sook
Decoratie Godshuis
HeyWie trouwt nog in het Godshuis? Wat voorzien jullie qua decoratie?Onze receptie gaat door in de kapel/tuin en het diner/dansfeest in de "Graanzolder". Blijkbaar zijn enkel kandelaars inbegrepen in de prijs (en op receptietafels een klein bloemstuk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-1-2012 19:54:24

Sook
Kapper + make-up aan huis regio Zottegem/Herzele
Hey bruidjes, ik ben op zoek naar een bruidskapper die ook make-up verzorgt aan huis.Is bruidskapper.be een aanrader?Iemand ervaring met Heidi Fonteyn? Doet zij ook kapsels of enkel make-up?Alvast bedankt voor jullie tips!
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 31-1-2012 19:33:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...