Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
Zaal zonder Catering omgeving Borgloon
Hey, wij zijn op zoek naar een feestzaal zonder catering in de omgeving Borgloon, Tongeren.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-1-2012 15:59:57

elke
uitnodigingen regio Tongeren
hey, heeft er iemand goede ervaringen met een drukker in de buurt van Tongeren? groetjes Elke
Uitnodigingen Reacties: 1 31-1-2012 15:43:22

sara
Welk muzikaal pianostuk?
Hoi iedereen! Graag zou ik op mijn trouw mijn getalenteerde zus een pianostuk laten spelen. Weten jullie toevallig een mooi liedje of een artiest of hebben jullie misschien partituren ter beschikking? Voorlopig heb ik al een paar liedjes van Wim Mer...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 31-1-2012 13:32:18

sara
glas of bord meegeven als bedankje
We hebben onze locatie nog niet gekozen. in de running zijn nog zowel locaties waar alles inbegrepen is tot locaties waar we alles zelf moeten doen. Nu had ik plots een wild idee. Stel we hebben een locatie waar we bijvoorbeeld de champagneglazen zel...
Ideeën Reacties: 5 31-1-2012 13:03:07

Evy
Korte receptie na kerkelijk huwelijk?
Beste bruidjes, Hebben jullie ideetjes wat er zou kunnen gepland worden na ons kerkelijk huwelijk met de familie? Het kerkelijk huwelijk gaat door om 12 uur 's middags, omdat de kapel waarin wij ons huwelijk willen inzegenen, al volledig volgeboekt...
Ideeën Reacties: 6 31-1-2012 11:56:58

Leslie
Trouwkostuum
Hallo iedereen Misschien is dit een stomme vraag, maar hoelang op voorhand gaan jullie kijken voor het trouwkostuum van jullie aanstaande? We zijn er nog niet helemaal uit of hij er eentje gaan kopen of huren. De mannen van onze familie gaan met hem...
Kledij - Bruidegom Reacties: 17 31-1-2012 10:54:58

Marijke
Bruidschoenen, waar vind ik zo een model?
Hallo, Ik ben op zoek naar bruidschoenen, ongeveer dit model   http://www.brandos.be/karin-halvors/kh923-11-ivory/a44463 Ik wou ze op brandos bestellen, maar jammergenoeg hebben ze m'n maatje niet meer, ze zouden ook niet meer binnenkomen in d...
Kledij - Accessoires Reacties: 25 31-1-2012 10:52:17

stephanie
Gezocht misboekjes
Ik ben nog op zoek naar ideeën voor onze misboekjes. Zijn er misschien mensen die er nog hebben liggen en deze aan mij willen doormailen? stephanie_y_@hotmail.com Alvast bedankt. Groetjes!!
Ceremonie Reacties: 1 31-1-2012 9:52:19

Melissa
Trouwringen: (bijna) check!
Hoi mede bruidjes en gommetjes! Ik wil eventjes een mooi woordje schrijven over Elke Smellenbergh in Hasselt. (Het hoeft niet altijd negatief te zijn he :-))Wij zijn er vorige week langsgegaan voor trouwringen. Wauw zeg... die zijn echt super! Super...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 31-1-2012 9:49:21

Kelly
Witte paraplu's en limegroen haaraccesoire te koop!
Hallo bruidjes to be, Zoals de titel het al zegt hebben wij nog 3 grote, witte paraplu’s met een stevig handvat te koop, die we niet nodig hebben gehad op onze huwelijksdag. We verkopen ze aan 7 € het stuk of 18 € voor de drie same...
Voorbereiding Reacties: 8 31-1-2012 9:42:07

Emy
blauw kleedje bruidsmeisje
Hoi allemaal Ik heb even jullie hulp nodig bij mijn zoektocht naar een kleedje voor ons bruidsmeisje. Ik zou haar heel graag een hevig blauw kleedje laten dragen. Die kleur vindt ze zelf super mooi (3.5 jaar tegen de trouw) en is ook de thema-...
Kledij - Suite Reacties: 13 31-1-2012 9:14:58

frida
leuke dingen
Beste bruidjes, Nu in verschillende winkels leuk dingen te koop voor valentijn. Soms moet je in jaar er hard voor zoeken... Groetjes Frida
Voorbereiding Reacties: 0 31-1-2012 8:55:57

Sarah
Eindelijk!!
Jaja, hij heeft me toch nog gevraagd! Ik hoor er nu eindelijk bij, iedereen is dolblij in de familie. Plannen kan ik nog niet zo goed aan beginnen, want het zou over een 1,5jaar of twee jaar zijn. Maar ben al heftig aan het dromen hoe het allemaal mo...
Voorbereiding Reacties: 16 31-1-2012 8:35:24

Nathalie
Schoenenvraagje
Hoi bruidjes, Ik heb eventjes jullie advies nodig m.b.t. de schoenenkeuze. Ik twijfel heel hard tussen 2 paar: - paar 1: heeft een hak van ongeveer 8 cm, zitten zo comfortabel als pantoffels (kan er echt een berg mee beklimmen), vind ik gewoon mooi...
Kledij - Accessoires Reacties: 39 31-1-2012 8:29:56

Sara
haarkleur veranderen?
Na 2 weekends geleden 5uur bij de kapper te zitten en als volledige blondie buiten te komen, ben ik echt ontevreden over mijn haarkleur. ik heb sinds mijn studies altijd een baleage gehad en dan zit ik sowieso wel een paar uur bij de kapper, maar dit...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 31-1-2012 8:01:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...