Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lief
Trouwkleed in kleur, jaren 50 stijl
Ik trouw in november en wil binnenkort graag op zoek gaan naar een outfit. Ik zoek een leuk gekleurd kleed of rok en bustier (bvb groen omdat dat goed staat bij mijn kort rood haar), ofwel knielengte ofwel echt lang. Het moet geen klassiek trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 1-2-2012 17:00:14

Terry
uitnodigingen
Hallo zijn er mensen die goede drukkerijen kennen regio Sint-Truiden, Hasselt, Tongeren? liefst ook die met voorbeeldenboek werken want wijzelf hebben niet echt veel inspiratie. Grtz
Uitnodigingen Reacties: 3 1-2-2012 15:33:09

tamara
twijfel
ik heb voor mijn kindjes kledij uit de communiecollectie gaan halen voor de jongens is het een wit hemd met een lichtblauwe das, ook mijn dochter heeft die kleuren in haar kleedje zou graag in mijn bruidsboeket en boeketje van mijn dochter die blauw...
Ideeën Reacties: 11 1-2-2012 15:23:39

pit
FOUND THE SHOES
Even mijn vreugde delen!!! Ik was al enige tijd op zoek naar mijn bruidsschoenen. GOUDEN PUMPS.Ik heb bijna elke schoenwinkel in Stad Antwerpen afgelopen en helaas niet de geschikte paar gouden pumps gevonden. Ofwel waren ze te hoog van hak , een ope...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-2-2012 15:05:57

Silke
Binnenlocaties omgeving Beringen gezocht
Hallo allemaal, zoals de titel het al zegt zijn we nog steeds op zoek naar enkele binnenlocaties voor bij slecht weer (buitenlocaties hebben we paar gevonden in Diest). Liefst niet de Mijnen van Beringen ofzo, daar bijna iedereen van de familie zi...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 1-2-2012 15:01:16

wendy
Joepie!! Een super dag!
Dag bruidjes en bruidegoms Vanmorgen bracht de postbode mijn juweeltjes aan huis. En nu kreeg ik net ook nog telefoon van de bruidswinkel dat mijn kleed klaar was. Dat is een maand vroeger dan voor zien. Alleen spijtig dat mijn volgende vrijedag pa...
Voorbereiding Reacties: 2 1-2-2012 14:52:19

Dorien
Salons Caelberg moorsel ... Aanrader!
Hey iedereen! Zoals jullie misschien wel weten hebben wij onze feest door omstandigheden jammer genoeg moeten annuleren bij salons caelberg. Wij hebben dit dan ook gemaild aan de eigenaars Luc & Marielle en zij waren heel begripvol. Deze mensen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 1-2-2012 14:38:18

Mieke
Enkel bruidsjurken met blote rug?
Hey Bruidjes, Gezien ik mijn zoektocht naar een bruidsjurk (op aanraden van mede bruidjes) iets vroeger zal starten had ik nog een vraagje hieromtrent. Ik heb al verschillende site's bekeken en vind bijna nergens een bruidjurk zonder blote rug. Zij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 1-2-2012 14:14:44

Wendy
De 3 cijfers zijn weg. Nog 99 dagen tot onze trouw. Nog personen die 11 mei trouwen.
Ja de 3 cijferdagen zijn voorbij. Vanaf vandaag nog maar 2 cijfers. Wat hebben jullie allemaal al geregeld. Hier is het volgende al geregeld: - waterburcht ligt vast ( waar we trouwen voor de wet) Voor kerk trouwen wij niet - gastenlijst - voorontw...
Voorbereiding Reacties: 5 1-2-2012 13:39:44

caroline
Fede di Oro
 De trouwringen zijn gekozen :)!. Gisteren een bezoekje gebracht aan Fede di Oro en de keuze was heel snel gemaakt :). De trip van meer dan een uur was het zeker waard. Aan al wie nog geen trouwringen heeft: zeker een aanrader ;). Wij hadden wel...
Voorbereiding Reacties: 10 1-2-2012 12:33:04

Dorien
Feestzaal NietTeDoen
Hoi :D Aangezien wij 13 juli trouwen en onze eerste zaal door omstandigheden hadden moeten annuleren zijn we nu op zoek naar een andere zaal ZONDER traiteur. Ik heb echt heel goede tips gekregen van collega-bruidjes op het forum hier en zijn zo op d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-2-2012 11:04:36

Sophie
Vraagjes ivm schoenen
Hallo Bruidjes! Even een paar vraagjes ivm schoentjes: Ben vorige week bij Van Loock geweest, maar het enige mooie paar dat ik vond, knelde vanboven op mijn voet al na 2min, waardoor ik toch nog verder ga kijken. Weten jullie ergens in Vlaanderen nog...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 1-2-2012 10:02:07

Stephanie
trouwkleed gaan passen
Na begin januari telefoon te krijgen van Couture Ann dat mijn kleed binnen is (wat normaal februari, maart ging zijn) ga ik deze namiddag naar daar om mijn kleed te passen voor de eerste keer. Spannend! Om 16u30 word ik daar verwacht met al mijn acce...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 1-2-2012 8:52:04

Lotte
Suitekledij - vervolg
In mijn vorige berichtje schreef ik mijn ervaring neer betreffende Couture Ann. (Moeder en zus hadden een mooi kleedje gezien/gepast van Creations of Leijten, maar ze waren niet volledig overtuigd) Hierbij het vervolg: Gisteren hadden we om 13u...
Kledij - Suite Reacties: 6 1-2-2012 7:29:20

natje
bruidjes van 12/05/2012 nog 100 dagen !!!
wow time flies onze laatste dag met drie cijfertjes. wat is er klaar: feestzaal gastenlijst fotograaf en videograaf gastenboek kleed kostuum ventje en suite uitnodigingen lingerie schoenen juwelen ringen gemeentehuis/kerk vervoer bloemen...
Voorbereiding Reacties: 4 1-2-2012 7:16:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...