Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
Zelf drank voorzien - barpersoneel?
Hallo, Wij hebben een zaal vrij van catering, en zouden voor het avondfeest graag de drank bij de brouwer gaan halen. Een vraagje aan degenen die dit ook doen: wie zetten jullie achter de  bar? Ik zie het niet zitten om mijn vrienden die avond ...
Ideeën Reacties: 18 3-2-2012 12:50:43

Monica
tafel indeling...
Hallokes, Ik begin stillekes aan mijn hoofd te breken over de tafel indeling...Onze tafels zijn per 10 personen.De gewone tafel is geen probleem,maar de eretafel begin ik wel wat te twijfelen.Ik heb het al zo kunnen veranderen in de feestzaal dat de ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-2-2012 12:33:19

Lieve
Staking op trouwdag! ARGH!
De European Trade Union Confederation (ETUC), die 86 Europese vakbonden verenigt, organiseert een Europese actiedag tegen de besparingsmaatregelen op 29 februari. Het is aan de nationale vakbonden om de actie concreet in te vullen. Voor België...
Voorbereiding Reacties: 4 3-2-2012 11:47:10

Debbie
Feestzaal Vijverhof te Wevelgem
Hallo iedereen, Feestzal vijverhof in wevelgem heeft daar iemand ervaringen mee? Ik vind dit namelijk een zeer prachtige loctatie en zou graag eens de ervaringen horen ivm het eten, hun huis-DJ,...  Bedankt! Debbie
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 3-2-2012 11:41:59

Michèle
Feestzaal te ver
Wij hebben de perfecte zaal gevonden...alleen... ze lijkt me nogal ver voor iedereen. De zaal is gelegen in Landen, dus afrit autostrade Sint Truiden nog een half uurtje rijden. Prachtige locatie, schitterende zaal! Het probleem is, we hebben gasten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 3-2-2012 9:57:13

Ilse
Wat met het dessert?
Hoi iedereen! Gisteren hebben we samen met de cateraar nog eens alles overlopen. En ik moet zeggen... het ziet er allemaal goed uit! Ben blij dat die man ons zo goed kan helpen bij het plannen van onze dag... Zo waren er toch enkele elementen waar...
Voorbereiding Reacties: 16 3-2-2012 9:54:32

Sofie
Nog 7 dagen verloofd...
Zoals de titel zegt, nog 7 dagen (en een klein 15 uur) op de teller en dan trouwen we. Ik kijk er super hard naar uit, maar het doet voor de eerste keer toch ook een beetje vies dat in een goede week al dat plannen en regelen en op deze website ...
Voorbereiding Reacties: 2 3-2-2012 9:07:17

Tamara
fotograaf
Hoi bruidjes! Vandaag hebben we de eerste afspraak met onze fotograaf. Wat moet ik zeker vragen? xxx
Voorbereiding Reacties: 4 3-2-2012 8:58:25

Ilse
Trouwringen... en de zoektocht...
Heeft iemand ervaring met Elke Stuyck uit Westerlo (www.elkestuyck.be) voor de trouwringen?
Kledij - Accessoires Reacties: 21 3-2-2012 8:50:18

sarita
Enkel trouwen voor de wet, wat met de kledij?
Hoi Ik en mijn vriend gaan in oktober dit jaar trouwen maar enkel voor de wet. Ik weet niet of het raar is maar ik zou een trouwjurk kopen voor dit, ik lees dat velen onder jullie daar een gewoon sjiek kleed voor kopen. Ook houden we dan een avondf...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 3-2-2012 2:40:26

yves
trouwen in vlaschaard
kent iemand de zaal vlaschaard in hulshout ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-2-2012 21:39:51

Nathalie
plechtigheid op het gemeentehuis
Hoi, wij trouwen enkel op het gemeentehuis. Zouden jullie efkes kunnen laten weten hoe dit bij jullie verloopt of verlopen is? Hoe zag jullie plechtigheid eruit (woordje burgemeester, ringen, trouwboekje tekenen), hadden jullie persoonlijke teks...
Ceremonie Reacties: 14 2-2-2012 21:22:16

Lobke
Trouwzaal Den Oesterput in Wevelgem
Heeft er iemand ervaring met deze feestzaal? Eerste indruk van onze kant: * toffe madam die ons verwelkomt heeft, * zaal wat klassiek (ouderwets), niets van kleur, speciaal accent...  (we zouden kiezen voor het salon en niet de grote zaal) * m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-2-2012 21:16:37

petra
help
hallo, ik zat overlaatst in een boekje van 'lovingyou' te bladeren, en keek naar de kleedjes, waarop mijn verloofde zei: bah, da zie ik toch ni graag ze, dat en dat, en dat leek dus erg op mijn kleedje :s
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 2-2-2012 21:13:16

Michelle
DJ Kurt Van Cauwenberge
Beste mensen! Wij trouwen pas in 2013 maar we willen zeker op tijd zijn om een goeie DJ te vinden... Kan iemand ons het nummer en emailadres geven van dj Kurt Van Cauwenberge? Ik zou hem namelijk graag contacteren. Iemand ervaring met hem als dj? A...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 2-2-2012 21:07:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...