Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Ongeïnteresseerde schoonmoeder...
Hallo allemaal! Ik moet even mijn frustratie kwijt... Vandaag zijn mijn mama en ik bij een ontwerpster langsgeweest om haar suitekleedje te bespreken. Alles in orde, wij zijn heel blij met wat het zal worden, eerste pas in april... spannend! Wie on...
Kledij - Suite Reacties: 13 4-2-2012 16:47:47

kim
Kledij suite C&A
Hoi allemaal ! Vandaag de kou en de sneeuw getrotseerd voor het kostuum van de getuige! En.. 't is gekozen! Alle mannen van de suite hebben nu hetzelfde kostuum gevonden in C&A, voor nog geen 150eur per man! Dus.. een echte aanrader want hun k...
Kledij - Suite Reacties: 5 4-2-2012 16:29:22

Jana
bruidjes of gommen met misboekje zonder tekst van priester??? Geen gangpad in de kerk :(
halllooo, Zijn er nog bruidjes die een misboekje moeten maken zonder de tekst van de priester? langs een kant gemakkelijk maar langs de andere kant wel schrik dat de mensen het boekje ni goed zullen kunne volgen! onze priester, supercoole gast van 3...
Voorbereiding Reacties: 6 4-2-2012 16:22:07

Lauren
Ook hier een stemmetje gevraagd
Zouden jullie alsjeblieft ook op mij willen stemmen voor de Nieuwsbladwedstrijd?  http://www.nieuwsblad.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=352e3f88-f199-4b81-ad12-c8264fa03b6d Alle bruidjes die ook een fotootje in de running hebben, laat geru...
Voorbereiding Reacties: 15 4-2-2012 16:09:02

Evelien
Suitekledij mama en schoonmama gekozen!
Hey collegaatjes! Even mijn vreugde delen! Zonet hebben we op 2u tijd de suitekledij van de mama en de schoonmama gekozen!! En (een beetje tot mijn verbazing want we hebben niet altijd dezelfde smaak) ik vind het prachtig!! En zij zelf natuurlijk o...
Kledij - Suite Reacties: 6 4-2-2012 15:48:20

kelly
feestzaal
zijn er mensen die iets weten van de feestzaal den bakker in rijkevorsel
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-2-2012 14:25:03

Melissa
Foto Wilga, Grembergen
Hey! Wij gaan onze foto's laten maken door FotoWilga. Ik vroeg me af of er nog mensen hier zijn die reeds ervaring hebben met deze mensen? Gewoon uit nieuwsgierigheid :) Mijn ervaring tot nu toe.. Eerste kennismaking was fantastisch, de man legt al...
Fotografie Reacties: 4 4-2-2012 14:02:24

Delphine
Keuze uit 3 DJ's!
Hallo iedereen! Hier ben ik nog eens :) maar nu heb ik nog 3 DJ's over waar we moeten uit kiezen. We hebben al eens de websites bekeken, en met 1 ervan hebben we al een persoonlijk gesprek gehad op de trouwbeurs. Khad graag eens geweten of jullie erv...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 4-2-2012 13:22:50

Lien
Feestzaal + fotograaf (bijna) geregeld!
Na 5 zalen te hebben bezocht en enkele weken voor -en nadelen te hebben afgewogen, hebben we de knoop doorgehakt. Wij gaan voor de feestzaal van het Centrum Duurzaam Bouwen in de oude mijngebouwen te Heusden-zolder! We hebben beslist om er een loung...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-2-2012 13:13:38

Els
Een schoon koppeltje
Hey allemaal, een weekje na onze trouw hebben we al een deeltje van onze foto's gezien, mijn man en ik zijn supertrots dat onze 3 kids erbij waren en mijn man is zelfs zo fier dat hij een foto van onze kids heeft ingestuurd voor een wedstrijd De tit...
Fotografie Reacties: 14 4-2-2012 12:58:20

Tamara
Stemmen aub!
Hallo, Eind vorig jaar zijn wij in Las Vegas getrouwd in 50's-style, een ongelooflijke ervaring! Eind dit jaar geven we hier nog eens een feestje met ceremonie om dit alles hier ook eens te kunnen vieren in bijzijn van al onze vrienden & familie...
Fotografie Reacties: 0 4-2-2012 11:43:05

bianca
fragment dvd
Hallo,Voor degene onder ons die nog twijfelen over freddy van cauteren Hier een klein fragment uit mijn trouw dvd Ben ondertussen wel al bijna 1,5 jaar getrouwd maar nog steeds gelukkig en blij als ik de dvd kan herkijken grtjs x http://vimeo.com/3...
Ceremonie Reacties: 3 4-2-2012 11:08:14

jan
Feestzaal-zoektocht Limburg
Wij zijn op zoek naar een feestzaal in de omgeving van Bree-Maaseik-Genk. (Nederlands limburg mag ook) Alle tips zijn welkom :-) Groeten Jan.
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 4-2-2012 0:14:37

kelly
feestzaal
hallo iedereen ik ben hier nieuw .en trouw volgend jaar in jullie en ben op zoek naar een zaal eventuweel ook waar je kan overnachten want heb nog 6 jonge kindjes.ben al is gaan hooren bij de martinus hoeven in zoersel maar vond de service maar nieks...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 3-2-2012 21:33:44

Sophie
door de sneeuw
Hoi allemaal, vandaag stond er op onze planning om naar Almere te gaan, Danta's import. Wij zijn wel van Antwerpen, dus moeten normaal gezien 1,5 uurtje rijden hiervoor. We zijn dan ook nog ff doorgereden voor andere winkels naar Amsterdam. Het was...
Voorbereiding Reacties: 6 3-2-2012 21:29:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...