Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessica
Orginele Fotolocatie gezocht regio Tienen/hoegaarden/diest/leuven/zoutleeuw/sint-truiden:-)
Hey  mede bruidjes en gommetjes Ons huwelijk begint nu wel echt kortbij te komen:-)) en we zijn nog op zoek naar een mooie locatie om foto's te nemen. Zowel binnen als buiten, ik ben helemaal weg van een oud gebouw dat er nogal vervallen bij li...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 6-2-2012 9:16:58

jan
Thuis kapster regio Turnhout
Mijn "vrouw 2 be" is op zoek naar een thuis kapster in de regio Turnhout. Deze vraag is in het verleden al enkele keren gesteld geweest, maar veel reacties is er niet op gekomen en het zijn al wat oudere topics. Als er iemand tips kan geven, is dit ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 6-2-2012 8:58:34

Joeri
Leuk tekstje
Hey iedereen,, Omdat we schrik hebben dat er veel mensen bloemen of planten zullen meebrengen naar het feest zocht ik een manier om te laten weten dat ze dit beter niet kunnen doen aangezien we kort erna op huwelijksreis vertrekken. Mijn moeder is ...
Voorbereiding Reacties: 10 6-2-2012 8:54:53

frida
vandaag 2 jaar getrouwd!!!!!!!
Dag bruidsjes, Jullie dromen bijna nog allemaal van de GROTE dag, mijn grote dag zit er vandaag welgeteld 2 jaar er op! Mocht ik de tijd 2 jaar achteruit zetten deed ik het...Van die dag is voorbij gevlogen!!! Dus lieve bruidjes geniet van elke se...
Voorbereiding Reacties: 4 6-2-2012 8:15:33

sarita
Trouwfuif zoektocht locatie Oudenaarde!
Wij zijn op zoek naar een locatie waar we een trouwfuif kunnen organiseren. We zullen dit doen met hapjes en drank. Maar we vinden geen locatie op internet :s kan er ons iemand helpen? Liefst in de regio van Oudenaarde alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-2-2012 3:24:35

Annelies
Engelse wals
Hallo, Wij zoeken een geschikt liedje als openingdans.Wij hebben gekozen voor een Engelse wals,maar zoeken nog een geschikt nummertje. Wie kan ons helpen? Groetjes, A&N
Openingsdans Reacties: 3 6-2-2012 0:07:06

Jontje
Unieke fotolocaties Waasland
Dag bruidjes en gommetjes, Weet er iemand van jullie soms originele fotolocaties omgeving waasland? (Regio Sint - Niklaas) In de maand Maart - April gaan we onze verlovingsshoot doen en aangezien onze fotograaf van het brusselse is, weet hij hier ni...
Fotografie Reacties: 4 5-2-2012 22:37:04

julie
Cardxl.nl
Hallo, Toch nog geen uitnodigingen gevonden. Pff bij de drukker vrij duur en ik heb het daar wat moeilijk mee... Mensen gooien het daarna tochten de vuilbak. Nu hebben we een mooie, betaalbare uitnodiging gevonden op Cardxl.nl. Heeft iemand hier er...
Uitnodigingen Reacties: 10 5-2-2012 22:22:50

Laurence
Hotel in Gent
Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een hotel in Gent (niet te ver van de Wiedauwkaai). We willen de prijs zo laag mogelijk houden en er moeten zeker 20 kamers zijn.  Iemand tips? Merci!
Ideeën Reacties: 5 5-2-2012 22:11:00

maria
suite - kledij
hallo, weet er soms iemand waar je het merk ZM Woman kan kopen, ik heb wel een winkel in aalst gevonden maar weet er soms iemand iets in de omgeving van t Waasland of Antwerpen? Bedankt alvast
Kledij - Suite Reacties: 1 5-2-2012 22:07:52

Ilse
kleur als thema?
hey, Wanneer ik nog eens naar bestaande uitnodigingen aan het kijken was, vond ik ineens de rode versies wel mooi. Nu is mijn vraag....stel dat we een rode (of rood met zwarte) kaart zouden nemen.....vinden jullie dan dat we die kleur(en) in alles m...
Ideeën Reacties: 8 5-2-2012 21:34:24

stephanie
Gezocht make-up
Ik ben op zoek naar iemand voor mijn bruidsmake-up en de make-up van de vrouwen van de suite. Liefst iemand die aan huis komt, regio Heusden-Zolder. Wie kan mij helpen? Dikke merci...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 5-2-2012 21:08:24

elke
corsage voor mannen?
hey bruidjes in spe, ik zit met een vraagje. Wordt het nog gedaan om corsage's te dragen in de suite? Doen jullie het helemaal niet, of enkel de bruidegom of voor heel de mannelijke kant van de suite? Alvast bedankt!
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 5-2-2012 20:44:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...