Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
gezocht: bruidsschoenen
Hellow mede bruidjes. ik ben volop aan het zoeken naar bruidsschoenen.En heb jullie advies nodig om verschillende redenen wil ik niet zo veel geld uitgeven aan bruidsschoenen.Daarom zijn 'echte' bruidsschoenen geen optie Nu was ik zowat aan...
Kledij - Bruidegom Reacties: 14 6-2-2012 23:40:52

Lies
traiteur -catering met bediening regio Deinze
Dag bruidjes, Voor onze weddingparty ben ik op zoek naar een goeie catering die de receptie-bbq en dessertbuffet met bediening kan doen op ons feest.  thanx, Lies
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-2-2012 23:02:53

Joke
suitewagens
hallo, wij zijn ook volop bezig met de voorbereidingen van onze grote dag. Er is al het een en ander geregeld maar we zijn wel nog altijd op zoek naar suitewagens. We hebben namelijk onze zinnen gezet op de nieuwe 5reeks van BMW zwart en liefst ...
Ceremonie Reacties: 0 6-2-2012 22:37:45

lies
trouwvervoer
hallo iedereen op 9 juni trouw ik met mijn vriendin en we hebben toch al veel geregeld alleen zitten we een beetje vast met ons vervoer.Wij wonen namelijk 400meter van het gemeentehuis en gaan 100 meter verder eten dus wilde we geen fortuin  gev...
Voorbereiding Reacties: 3 6-2-2012 22:34:08

Caroline
Spelletje avondfeest gasten ??
Hej, Heeft iemand tips voor een soort spelletje of vraag voor de gasten met het avondfeest? Moet niet te lang duren, maar dat breekt de avond. Laat al je iedeeën weten x
Ideeën Reacties: 7 6-2-2012 22:33:02

Sarah
Moeilijke start voorbereidingen!!
Beste medebruidjes, Ik had gezegd dat ik twee weekjes ging genieten van mijn verloving en kon het natuurlijk niet laten(hij kan nog steeds op z'n gemak voetbal kijken). Maar we zijn aan het twijfelen waar we willen trouwen! Zijn familie en vrienden ...
Voorbereiding Reacties: 9 6-2-2012 22:13:23

Debbie
Vowstoryshop!!
Hallo iedereen, Ik kwam terecht op de site vowstoryshop en wat een prachtige kleedjes zag ik daar allemaal. Nu vind ik de prijs wel zeer raar, voor €150 heb je al een zeer mooi kleed. Heeft iemand het hier al aangedurfd om een kleedje te best...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-2-2012 21:39:45

Jill
Hellluuup! Wat moeten we kiezen?
Hallo bruidjes, Wij kregen net een telefoontje van mijn schoonmoeder (the kind one ;-))... De oma van mijn toekomstige wil een tastbaar cadeau geven. Bijvoorbeeld iets van huisdecoratie ofzo. Maar ik ben daar absoluut niet in thuis... Wat zouden ju...
Ideeën Reacties: 9 6-2-2012 21:22:06

Sara
lingerie tip
ik was vandaag gaan winkelen want mijn bh had het begeven RIP :-( en ik was naar de inno geweest en het viel mij op dat ze op dit moment veel witte lingerie aka bruidslingerie hebben, meer dan anders precies. Voor de bruidjes die nog lingerie zoeken,...
Voorbereiding Reacties: 6 6-2-2012 20:55:29

Julie
DJ-zoektocht
Heeft iemand een goeie suggestie voor een DJ regio Kortrijk-Avelgem-Doornik? Met "goed" bedoel ik een gevarieerde muziekkeuze oa actuele popmuziek, 80-90's, een paar swingnummertjes, en ook slows, maar dan zonder blabla tussendoor, zo weinig mog...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 6-2-2012 20:54:54

petra
vroeg opstaan?
Hallo, ik lees hier dat er velen al om 7u naar de kapper gaan :D dan staan jullie allemaal zo vroeg op? Ik had gedacht om 7u45 opstaan en ontbijten, 8u30 naar de kapper gaan, 9u45 kleed aantrekken, 10u make up laten doen aan huis, 10u30 komt mijn toe...
Voorbereiding Reacties: 21 6-2-2012 20:51:10

Monica
kousen
Hallokes, Een vraagje...dragen jullie kousen (nylonkousen wel te verstaan) onder jullie jurk?Mijn trouw is eind juni.Weet niet goe wat te doen,word dit gedaan,is dit mooier,is dit niet te warm???Thx voor de reactie's!Grtjs Monica
Kledij - Accessoires Reacties: 20 6-2-2012 20:29:14

Nathalie
foto's trekken voor of na plechtigheid in gemeentehuis
hoi bruidjes, ik was mijn dag een beetje aan't plannen qua tijd. Heeft er iemand ervaring met het trekken van de foto's voor de plechtigheid in't gemeentehuis, of best toch maar niet. Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt om trouwfoto's te ...
Fotografie Reacties: 6 6-2-2012 19:57:34

Ellen
Lowbudget tips
Hallo, Wij betalen voor ons huwelijk alles zelf en hebben dus maar een klein budget, hebben jullie tips om geld te besparen? Wij vinden het belangrijk dat we kunnen vragen wie we willen. Groetjes Ellen
Voorbereiding Reacties: 14 6-2-2012 19:50:01

Ellen
Help! Ik heb geen idee wat de belgische tradities zijn!
Hallo, Ik ben nog niet zo lang bezig met plannen maar ik heb gemerkt dat ik dus echt bijna niets weet van de Belgische tradities, niet moeilijk want ik kan me maar 1 trouw herinneren die ik bijgewoond heb en dan ook ver van alles! De enige voorbeel...
Ideeën Reacties: 8 6-2-2012 19:33:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...