Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Arianne
Morgen engagement shoot!
Hey iedereen Wij doen morgen onze engagement shoot en zullen die foto's gebruiken voor onze uitnodigingen. Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen want zal wel wat zijn in die kou :-) Iemand leuke ideetjes om foto's te nemen in de sneeuw? Groetjes!
Fotografie Reacties: 5 3-2-2012 20:21:45

sofie
jippee... wat heb ik vandaag veel kunnen doen
Hallo Bruidjes. Wat vliegt de tijd...  Heb vandaag superveel kunnen regelen voor de trouw. gastenboek, envelopdoos, huwelijkskaars, schoenen bruidegom, cadeautjes voor de kindjes aan de kerk, champagneglazen +fles met onze naam op, ... Morgen ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-2-2012 20:19:59

Jili
Tekst uitnodiging
Hoi bruidjes, willen jullie onze tekst voor de uitnodigingen even nakijken en jullie mening zeggen? Alvast bedankt! Jili & ArnoU bent van harte welkom op ons huwelijk dat plaats vindt op 12 mei 2012.Om 11u30 geven wij elkaar het ja-woord op het ...
Uitnodigingen Reacties: 4 3-2-2012 19:13:35

Titia
Uitnodigingen
Hallo, We zijn volledig bezig met de uitnodigingen. Toch zitten we nog met een paar vraagjes (waar jullie hopelijk mee kunnen helpen ;)) Als je niet de standaard afmeting neemt (vb. vierkant) kost dit dan veel meer om te verzenden bij de post? Wa...
Voorbereiding Reacties: 7 3-2-2012 18:46:03

Hanne
ringen zonder bruidskindjes
Hoe of door wie worden de ringen aangebracht zonder bruidskindjes? En op welke manier kan dat allemaal? Doosje, kussen, ...?
Ceremonie Reacties: 10 3-2-2012 17:53:34

Anika
Is onze trouwfoto een stemmetje waard?
Hallo (aanstaande) bruidjes en bruidegommen! Onze trouwdag zit er nu inmiddels al 300 dagen op (goh wat vliegt de tijd!) Vele van jullie zullen me waarschijnlijk niet meer 'kennen', omdat wij al een tijdje bezig zijn aan de volgende stappen van het ...
Fotografie Reacties: 52 3-2-2012 16:32:12

Pascale
found my shoes :-))))))))))
de kogel is door de kerk/moskee :-)))) Mijn flashy Louboutins zijn een feit.... :-) Me happy! trouwens topverkoopsters bij SN3 Antwerpen :-)))))))
Kledij - Accessoires Reacties: 13 3-2-2012 15:57:22

freyja
suitekledij in gent (winkeltje Lifestyle nog actief?)
   Hallo allemaal, 2 jaar geleden was ik druk op zoek naar een suitekleed voor de trouw van mijn schoonbroer. Ik botste toen in Gent in de Sint-Niklaasstraat op een winkeltje, genaamd Lifestyle, waar ze zelf (suite)kleding op maat mak...
Kledij - Suite Reacties: 4 3-2-2012 15:32:41

Bridezilla
fotograaf
We hebben 2 fotograven die de volledige dag foto's maken tem de openingsdans. Nu is mijn vraag of je deze dan ook laat mee-eten op je feest? En zo ja, waar plaats je deze dan aan tafel? Heeft er nog iemand een fotograaf die blijft tot na de open...
Fotografie Reacties: 8 3-2-2012 15:03:44

Ann
Op zoek naar aan muziekband voor de receptie
Hallo, De titel zegt het al... We zouden graag op de receptie iets van live muziek willen... Op de trouwbeurs in Gent hadden we een tof groepje gevonden. Le temps du mois. Iemand ervaring mee ? Of kent iemand een ander groepje ? Die prijselijk zijn....
Muziek - Live Reacties: 4 3-2-2012 14:54:17

nikki
kleedje laten maken regio mechelen
hey ... vraagje ik zou graag een kleedje laten maken voor men prinses... ik heb een foto maar kan het kleedje nergens meer bestellen ... iemand idee waar ze kleertjes maken regio mechelen?? let me know ;-)
Kledij - Suite Reacties: 0 3-2-2012 14:41:49

Serendipity
Tafelschikkeing (eretafel)
Hoi hier zit ik beetje mee vast. Ik heb dus mijn ouders, zijn ouders, mijn getuige, zijn getuige Wie wordt eigelijk waar gezet? Ik wil het eigelijk doen gelijk het moet? Zit ik links van mijn ventje of rechts van mijn ventje? Zit mijn papa naast mi...
Ideeën Reacties: 2 3-2-2012 14:07:20

Serendipity
Intrede gemeentehuis
Hoi! mijn papa wil mij weggeven in het gemeentehuis en ik wil niet liever dan dat hij dat doet. Hoe gaat de suite dan binnen? Wie gaat eerst en met wie? We hebben mijn ouders, zijn ouders, getuige ventje (broer), getuige van mij (vriendin) Er zitt...
Ideeën Reacties: 5 3-2-2012 14:03:15

Silke
trouwkleed is er!!!
Juist mailtje gehad dat mijn trouwkleed gearriveerd is in de winkel. Dus kan ik eindelijk een afspraak maken voor mijn eerste pas. En dit terwijl ik nog graag paar kilo's had willen kwijtgeraken  (wat dus waarschijnlijk niet gaat lukken). Wat k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-2-2012 13:39:49

Melissa
vrije viering..ervaringen!?
Hey! Zoals sommigen mss al zullen gelezen hebben gaan wij géén al te groot feest geven op onze dag (kwestie van ons beperkt budget) :) 's Avonds rond 17h geven wij een receptie en daarna een trouwfuif (wel met broodjesbuffet en nadien dess...
Ceremonie Reacties: 7 3-2-2012 13:32:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...