Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvia
gezocht: Retouches West-Vlaanderen
 Beste bruidjes, Kan iemand mij helpen aan een adresje waar ik het kostuum van mijn stiefzoontje op maat kan laten zetten?  Ik heb een kostuum gekocht bij Tati in Rijsel, maar de broek en de mouwen van de vest zouden wat moeten ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-2-2012 11:44:38

Melissa
Vraagje ivm bedankjes..
Hey bruidjes! Onze fotograaf zorgt op ons avondfeest nog voor een kaartje (bedankje met foto) voor onze gasten. Moeten we nu nog een extra bedankje meegeven of is dit voldoende... Wat denken jullie?
Ideeën Reacties: 8 2-2-2012 11:38:39

Sophie
4 maanden nog tot 2 juni 2012
 Hoi hoi hoi, trouwertjes van 02 juni 2012 ... het komt zo zalig dichtbij hé. Het is elke keer zo een beetje wakkerschudden, dat het zo dichtbij komt. Maar terwijl ook toch nog veel te lang naar mijn zin ... Wij gaan morgen voor bedankje...
Voorbereiding Reacties: 7 2-2-2012 11:30:20

Nawal
Carnival Lingerie Gent
Is er iemand die ervaring heeft met bruidslingerie van het merk Carnival? Ik ben op zoek naar een lingeriezaak waar ze dat merk verkopen rond Gent. Iemand tips? Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-2-2012 11:25:55

Tine
kadotip op uitnodiging
Beste bruidjes, wij vragen centjes als kadotip met volgend tekstje: Mocht u ons met iets willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen. Vermelden jullie de rekeningnummer bij op jullie uitnodiging?
Uitnodigingen Reacties: 10 2-2-2012 10:40:47

winnie
schoenen witter dan kleedje, probleem?
Beste Bruidjes Ik heb een ivoor-kleurig kleedje en heb mijn schoenen besteld via internet. Mijn schoentjes heb ik aangekregen en ze zijn echt prachtig. Vooraan volledig in kant en achteraan in ledere afwerking. De kleur hiervan is off-white. Nu ben...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 2-2-2012 10:12:21

Delphine
een fotograaf kiezen!
Hoi! Gisteren hebben we de zoektocht naar een goede fotograaf gestart. We hadden op de huwelijksbeurs al wat namen tegengekomen en dan zelf nog wat zitten zoeken op internet. En zo hebben we er nog een 10tal over :p Vandaag gaan we al 2 namen daarui...
Fotografie Reacties: 9 2-2-2012 10:07:38

Bruidje
Hartlolly's : verpakking?
Hoi lieve bruidjes, Hierbij ook ineens een tweede vraag... Mijn toekomstige hubbie en ik hebben een paar weken geleden grote hartjes-lolly's gekocht, die we gaan uitdelen voor de kindjes in de kerk, incl. zakje snoep eraan. Deze zijn ingepakt in pla...
Voorbereiding Reacties: 18 2-2-2012 9:53:58

Bruidje
Kostuum bruidegom : kleur?
Hoi lieve bruidjes, Wij gaan binnen een dikke week kijken voor een kostuum voor mijn verloofde. Ongeacht welke hij kiest, ik weet nu al zeker dat hij er super gaat uitzien! :-)) Voor hem gaat een pikzwarte kleur te hard zijn dus ik dacht eerder aan ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 19 2-2-2012 9:49:13

nele
aruba, curacao of mauritius in augustus
Hey bruidjes, wij zijn volop de huwelijksreis aan het plannen, maar ik geraak er maar niet uit. We willen echt een heerlijke tropische bestemming. Maar aangezien we midden augustus moeten vertrekken zijn er al heel wat plaatsen uitgesloten owv orkaa...
Voorbereiding Reacties: 5 2-2-2012 8:14:13

Lotte
Kerk - slecht nieuws gekregen :-(
Een aantal maanden terug heb ik hier een berichtje gepost over de kerk waarin we normaal gezien zouden trouwen. Ze zijn aan de kerk aan het werken, zowel binnen als buiten. Gisteren heb ik het slechte nieuws gekregen dat de kerk waarschijnlijk niet...
Locaties - Viering Reacties: 7 2-2-2012 7:51:04

Sandra
kapper aan huis regio Hasselt
Hallo, ik ben op zoek naar een kapper/ster aan huis in de regio Hasselt. Een visagiste heb ik al, nu nog mijn haar. Iemand tips? Alvast bedankt! groetjes, Sandra
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 1-2-2012 22:34:15

Bea
Saks en Boom Zwalm??
Beste bruidjes, Wij zijn nog steeds op zoek naar een zaal  in regio Vlaamse Ardennen en nabije omstreken. Ons doel was vooral wat verschillende zalen te gaan bekijken in de hoop dat we ons ding er ergens wel tussen zouden gaan vinden. En liefst...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-2-2012 22:07:32

Lindsy
Nalezen misboekje
Hey iedereen, Ons misboekje is klaar maar omdat ik er al zoveel uren in gestoken heb, vrees ik dat ik eventuele foutjes over het hoofd zie. Wie heeft er zin om het eens na te lezen op tikfouten, zinsconstructies, lay-out etc? De eerlijke lezers word...
Ceremonie Reacties: 17 1-2-2012 21:30:19

petra
a river flows in you
hallo, ik had graag bij het binnenkomen in de kerk a river flows in you gebruikt, maar ik vind de twilight versie ook wel mooi, wat kiezen de meesten? de yiruma versie? of niet? aangezien ik hier al gelezen heb dat velen dit liedje gebruiken.. (ik b...
Ideeën Reacties: 11 1-2-2012 21:24:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...