Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inne
Viering zonder eucharistie
Onze huwelijksviering zal een viering zonder eucharistie zijn.  Degenen onder jullie die ook een viering zonder eucharistie hebben, kunnen jullie nog eens alle onderdelen opsommen om te kijken of we alles juist hebben?  Dat zou een hele hul...
Ceremonie Reacties: 3 4-3-2012 22:35:41

Kristien
SAVE THE DATE video!
Hoi allemaal! Ons "Save the date" filmpje is af!!! Met dank aan Robin Put! Laat maar weten wat jullie er van vinden, wij zijn er alvast super blij mee!! http://youtu.be/qnyOy3PR_xs Kristien & Joeri
Video Reacties: 16 4-3-2012 22:25:42

Chloé
Feestzaal omgeving Aarschot-Diest-Leuven
Hallo mede-bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar een leuke trouwzaal in de omgeving van Aarschot-Diest-Leuven. Niet te traditioneel of te deftig, genre Hof ter Venne of Maekelhoeve, maar een toffe locatie voor een leuk dansfeest, aangevuld met een wal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-3-2012 22:21:28

Sarah
Misboekje (Huwelijksinzegening) => al een zoontje
Hey iedereen, mijn misboekje is zo goed als klaar maar ik zit nog wat vast bij de huwelijksinzegening.. Als 3e puntje vraagt de priester normaal "Zijn jullie bereid kinderen als geschenk van God te aanvaarden..) Wij hebben al een zoontje van 2 jaar d...
Religie Reacties: 7 4-3-2012 21:56:25

Annelies
Indeling misboekje
Ik ben momenteel bezig met het samenstellen van het misboekje. Ik heb al veel mooie tekstjes geselecteerd en in 1 document geintegreerd maar ik zit een beetje vast naar het einde toe van het misboekje. Nu is mijn vraag eigenlijk welke delen er allema...
Ceremonie Reacties: 2 4-3-2012 20:35:38

Charlotte
We weten niet wat kiezen ...
We weten echt niet meer wat kiezen we vinden alles echt wel leuk :o) We zouden graag op elke tafel zo van die speciale trouw wegwerpcamera's plaatsen, cd-roms voor als mensen foto's nemen met hun eigen toestel deze hier op kunnen zetten en zo deze da...
Voorbereiding Reacties: 5 4-3-2012 19:53:32

Debbie
etentje @Vijverhof
Hallo iedereen! Vandaag zijn we gaan eten waar onze trouw zal doorgaan. Het was enkel puur op locatie en meningen van anderen gekozen en had ergens toch wel een beetje schrik. We hadden op voorhand doorgegeven wat we wilden proeven van de gerechten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 4-3-2012 19:15:35

Karo
Gezocht : hoofdsjaaltje
  Hello brides and grooms, Ik ben op zoek naar een leuk sjaaltje voor in het haar, soort van headband. Mag ook met pareltjes op. Heb er geweldig mooie gezien bij Joanna Johnson, maar helaas wat duur. Iemand ideetjes waar ik het kan vinden? Jus...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 4-3-2012 18:10:14

tine
paarse theelichtjes??
Hallo, Wij zijn bezig met onze bedankjes. Daarvoor ben ik op zoek naar theelicht-kaarsjes, in paarse tinten. Ik weet dat die bestaan, maar voor zover ik weet zijn dit dan kaarsjes met lavendelgeur. we verkiezen dus kaarsjes zonder geur. Heeft iema...
Voorbereiding Reacties: 8 4-3-2012 17:48:06

letizia
Trouwkleed eerste passing
Hallo bruidjes, deze week ben ik voor de eerste keer mijn trouwkleed gaan passen. Deze had ik in augustus besteld en ze werd dus gemaakt 'op mijn maat'. Nu moest de naad, tot mijn verbazing, worden uitgelaten ipv ingenomen. Het zat veel te strak op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-3-2012 17:07:31

Lieselotte
versiering kerk
Heyhey, Ik vraag me af wat het ongeveer kost om de kerk met bloemen te versieren, bv. altaarstuk, stoelversiering, kweet niet wat er nog zoal gedaan wordt... alvast bedankt! 
Voorbereiding Reacties: 5 4-3-2012 16:59:43

Melissa
mensen en voetbal...grrr...
Wat is dat toch met mensen en voetbal? Grrr... Ik begrijp dat echt niet...beslaat voetbal letterlijk elk aspect uit het leven??? Op onze uitnodiging staat bij dresscode: 'a touch of purple' Nu had de vrouw van een collega van mijn ventje al commenta...
Voorbereiding Reacties: 23 4-3-2012 16:58:10

kelly
dit is al in orde
hey .het gemeentehuis .kerk .fotograaf .feestzaal is in orde jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-3-2012 16:46:57

Stephan
Fotograaf in Leuvense op 14 juli 2012
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een leuke fotograaf in het Leuvense voor onze trouw op 14 juli 2012. Wij willen geen traditionele foto's maken maar eerder een vlotte fotograaf vinden die een overzicht maakt van de hele dag en niet per sé werkt...
Fotografie Reacties: 6 4-3-2012 16:15:28

Pascale
Fede di Oro = EEN ECHTE AANRADER!!!!!!!
Gisteren onze ringen gaan bestellen en wat zijn ze mooi :-))))))) De eigenaatr is een supervriendelijke man die zijn tijd neemt en zeker niet pusht! Hij luistert echt naar de wensen van de klant. Echt TOP! Bicolor voor beide, in de mijne zitten er ma...
Voorbereiding Reacties: 21 4-3-2012 16:05:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...