Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Femke
lelijk geschrift!
Hoi dames  Ik ben er nog wat vroeg mee maar toch zit ik met een probleem voor de uitnodigingen zou ik de evenloppen liefst zelf schrijven omdat ik dat mooier en persoonlijker vindt maar mijn geschrift is echt super lelijk en soms wel eens onlees...
Uitnodigingen Reacties: 7 2-3-2012 23:32:09

Lauren
Een tip voor bruidjes die hakken willen dragen?
Vandaag ging ik bij Brantano mijn schoenen inruilen en ik kreeg een foldertje mee over een gratis infomoment van de high heel clinic. Er komt dan een hostess naar de winkel die tips geeft over hoe je het best op je hakken kan lopen. Misschien handig ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 2-3-2012 23:28:54

Femke
Zaal gevonden! De Roskam
Ja ja eindelijk is het zover  Deze middag zijn ik en mijn vriend nog eens naar een zaal gaan kijken en we hebben ze vast gelegd dus het plannen kan beginnen! Ik ben zo  opgelucht dat we er eentje hebben gevonden! Nu blijkt dat mijn nicht er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-3-2012 23:18:55

sven
allerlei
helaba, met nog 160 dagen op de teller wens ik jullie een ontzettend mooi weekend toe grtjs vanessa
Voorbereiding Reacties: 0 2-3-2012 23:00:52

An
Bruidswagen: what to do :-)
Goedeavond !! We hadden allereerst als trouwvervoer een moto met zijspan in gedachten.Maar dit lijkt toch niet haalbaar omdat je natuurlijk gene helm kunt dragen hé .Nu willen we eigenlijk niet echt geld aan een trouwauto uitgeven omdat je ...
Voorbereiding Reacties: 2 2-3-2012 22:37:56

Debbie
Bruidsparadijs
Hey bruidjes! Met nog 97 daagjes op de teller begint het echt af te korten! morgen met mijn ventje naar het Bruidsparadijs in Merksem! kan niet wachten tot we er zijn... ziet er mij een superleuke winkel uit met enorm veel dingen voor de trouw. No...
Voorbereiding Reacties: 6 2-3-2012 22:07:42

delphine
Help !! in de knoei met me tekst
Help help help, na lang zoeken hebben wij EINDELIJK onze uitnodiging gevonden MAAR nu de tekst.. Pff door wat opzoekingen hier en daar komen we aan leuke stukjes maar om dit nu in één tekst te voegen is me inspiratie zooo zoek.. We trouw...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-3-2012 21:25:18

Evelyn
foto's dolfenarium
hallo wij haddden het idee om enkele trouwfoto's in het Dolfenarium te laten nemen. Iemand die dit ook heeft gedaan? Leuk, mooi,....?
Fotografie Reacties: 1 2-3-2012 20:55:01

iris
Bij bloemist geweest ... me happy :-)
Ben deze week even bij de bloemiste binnen gesprongen en super tevreden weer buiten gegaan. Ik had tal van prentjes bij van wat ik mooi vond en had meteen het gevoel dat ze me begreep. Het wordt een prachtig boeket met pioenen (als die er nog net zij...
Bruidsboeket Reacties: 4 2-3-2012 20:10:51

nancy
Waar tulle kopen?
Hier zijn we weer met een vraagje  Weten jullie waar ik goedkoop witte tulle kan kopen en fushia roze stof(liefst ook goedkoop want heb véél nodig)? Ben woensdag nog eens naar de zaal gaan kijken en heb de decoratie helemaal in mijn ...
Ideeën Reacties: 6 2-3-2012 20:07:56

Jana
Familie wat heb je eraan??? grrrr
beste bruidjes en gommen, tmoet even van mijn hart! zal de situatie kort schetsen!  Mijn vader is tien jaar geleden overleden aan kanker, sindsdien is mijn moeder zo'n beetje op de dool geraakt en zijn mijn zussen het huis uitgegaan! mijn midde...
Voorbereiding Reacties: 9 2-3-2012 19:51:36

Niki
Privé sauna afhuren vrijgezellen
Hoi iedereen, Iemand een adres (of adressen) waar je een Privé Sauna kan afhuren als vrijgezellenparty voor vrouwen (zoals Lakonia)? Regio Waasland (maar mag ook Gent of Antwerpen zijn)! We zouden toch met een 15 dames zijn (tot hier toe hebbe...
Locatie Reacties: 10 2-3-2012 19:50:57

Sarah
uitnodigingen
Hey iedereen, heb net de 1ste proef van onze uitnodigingen bij Cartarosa gezien. Echt heel mooi! We zijn heel blij dat we die site gevonden hebben en een minder klassieke uitnodiging hebben kunnen kiezen. Over 20 dagen mijn 1ste pas. Ben wel beni...
Voorbereiding Reacties: 5 2-3-2012 17:33:07

Annelies
kinderen schoonzussen mee in de bus of niet?
Dag bruidjes, De eerste discussie is een feit.... Graag jullie mening hierover Voor het vervoer van de suite hebben wij een zwitserse oldtimer bus gehuurd, Nu is het zo dat mijn 2 toekomstige schoonzussen elk 2 kinderen hebben. Ik vind dat ze m...
Ceremonie Reacties: 8 2-3-2012 17:09:36

Sofie
Mensen die van ons zijn heen gegaan herinneren op trouw?
ik ben nog maar net mijn papa verloren hij 51 jaar ook mijn grootmoeder en grootvader zijn van ons heen gegaan nu mijn vraag hoe zou ik ze toch bij de trouw kunnen verwerken zowiezo laten we 3 balonnen omhoog gaan bij het verlaten van de kerk maar...
Voorbereiding Reacties: 12 2-3-2012 14:00:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...