Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Britt
Kapsels
Hey bruidjes,   ik ben al weken aan het zoeken naar een mooi kapsel voor mij maar vind nergens iets waar ik van denk  JA da is het. Vorige week ben ik naar mijn kapper geweest en dan gingen we normaal samen verschillende uitproberen maar da...
Verzorging - Kapsel Reacties: 23 29-2-2012 22:50:10

Melissa
Betaalbare suitekledij?
Hey, graag had ik geweten of er iemand naar Tati in Rijsel is geweest? Is het de moeite om er eens naartoe te gaan? Of is het toch allemaal dat niet?? Alvast bedankt voor de reacties!
Kledij - Suite Reacties: 3 29-2-2012 22:22:24

Claire
Onze trouw op 25 februari 2012
Hoi iedereen, Ik ben intussen 4 dagen en ongeveer 10 uur getrouwd. Het was een zalige dag! De weergoden hebben ons een hand boven het hoofd gehouden, en gezorgd voor prachtig weer! Hierbij een uitgebreid verslag van onze dag (foto's nog niet beschi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 20 29-2-2012 21:42:47

Sarah
videograaf videobert
Beste, Heeft er iemand ervaring met videobert of Bert de Jonghe ... Hoe zijn jullie ervaringen? Groetjes, Sarah
Video Reacties: 0 29-2-2012 21:33:47

vanessa
eindelijk het gevoel dit is het
Amai mijn geluk kan niet op , ben al even bezig met de voorbereidingen van mijn huwelijk. Had een kleed op voorrand gekocht, maar ja mis koop. Uiteindelijk al heel lang een kleed in mijn hoofd maar ja dat in realiteit zien is toch iets anders. Tot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-2-2012 21:33:18

Ann
iemand ervaring met TB producties ? Fotografie + videograaf
hallo iedereen We trouwen op 1 september en zijn op zoek naar fotograaf en videograaf.  Liefst van hetzelfde bedrijf zodat ze wat op elkaar ingespeeld zijn. Heb offerte van TB producties gekregen.  Heeft iemand ervaring met deze mensen? B...
Fotografie Reacties: 0 29-2-2012 20:32:25

Evy
suikerhartjes of gekleurde suikerbonen (kleintjes?)
Hey hey, ik heb eindelijk kunnen beslissen welk bedankje ik ga nemen en heb het al besteld. Ben eens benieuwd wanneer het zal aankomen Het zijn plexi bollen geworden Nu is maar de vraag wat ga ik erin stoppen? ik dacht aan kleine suikeren hartjes of...
Voorbereiding Reacties: 9 29-2-2012 19:57:35

Marijke
huwelijk op 04/08/2012
Hallo bruidjes, bruidegommen, ... Wie heeft er nog zijn huwelijksfeest op 04/08/2012 en waar gaan jullie feesten??? Marijke
Voorbereiding Reacties: 6 29-2-2012 19:57:30

Meredith
Te koop enveloppendoos en spaanse sluier
Ben nu al getrouwd,en heb nog een enveloppen doos te koop die we niet hebben gebruikt en een mooie spaanse sluier die ik niet heb gebruikt(m'n moeder had er 1 gemaakt). Vind het zonde om te laten vestoffen en hoop dat ik hiermee een andere bruid mee ...
Kledij - Accessoires Reacties: 25 29-2-2012 19:47:34

kim
Suikerzoentje
Hoi allemaal, heeft er iemand ervaring met bestellingen bij 'suikerzoentje' ? Zou graag gepersonaliseerde mentos'kes bestellen, dus positieve/negatieve ervaringen maar komen :-) Groetjes, Kim
Voorbereiding Reacties: 6 29-2-2012 16:41:43

Charlotte
Gezocht: stoelhoezen
Voor onze vrijzinnige plechtigheid zijn wij op zoek naar - betaalbare - stoelhoezen te huur, in de regio West-Vlaanderen. Kent er iemand een adresje? Nog exact 100 dagen vandaag!
Ceremonie Reacties: 2 29-2-2012 16:25:34

Lauren
Pinterest voor geïnspireerde bruidjes
Ik ben sinds kort lid van een leuke (gratis) site waar je foto's met links van leuke spulletjes/inspiratie kan opzetten zodat je een leuk overzicht krijgt van het plannen van je trouw. Je installeert een favorietje in je toolbar waarmee je vano...
Voorbereiding Reacties: 13 29-2-2012 15:44:10

Nawal
Bruidjes maart 2012???
Hoi Zijn er bruidjes die in maart trouwen? Hoe staat het met de planning? Ik trouw op 16 maart en de stress is onvoorstelbaar! Ik moet dan ook nog enkele zaken praktisch regelen... Voor degenen onder jullie die mogelijks nog verhuizen voor de trouw...
Voorbereiding Reacties: 12 29-2-2012 15:17:38

Emy
zelfgemaakte uitnodigingen
Hey allemaal na wat knutselen heb ik eindelijk mijn eerste echte uiteindelijke proef-uitnodiging. Ze past perfect in een A6-envelop. Binnen 2 weken heb ik afgesproken met mijn 2 getuigen en mijn mama om er een avondje in te vliegen en te zien hoevee...
Uitnodigingen Reacties: 19 29-2-2012 14:21:01

Koen
linaria
Iemand ervaring met het merk Linaria (meer specifiek: voor een verlovingsring)? Ik vind er online niet zo veel info over (behalve reclame van juweliers ...). Is geen nieuws goed nieuws, of... ?
Kledij - Accessoires Reacties: 8 29-2-2012 13:45:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...