Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
We hebben hem!! eindelijk!!
Hallo, De titel zegt het zelf, We hebben onze openingsdans eindelijk gekozen.. Het zal worden: A thousand years van christina perri.. Het was een zeer moeilijke keuze.. We hadden uiteindelijk een selectie van 10 liedjes.. Maar door de teksten en he...
Openingsdans Reacties: 3 27-2-2012 8:24:15

sofie
Huwelijksbedankjes
Hallo bruidjes.. Wij hebben eindelijke onze bedankjes gevonden.. Tegen een zeer schappelijke prijs.. We hebben ze wel online besteld.. Maar kunnen ze ten allentijde terug sturen als we ontevreden zijn! We hebben gekozen voor simpele Bruidssuiker, in ...
Ideeën Reacties: 3 27-2-2012 8:21:51

Jana
Stress speelt parten!!!
beste bruidjes en gommen, met nog 67 dagen op de teller is het stressen geblazen! slapen gaat amper, eten gaat amper, en op de kop toe als ik stress heb zit ik de hele dag met de buikloop!! het is al meer dan week aan de gang! Tegenslagen komen er da...
Voorbereiding Reacties: 2 27-2-2012 8:21:47

Joeri
Ringen geven op Stadhuis
Hey iedereen, Aangezien wij alleen voor het stadhuis trouwen, geven wij onze ringen op het stadhuis. Maar nu was mijn vraag hoe dit in zijn werk gaat. Worden de beide ringen aan 1 getuige gegegen of worden ze verdeeld onder de getuigen? Heb hier eig...
Voorbereiding Reacties: 10 27-2-2012 8:12:48

Sofie
Salsa muziek voor openingsdans
wij zouden heel graag een salsa doen als openingsdans en zijn opzoek naar mooie gepaste muziek om dit te doen liefst een echt liefdes liedje iemand ideetje
Openingsdans Reacties: 3 26-2-2012 23:22:03

melisa
ik word zot
Ik moet nog zoveel doen voor de trouw en ik vind maar geen tijd en dan lees ik hier dat iedereen zo snel met alles klaar is ben ik dan zo een taffelaar?!! Ik weet wel  nog maar pas van begin januari dat we gaan trouwen. Ik moet nog aan mijn uitn...
Voorbereiding Reacties: 6 26-2-2012 23:00:21

pit
stadskledij, avondkledij of feestkledij ???
Hey, Ik heb een beetje een probleem hoe ik de dresscode moet verwoorden op de uitnodiging.We waren uiteindelijk op STADSKLEDIJ uitgekomen na wat "googelen"Het is voor ons vooral belangrijk dat er GEEN JEANS en SPORTSCHOENEN worden gedragen.Maar als i...
Uitnodigingen Reacties: 9 26-2-2012 22:08:21

Sofie
Wanneer beginnen zoeken naar kleed
hoe lang op voorhand gingen jullie opzoek naar het kleed van je dromen en wanneer bestelde jullie het ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 26-2-2012 21:22:19

Romina
'stopgeld'
Hey hey Wij wouden graag een typische bruidstaart, een ronde stapeltaart mét calla's (ons thema)  maar als we de taart niet bij onze feestzaal nemen wordt er 'stopgeld' gevraagd.  Heeft iemand enige idee hoeveel dat ongeveer is? Groe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-2-2012 21:20:54

Mieke
kindjes mee op huwelijksreis?
Hoi mede bruidjes, De week na ons huwelijk gaan we gewoon naar zee met de kindjes , das voor mij de ideale vakantie. Nu wil mijn lieve verloofde ook zonder de kindjes een weekje naar het buitenland ,we zouden dan met de auto naar Spanje gaan . Ik wee...
Huwelijksreis Reacties: 11 26-2-2012 21:20:42

Ann
de Save the date kaartjes zijn AF!
De enveloppe, zelfgemaakt en afgewerkt met een zwart leren koordje... http://1.bp.blogspot.com/-mxVCHcD8eVk/T0qPtRGXpoI/AAAAAAAAAaY/McHkabrPuxw/s320/huwelijk%2B001.JPG Voorkant van het kaartje... http://4.bp.blogspot.com/-sSZKJEJA-Zc/T0qPuKdHuII/AAA...
Uitnodigingen Reacties: 4 26-2-2012 21:12:45

Stefanie
:(
Nu net geen 2 weken meer voor onze trouw heeft mijn verloofde per ongeluk een foto van mij in mijn kleed gezien. Had een foto op mijn gsm staan en wou nu iets opnemen met mijn gsm en wist niet juist hoe en hij kwam effe meekijken en het sprong ineens...
Voorbereiding Reacties: 5 26-2-2012 21:12:08

Sarah
TE KOOP!! Bruidsjurk Ian Stuart
Bruidsjurk in champagnekleur (gebroken wit) te koop van het gekende merk Ian Stuart!! Bustierkleed met lange sleep. Knoopjes achteraan, pareltjes bovenaan. Met voile en bijpassende schoenen. Nieuwprijs: 2500 EUR Nu: 995 EUR Gewassen door droogkuis....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-2-2012 21:12:02

Carrie
Welke ceremoniemeester kunnen jullie aanraden?
Hallo medebruidjes, Tja... Ik weet nogal goed wat ik wil, ben een redelijke planner en controlefreak. Ik heb meestal alles overal gezien en opgemerkt, en kan me enorm druk maken indien vb mensen te laat zijn. Om er voor te zorgen dat iedereen ...
Ceremonie Reacties: 2 26-2-2012 21:01:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...