Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kevin
Help - originele bedankjes voor ouders en getuigen
Hey, Wij hebben al heel wat websites afgesurfd en winkels gedaan om iets leuks te vinden om onze ouders en getuigen te bedanken.  Maar helaas zonder succes. Wij zouden graag iets geven, waar ze ook echt nog iets aan hebben of iets wat we nog me...
Ideeën Reacties: 11 24-2-2012 8:32:53

jamina
Wat als HET kleed, echt niet HET kleed is??
Hoi Hoi bruidjes allemaal de titel zegt het allemaal eh, ik heb een trouwkleed gekocht, ben het een dikke maand terug gaan passen, heb het laten bezinken, heb de foto's nog eens allemaal terug bekeken, en ik haat men kleed... ik vind het helemaal ni...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 24-2-2012 8:00:41

Christina
Bruidsboeket omgeving Turnhout
Dag bruidjes!  Ik ben op zoek naar een goed adres, in de omgeving van Turnhout, waar ik mijn bruidsboeket kan laten maken.  Iemand ideeën/ervaring?  Alvast bedankt !!!  Christina 
Bruidsboeket Reacties: 6 24-2-2012 7:53:09

Caroline
Hulp gevraagd met kleur van ringen! onbewerkt witgoud?? amethyst of diamant??
Dag medebruidjes en gommetjes We hebben deze week ons ontwerp gezien van onze ringen. we waren zeer tevreden! we gaan zowiezo wit goud nemen, maar weten nog niet goed of we het onbewerkt gaan laten of niet. Zijn er mensen die voor onbewerkt witgoud...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 24-2-2012 7:01:58

Veerle
Huwelijkskaars de kaarsengieterij
Hallo, Ik heb een super mooie kaars gezien op de site van kaarsengieterij in Brugge. Ik zou dit online willen bestellen, maar ik heb wat schrik voor de verzending. Heeft iemand hier al ervaring mee? Was je resultaat hetgeen wat je verwacht had?...
Voorbereiding Reacties: 4 23-2-2012 22:55:39

Charlotte
Kun je bij Cermo met visa betalen?
Zoals de titel het al vraagt :o) Kun je bij cermo met visa betalen? Ga morgen mijn lingerie van poirier halen. Daarmee anders moet ik de bankkaart van mijn toekomstige meenemen. Mercikes bruidjes !! 
Voorbereiding Reacties: 0 23-2-2012 22:52:40

Annechien
Kleedjes volwassen bruidsmeisjes CHECK!!
Deze namiddag enkele uurtje uitgetrokken om naar Brasschaat te rijden met 2 van de 4 bruidsmeisjes, mijn zus, mama en schoonmama. En het was een zeer geslaagde namiddag!! Ze hebben alles gepast wat we maar wilden en uiteindelijk zijn ze ADEMBENEMEND ...
Kledij - Suite Reacties: 5 23-2-2012 22:16:40

Sarah
Oops... :)
Waahaha, moet het even kwijt, aangezien er hier niet meteen iemand in een straal van 100m zit die van iets mag weten :) Een bevriend koppel van ons was op een trouwfeest van een koppel dat woonde en trouwde in het buitenland. Mijn vriend zag daarvan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-2-2012 21:53:09

Laurence
shoenen
Ik ben vandaag bij Van Loock geweest en heb mijn trouwschoentjes gevonden. Het zijn heel eenvoudige en zou er graag nog iets laten opzetten van strass steentjes of parels door de schoenmaker. Wie weet waar ik zoiets kan vinden? Al de schoenen met par...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-2-2012 21:33:36

Pascale
tweedehands rode loper
Hallo iedereen,  wie heeft er van de getrouwde koppeltjes een rode loper die ze tweedehands willen verkopen?  Laat gerust een bericht! Alvast bedankt! Pascale
Voorbereiding Reacties: 8 23-2-2012 21:24:50

dorien
filmpjes gevraagd
hallo een medestudente van mijn zus (studierichting regie) gaat onze dag filmen. nu hebben we een afspraak met haar begin volgende week en kregen enkele opdrachten bv. wat willen we dat er gesproken wordt, wat vinden we mooi, wat vinden we belangrijk...
Video Reacties: 6 23-2-2012 21:24:24

Helene
foto's toevoegen??
hallo, ik zie af en toe foto's toegevoegd aan een post... nu heb ik een halve dag zitten prutsen en maar niet lukken!! telkens een 'foutmelding' krijgen enzo... iemand een idee wat ik nog kan proberen?? groetjes
Voorbereiding Reacties: 12 23-2-2012 21:06:12

Mike
Binnen fotolocatie regio lier gezocht!!!
Hallo iedereen, wij trouwen op 14 juli 2012 en wij zijn op zoek naar een binnenlocatie in de regio Lier. Wij vinden het heel moeilijk om één te vinden. Alle tips zijn welkom!! Alvast bedankt voor de moeite.
Locaties - Fotografie Reacties: 2 23-2-2012 20:29:59

stephanie
geboorteakte
wat ben ik blij! daarnet telefoon gehad van de vertaler dat mijn vriend zijn geboorteakte vertaald en beëdigd is. ik wist eerst niet wat ik hoorde in het gemeentehuis toen ze me dit vertelden dat dit moest gebeuren door een beëdigd vertaler...
Voorbereiding Reacties: 1 23-2-2012 20:26:32

Anne
Rode loper te koop 40 m lang
Dag toekomstige bruidjes, Wij zijn vorig jaar in oktober getrouwd en hebben nog een rode loper te koop. Hij is 40m lang x 1m. Hij werd helemaal gereinigd en gestofzuigd. Originele aankoopprijs was 198 EUR (4,95 EUR/m). Doe gerust een prijsvoorstel....
Ceremonie Reacties: 6 23-2-2012 20:21:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...