Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Slechte ervaring met het bruidsparadijs te merksem-nog iemand?
Ik wens niet te veel in detail te treden, maar ik ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit van de producten die in het bruidsparadijs worden aangeboden. De service is er bovendien ook niet om over naar huis te schrijven. Ik heb mijn ceremoniemee...
Voorbereiding Reacties: 20 23-2-2012 20:19:14

heidi
iemand ervaring met rent a priest???
hallo, vandaag zijn we tot het idee gekomen om op onze trouw toch een stukje religie erbij te voegen. Ik zou dit doen in onze feestzaal. heeft er iemand ervaringen hiermee?? dank je
Religie Reacties: 2 23-2-2012 20:03:16

vlinder
NIEUW Trouwkleed REMBO STYLING te koop!!
dag beste bruidjes in spe, ik heb een nieuw trouwkleed (maat 38-40) in aanbieding. Ik heb het kleed slechts 1 keer aangehad om te passen. Nieuwprijs 1400 euro, nu 700 euro. kan nog steeds aan uw lengte maat aangepast worden. nog niet ingenomen of g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-2-2012 19:55:31

delphine
Succesvolle dag :-)
Mijn ventje en ik hadden vandaag verlof om samen nog alles te regelen voor de trouw en zoals de titel het al zegt was het de moeite waard.. Onze trouwringen zijn besteld :-) Heel mooi al verschoot ik wel even van de prijs.. Moet ook zeggen dat ik er...
Voorbereiding Reacties: 4 23-2-2012 19:14:50

Annelies
DJ in Hof Ter Velden
Hey allemaal, Op 6 juli 2012 geven we ons trouwfeest in Hof Ter Velden. We hebben reeds contact opgenomen met de DJ van BNS-events. Heeft iemand hier ervaring mee? Waren jullie tevreden? Welke soort muziek wordt er gedraaid? Groetjes, Annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 23-2-2012 18:35:07

Ellen
Beautyface: haar en make-up
Iemand ervaring met Beautyface voor haar en make-up?
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 23-2-2012 16:38:52

Elke
Stof tweede bruidsjurk en bruidsmeisjes!
Even mijn geluk delen... Vandaag heb ik samen met mijn mama de stoffen gekocht voor mijn tweede bruidsjurk en de stoffen voor de kleedjes van de bruidsmeisjes. Mooi ivoor zijde en tule van Valentino... Nu mag ik mijn verbeelding de vrije loop laten e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-2-2012 16:34:08

Sonja
Bruisdboeket voor ivoren jurk
Dag toekomstige bruidjes, Heeft er iemand een idee welke bloemen en kleuren mooi zijn bij een ivoorkleurige jurk? Het schijnt dat je erg moet opletten met de kleur, maar zelf heb ik daar niet zo'n ervaring mee. Alvast bedankt voor de tips!
Bruidsboeket Reacties: 10 23-2-2012 16:06:53

stephanie
Audi wagens
Hallo bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar 2 audi A3's in het donkergrijs of in het zwart en ook nog op zoek naar een witte audi voor onze suite... Weet er misschien iemand waar ik deze kan vinden? Is voor onze trouw op 29 juni, in de buurt van Heu...
Voorbereiding Reacties: 0 23-2-2012 16:05:23

Ann
oud goud voor trouwring
Hoeveel gram heb je gemiddeld nodig voor een nieuwe trouwring (voor mij).Mijn moeder vertelde mij nl. dat ik al haar oud goud mag hebben voor mijn trouwring. (Dat deed me wel wat, want dat had ik niet verwacht, en dat heeft toch wel een emotionele wa...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 23-2-2012 14:37:42

Inge
nieuw trouwkleed te koop.
Hallo Ik verkoop mijn trouw kleed. Ik heb het alleen maar gepast. Het is nog niet verwerkt ofzo. Het is maat 38- 40 je zou mss ook wel een 42 kunnen bekomen omdat het met vetersluiting is op de rug. Zeemeermin model. vraag prijs ongeveer 250€...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-2-2012 14:18:01

Priscilla
Bridge over troubled water van Simon and garfunkel als openingsdans?
Hey toekomstige bruidjes, We trouwen pas volgende zomer maar zijn nu al aan het uitkijken naar een origineel liedje voor een openingsdans. Ik heb al veel mooi liedjes gehoord maar velen vind ik een beetje cliché. Afgelopen zondag hoorde ik het ...
Openingsdans Reacties: 4 23-2-2012 14:13:55

Mieke
schuur beernem?????????
Hallo is er iemand die mij info kan bezorgen over een schuur aan het kasteel van Beernem die blijkbaar ook gebruikt wordt voor feesten. Vind er nergens iets van terug. Alvast bedankt!
Locatie Reacties: 2 23-2-2012 14:06:10

Sofie
Dvd babbelbox of het videogastenboek
Heeft er iemand ervaring met dvd babbelbox of het videogastenboek? Wij twijfelen tussen deze 2. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 23-2-2012 14:01:50

Stefanie
Een tip voor bruidjes die nog een intredelied zoeken
Ik was aan het zoeken naar een intredelied (was nog steeds aan het twijfelen) toen ik eraan dacht om eens in het Engels te zoeken. Dus na mijn zoektocht via Google, maar dan met de zoektocht "Entrance song bride" kwam ik uit op onderstaande website m...
Ideeën Reacties: 5 23-2-2012 13:18:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...